Rainman's reminder 1973-....

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ub

wu schouders

Benchpress:

15 x 20 wu
    10 x 40 wu
    1 x 10 x 80
    2 x 8 x 90

Chin up:

3 x 10 bw(met hulp)

V-bar cable row:

1 x 12 x 70 kg
    2 x 10 x 80 kg

face pulls:

3 x 10 x 30 kg

cgbp incline:

3 x 10 x 60 kg

hammer curls:

3 x 10 x 16 kg

Nog een foto gemaakt voor de liefhebbers : (nee,niet koud genomen en mijn vetpercentage is boven de 10% )

DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Damn, dat zijn flinke armen!

Comment

• Leuke foto ziet er beter uit dan verwacht
        Goed gejat is het halve werk!

Comment

• Knappe ouwe vent he?

Beetje vertekend beeld hoor,onder spanning lijkt het al gauw wat meer.

Het rare is dat je armen van bovenaf gezien hangend langs je lijf altijd kleiner lijken voor jezelf.
          Bij bv 'front double biceps pose'lijkt het gelijk groter.
          DIVIDE ET IMPERA

Comment

• En dan vind hij zichzelf klein

Comment

• Wat een sportieve vent!
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

• 95.5 kg schoon aan de haak vanmorgen.
                Helaas zakt mijn buikomtrek maar langzaam, sinds het begin van de cut -1 cm.

Wat ik me afvraag en nergens echt duidelijk een antwoord op kan vinden:

Als je 300 kcal onder onderhoud eet en geen beginner bent, zou 4 x p.w trainen dan veel uitmaken voor spierbehoud of zou je met 1 x p.w full body hetzelfde kunnen bereiken?
                Als beginner kan je zowel spiermassa aankomen als vet verliezen, maar als 'gevorderde'is dat bijna onmogelijk .

Uiteraard moet je dan wel je onderhoud aanpassen, aangezien je ipv 4 x maar 1 x gaat sporten.
                Het gaat dan puur om vvm behouden.

Niet dat ik het van plan ben omdat ik sporten leuk vind, maar in theorie is het voor cutten niet noodzakelijk lijkt het.
                DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Je traint ook niet sinds gisteren he ouwe reus.
                  Je moet trainen alsof je nog aan het bouwen bent, daar je met de voeding al onder onderhoud zit moet je niet ook je trainingen verzwakken.
                  Als jij normaal gesproken (zonder dieet) 1x per week fb zou trainen zou dit voldoende zijn.
                  Maar wil je zoveel mogelijk behouden zou je echt gewoon door moeten trainen om je spieren te blijven aanmoedigen.

Dat wil niet zeggen dat je net als zovelen moet gaan toppen, nee gewoon gebruiken die spiergroepen.
                  Je traint niet op max, maar je traint om te blijven activeren.
                  De spiergroepen die je niet zo activeert, zullen inzakken en vervlakken.

Comment

• Kom in de log > zie het woord foto's > geen foto te bekennen > dexie teleurgesteld..

Comment

• Aan de andere kant, kun jij jezelf wel wat spiermassa verlies veroorloven.
                      Door het lange trainen wat je al hebt gedaan zal je niet echt veel verliezen, en zal het verlies ook weer zo teniet worden gedaan. Je hebt het immers zo weer terug.

Toch zou ik je adviseren om crea erbij te nemen, daar je bij deze grappen altijd wat vocht uit de spieren verliest hetgeen de creatine weer voor je op kan vangen.

Comment

• @ Dexieman: foto's verdwijnen spontaan na een tijdje, dat ligt aan mijn k.tcomputer.
                        Dan moet je mij wat meer volgen.
                        De laatste staat er toch nog?

Ik zal speciaal voor jou(en om mijn eigen ego te strelen) vanavond wat verdwenen foto's opnieuw plaatsen.
                        Dan moet je wel snel kijken, anders zijn ze weer verdwenen.

@Knulletje: het was zomaar iets dat ik me afvroeg, ik wil niet 1 x p.w gaan trainen.
                        Het is zo dat je cardio niet perse nodig hebt om af te vallen ,waarom krachttraining dan wel ?

Ik ben bv ook benieuwd hoe je sneller afvalt: door net onder onderhoud te eten met minimaal spierverlies en er wat langer over te doen, of extreem onder onderhoud gaan eten waardoor je veel en snel afvalt maar ook spiermassa verliest maar door spiergeheugen weer snel terugwint.
                        Dat de 1e optie beter is voor je metabolisme snap ik, maar wat gaat sneller??

Zomaar wat hersenspinsels hoor, maar zou het in de praktijk hetzelfde werken als in theorie?
                        Creatine begin ik ook wel weer mee.
                        DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by Dexie View Post
                          Kom in de log > zie het woord foto's > geen foto te bekennen > dexie teleurgesteld..
                          Hier een foto van de beste man in actie:

http://forum.bodynet.nl/trainingslog...ml#post1205831
                          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                          - Dave Tate

Comment

• Ik kan hem niet zien, en volgens mij niemand meer?
                            Maar had hem al gezien

Comment

• Het hoeft al niet meer inferno heeft al jou foto's al opgeslagen en is al bezig een porfolio voor je samen te stellen.
                              Goed gejat is het halve werk!

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
                                Hier een foto van de beste man in actie:

http://forum.bodynet.nl/trainingslog...ml#post1205831
                                Kan ik niet zien, word tijd dat regenman een computer les gaat volgen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X