Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat zijn je plannen eigenlijk na de contest ?

ben je nu al aan het uitkijken om jezelf helemaal vol te vreten met de grootste ondeugden des levens , of ga je gewoon clean verderdoen vanaf dag 1 na de contest ?

Of gaat dat allemaal van het resultaat afhangen
    You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

• Originally posted by mascotte View Post
      Wat zijn je plannen eigenlijk na de contest ?

ben je nu al aan het uitkijken om jezelf helemaal vol te vreten met de grootste ondeugden des levens , of ga je gewoon clean verderdoen vanaf dag 1 na de contest ?

Of gaat dat allemaal van het resultaat afhangen
      Na de wedstrijd hebben we een weekje rust m.b.t. trainen waarbij de voeding iets losser zal zijn met een paar cheats erin.
      Daarna is het meteen weer vol in de prep voor de Flex en/of de Iron / GP - allemaal afhankelijk van de resultaten,maar dat het er minimaal 2 en maximaal 4 worden dit jaar is zeker.

Daarna zitten we in Januari en daar hebben we flinke plannen om de nodige kilo's erbij te krijgen en afhankelijk van de resultaten bij de wedstrijden zullen we de volgende gaan plannen.
      Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
      Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Vandaag weer bij Jerry geweest en mijn VP was weer met een dikke procent gezakt.
        Voor mijn gevoel gaat het allemaal te langzaam,maar Jerry is erg tevreden en we liggen voor op schema.
        Gewicht is ook aan het dalen en ik denk dat we volgende week onder de 90 kilo duiken.

Mijn voeding is ook weer flink naar beneden geschroeft voor aankomende week om de vaart er volledig in te houden.
        Whey en kwark zijn eruit en deze zijn vervangen door eieren. (met en zonder dooier)
        Dit zal ook de eerste echte zware week gaan worden qua training / voeding en cardio ,waarbij ik echt mijn koppie erbij moet houden.
        Let the fun begin

voeding:
        koolvis / talapia / kabeljauw
        tonijn
        eieren

rijst
        brinta

cashew noten

Training ging lekker en alles voelde goed vol.

Cable front raises
        smith machine wide grip upright rows
        cable side raises
        BB shrugs

lying curls
        standing curls

45min cardio / poseren

Lisanne ging ook weer top en mag deze week alvast het laden gaan uitproberen om te kijken hoe ze er dan bijstaat.

Comment

• And now it begins.

Mooi man.

Nu vol gas deze weken.

Ben je al vaak chagrijnig?
          Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

• Originally posted by Ruhl View Post
            And now it begins.

Mooi man.

Nu vol gas deze weken.

Ben je al vaak chagrijnig?
            Dit zijn voor mij de weken dat ik ga twijfellen,maar gewoon moet doen wat Jerry zegt en daar volledig op vertrouwen.

Ik ben vooral de hele tijd moe en rusteloos ,maar niet zo zeer chagerijnig.

Het enige waaraan ik me op het moment mateloos aan irriteer en als ik niet oppas een keer volledig laat gaan ,zijn de kansloze mannetjes in de gym die hun schijven niet opruimen.
            Ik kan me daar de hele tijd aan irriteren en vd week moest ik mezelf echt keihard inhouden.
            Daaraan merk ik wel dat ik anders in mijn vel zit en dat er een lading meuk inzit icm lage kcals

voor de rest en vooral tijdens werk heb ik nergens last van ,behalve van die gasten die continu vragen of ik afgevallen ben,..hahaha!

Comment

• Gewoon een keer los gaan! Dan doen ze dat niet meer.
              Hard work Pays off!

Comment

• Hehe zet hem op he buffel.
                foto met D zag er gezellig uit maffies..

Comment

• Echt he.
                  Die kut ecto's die niks opruimen.

Alle buffels ruimen netjes de gewichten op, maar die tandenstokers niet.

Je hoeft nergens aan te twijfelen, je hebt coach die dit wel aankan.

Heb je ook tegen je collega's gezegd dat je in Prep zit en mayb wat kortaf bent? Of moe?
                  Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

• Originally posted by Whahaha View Post
                    Gewoon een keer los gaan! Dan doen ze dat niet meer.
                    haha,dat zal best maar liever niet

Originally posted by quibus View Post
                    Hehe zet hem op he buffel.
                    foto met D zag er gezellig uit maffies..
                    Was inderdaad weer gezellig,maar we hebben al besloten dat je in een weekend een keer moet komen trainen.

Originally posted by Ruhl View Post
                    Echt he.
                    Die kut ecto's die niks opruimen.

Alle buffels ruimen netjes de gewichten op, maar die tandenstokers niet.

Je hoeft nergens aan te twijfelen, je hebt coach die dit wel aankan.

Heb je ook tegen je collega's gezegd dat je in Prep zit en mayb wat kortaf bent? Of moe?
                    Heb het wel gemeld ,maar dat was meer ivm het eten.
                    zoals ik al zei tijdens werk kan ik me nu nog goed focussen en daarbij ben ik 9/10 toch al kort af tegen iedereen

Comment

• Miles had ook weer een PR - eindbaas!

Comment

• Dik lachen

Comment

• Thanks voor de sportieve reactie op m'n PM
                          Mooi dat je nog voor loopt op schema trouwens, ga er vanuit met jouw regime dat ik je er straks in één oogopslag uit kan pikken op definitie in Hoogeveen.

Comment

• Lees net dat de Enercup in Hoogeveen is!
                            Misschien dat ik wel kom kijken!!! 20 minuutjes rijden.
                            In between obsessed periods

Comment

• Originally posted by mdejonge View Post
                              Lees net dat de Enercup in Hoogeveen is!
                              Misschien dat ik wel kom kijken!!! 20 minuutjes rijden.
                              Top man!

Ben je weleens bij een wedstrijd wezen kijken?

Comment

• Net klaar met een snelle borst / biceps training - energie level -9000

Vannacht verrot slecht geslapen en dat komt omdat we gisteren voor het eerst plaatselijk wat gear gezet hadden.
                                We zetten nu om en om in mijn biceps en achterkant schouders om alles wat meer op te rekken.

Gisteren waren biceps voor het eerst aan de beurt en man o man wat een kutgevoel had ik vannacht en vandaag.
                                Tijdens het trainen had ik eigenlijk nergens last van alleen bij de eerste aanzet van iedere set van een bicep oefening.

Vandaag ook begonnen met 20 eieren te eten en voor de rest vis en daar moet ik even wat variatie inbrengen om het wat "lekkerder" te maken.

Nu we nog lager aan het cutten zijn is het totaal aantal kcals erg laag ,maar het volume van het eten is een stuk groter.
                                Ik heb ben nu veel meer tijd met eten bezig ben als tijdens mijn bulk - meer volume.

Vanmorgen wel alweer wat meer lijnen gezien en ook net in de gym kreeg ik alweer reacties dat mijn kop kleiner aan het worden is - neem het maar positief op

Flat bench
                                10 x 100
                                10 x 110
                                05 x 120
                                05 x 130

cable cross
                                4 sets - 10 reps

straight arm pulldowns - halve reps polsen naar binnen draaien - focus op de pecs.
                                4 sets - 10 reps - branden als de ziekte

Incline bench - allemaal erg langzaam uitgevoerd voor constante en langere spanning.
                                4 sets - 10 reps - 50 kilo

rope hammer curls
                                4 sets - 10 reps

high pully curls
                                4 sets - 10 reps

reverse curls
                                4 sets - 10 reps

30 min cardio

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X