Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Mvos View Post
    Ik snap de grap niet?
    Is het wel een grap?
    It means that the damn cardio pays off !
    You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

• 1.15 min cardio? Pfffff wordt er al moe van als ik het lees.
      Hard work Pays off!

Comment

• Originally posted by mascotte View Post
        It means that the damn cardio pays off !
        Nee jongen! je noemt me gewoon dik

Originally posted by Whahaha View Post
        1.15 min cardio? Pfffff wordt er al moe van als ik het lees.
        Gewoon gaan zitten en je muziek aanzetten dan is het zo voorbij!
        Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
        Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Hij bedoelt gewoon dat je zo buff bent dat shirts maat XXL moet nemen om enigszins met je rug en schouders er in te passen en dan wordt het een beetje wijder van onder.

Speciaal een muziekkie voor jou. Ouwe hakkuhbar! . Kan je lekker stuiteren.

Dominator 2014 Metropolos of Massacre | Hardcore Festival Mix #23 | The Goosebumpers - YouTube
          "Straight outta gym"

Comment

• Brood?? Is dat je ergste craving?

Gekke man
            Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

• Originally posted by Iron Mind View Post
              Hij bedoelt gewoon dat je zo buff bent dat shirts maat XXL moet nemen om enigszins met je rug en schouders er in te passen en dan wordt het een beetje wijder van onder.
              dat bedoelde ik dus
              You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

• Originally posted by mascotte View Post
                dat bedoelde ik dus
                Loop je maar te fokken maat!

Vanmorgen als een echte bro eerst 30min geposeerd.
                Er komen steeds meer lijnen door en mijn middel word elke dag kleiner.
                Mijn riem moet ik ook alweer 2 tot 3 gaten strakker vastmaken.

Alles word met de dag droger en aders komen overal door ,maar vooral onderrug is hetgene wat het langzaamste gaat.

As we nu elke week totaan week 4 op dit tempo vet verliezen gaat het prima en hoeven we niks te haasten of krijgen we het probleem niet dat we veelste vroeg klaar zijn.

Gewicht blijft ook weer aardig stabiel - ben nu net iets meer dan een kilo kwijt.

Net klaar met mijn 30min fasted cardio en dat begint een behoorlijke bitch te worden,maar gezien het resultaat stap ik elke keer weer vrolijk op die fiets.
                Van te voren wist ik al dat ik veel cardio moest gaan doen ,want de combi genoeg eten voor mass behoud/volheid en op een goed tempo vetverlies werkt bij mij alleen met veel cardio. (begin alleen aardig moe te worden de gehele dag)

Het voordeel is wel straks wanneer al het oude vet een keer helemaal weg is geweest het voor de toekomst makkelijker word als ik ook nog wat droger blijf.
                Last edited by Mvos; 08-08-2014, 06:28.

Comment

• Plus het feit dat je tijdens prep je lichaam pas echt goed leert kennen.

Allemaal voordelen voor later.

Komen er nog sneak pics?

Neem je nog vrjj van werk weekje voor/na de wedstrijd?
                  Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

• Originally posted by Ruhl View Post
                    Plus het feit dat je tijdens prep je lichaam pas echt goed leert kennen.
                    Allemaal voordelen voor later.
                    Komen er nog sneak pics?
                    Neem je nog vrjj van werk weekje voor/na de wedstrijd?
                    Er komen nog wel een paar pics aan over een weekje of 2/3 wanneer het echt leuk begint te worden.
                    Ik heb vanaf woesdag vrij voor de wedstrijd en we zitten daar vanaf vrijdag in een huisje t/m maandag.
                    Daarna nog een dagje of 2 vrij en die week ff rust met trainen / voeding alvorens weer vol verder te gaan voor volgende wedstrijd 9 weken na de Ener.

Comment

• Ben benieuwd maat verwacht er veel van!
                      Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Comment

• Net snel een extra schouder training gedaan voor deze week.
                        Alles snel achter elkaar uitgevoerd zonder echt rust te houden.
                        Wat lager gewicht en meer voor het "gevoel" gegaan - lactaat opbouw / pomp in deze 2de training.

seated side raises
                        4 set - 10 reps

cable side raises
                        4 sets - 10 reps

bent over rear delts
                        4 sets - 10 sets

face pulls
                        4 sets - 10 reps

ultra wide grip bb press
                        4 sets - 10 reps

machine press
                        4 sets - 10 reps

BB shurgs
                        4 sets - 20/25 reps

20 min cardio.

Nu snel eten om straks naar een bruiloft van een maat van ons te gaan!

Comment

• Geen bruidstaart
                          Gaat top allemaal zo te lezen maat..

Comment

• Niet dat ik op wedstrijd niveau bezig ben , maar dat moe zijn op een gegeven moment is wel erg herkenbaar.
                            Zijn er nou dingen waar jij dan speciaal op let , juistem wel of niet doet , kwa voeding misschien ? , vanwege snel moe zijn ?

En ik heb het nog niet gelezen , maar ik lees nooit dat je je Abs apart traint , of beter gezegd logt hier.
                            Train je die nou ook nooit apart of log je niet helemaal alles wat je traint ?

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                              Geen bruidstaart
                              Gaat top allemaal zo te lezen maat..
                              Iedereen zit hier vol aan de hapjes en taart en lis en ik zitten hier aan het water / coke zero.

Bijna tijd om naar huis te gaan en nog een maaltijd te nuttigen.

Originally posted by Lethal View Post
                              Niet dat ik op wedstrijd niveau bezig ben , maar dat moe zijn op een gegeven moment is wel erg herkenbaar.
                              Zijn er nou dingen waar jij dan speciaal op let , juistem wel of niet doet , kwa voeding misschien ? , vanwege snel moe zijn ?

En ik heb het nog niet gelezen , maar ik lees nooit dat je je Abs apart traint , of beter gezegd logt hier.
                              Train je die nou ook nooit apart of log je niet helemaal alles wat je traint ?
                              Het verschil voor mij is dat ik ook weleens flink moe ben en niet vooruit te branden ,maar nu begint het dus zo te zijn dat ik dingen vergeet ,mensen niet hoor en meer in mijn eigen wereld zit als ik moe word.

Straks als ik op alleen vis en broccoli zit word het echt zombie mode

Qua voeding volg ik straks mijn schema,maar ik merk nu dat mealtiming wel belangrijk is als we over energie praten.
                              Ik moet mijn grotere maaltijden echt rond mijn training plannen ,want anders is het een flinke uitdaging om voluit te gaan.

Ik train eigenlijk nooit abs en als ik ze doe is het wat cable crunches en machine crunches.
                              Laatste keer was een week of 3 geleden en meestal doe ik die na mijn cardio ipv na mijn training.

Comment

• Dan ben ik toch benieuwd waarom jij je abs niet apart traint.

Ook al train je ze 'in principe'genoeg met de compounds, jij bent er toch altijd een voorstander van om alle spiergroepen afzonderlijk te trainen?
                                Vind jij dat niet hetzelfde als onderarmen niet trainen omdat je die ook genoeg traint bij deadliften ,rows etc?
                                Of zit daar een groot verschil tussen?
                                Last edited by rain; 08-08-2014, 21:17.
                                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X