I have this picture in my mind

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • I have this picture in my mind

    Hallo,

    hierbij wil ik alvast de ruwe opzetten qua training en voeding in mijn log gooien.
    Bepaalde dingen weet ik al qua cm's en kg's, maar de officiële meetgegevens moeten nog komen. Ik hecht daar enkel geen waarde meer aan (inductie meting en huidplooi). Ik vind vergelijkingsfoto's veel interessanter, maar die zullen in de loop van deze week in dit log geplaatst worden.

    Het is de bedoeling het onderstaande 12 cycli UD2.0 cut uit te voeren. 6 cycli gevolgd door 2 weken op onderhoud qua kcal en dan de laatste 6 cycli eruit persen.

    Gezien de progressie die ik vorig jaar heb geboekt in 8 cycli verwacht ik een "bruut fysiek" te kunnen krijgen door 12 cycli te doorlopen.

    Dit gaat enorm zwaar worden dat weet ik, maar de resultaten waren dusdanig goed dat ik zeker weet dat als ik het langer doortrek dan 8 weken dan het er allemaal toch een stuk beter uit zal zien. Ik kan namelijk niet wachten op mijn meesterwerk voor de zomer van 2014 te kunnen onthullen aan mezelf en aan de wereld.

    Een overzicht van de voeding + training:

    Onderhoud: 4500-4750kcal
    Onderhoud -50%: 2250kcal, 250g eiwit, 75g carbs, 105g vet
    VVM: 78-80kg = 171-176lbs
    Carb-load: 16g carbs per kg/VVM

    Mijn algehele overzicht is dus als volgt:

    Training en Voeding:

    Dinsdag/Woensdag: Depletion Low-carb/low-calorie (onderhoud -50%)
    Donderdag/Vrijdag : Cardio optioneel Low-carb/low-calorie (onderhoud -50%)
    Vrijdag ochtend: Cardio optioneel
    Vrijdag avond: Tension Begin carb-load
    Zaterdag: Geen training Carb-load
    Zondag: Power Onderhoud -20%
    Maandag: Cardio optioneel Onderhoud -20%

    Depletion workout, tijd per set: 45-60 sec, 60% 1RM, 30-60 seconden rust per set:
    Dinsdag Woensdag
    Chest press: 3x15 Incline bench: 3x15
    Row: 3x15 Pulldown: 3x15
    Lateral raise: 3x15 Lateral raise: 3x15
    Calf raise: 3x15 Calf raise: 3x15
    Biceps curl: 2x15 Biceps curl: 2x15
    Triceps pushdown: 2x15 Triceps pushdown: 2x15
    Leg press: 3x15 Leg press: 3x15
    Leg curl: 3x15 Leg curl: 3x15
    2x herhalen 2x herhalen

    Voeding Dinsdag+Woensdag: Onderhoud -50%: 2250kcal, 250g eiwit, 75g carbs, 105g vet, qua drinken minimaal 3-5 grote koppen koffie verdeeld over de dag, waarvan 2 grote bekers voor de trainingen/cardio of 200mg cafeïne voor de training.



    Donderdag:
    Geen training, cardio optioneel.
    Echter fiets ik al 12km 5 dagen per week op matige intensiteit, dus “extra” cardio toevoegen is misschien niet nodig.

    Voeding Donderdag: Onderhoud -50%: 2250kcal, 250g eiwit, 75g carbs, 105g vet, qua drinken minimaal 3-5 grote koppen koffie verdeeld over de dag, waarvan 2 grote bekers voor de trainingen/cardio of 200mg cafeïne voor de training.



    Vrijdagochtend:
    cardio optioneel ’s ochtends, dit i.v.m. de inhibitie van de alfa-2 receptoren van het hardnekkige vet, waardoor de doorbloeding van dit weefsel verbetert is, waardoor het leegtrekken van deze cellen makkelijk kan gebeuren. Ik vraag me af of dit nodig is, aangezien ik normaliter om half 8 op de fiets zit om 6km te fietsen. Dus om nog eerder op te staan om 30-60 minuten cardio te doen. Ik vraag het me af.

    Voeding Vrijdag ochtend, middag : Onderhoud -50% (echter nu maar 75% van deze hoeveelheid i.v.m. de carb load in de avond: 1500kcal, 185g eiwit, 55g carbs, 60g vet qua drinken minimaal 3-5 grote koppen koffie verdeeld over de dag, waarvan 2 grote bekers voor de trainingen of 200mg cafeïne voor de training.

    Tension workout, tijd per set: n.v.t., 70-85% 1RM, 1 rep voor failure stoppen, 1-2 min rust per set
    Vrijdagavond
    Bench press: 2x6-12
    Machine row: 2x6-12
    Incline bench press: 2x6-12
    Pulldown: 2x6-12
    Lateral raise: 3x6-12
    Biceps curl: 2x6-12
    Triceps pushdown: 2x6-12
    Leg press: 2x6-12
    Leg curl: 2x6-12
    Leg extension: 2x6-12
    Seated/lying leg curl:2x6-12

    Voeding totale carb load verdeeld over 30 uur uitgaande van 78-80kg VVM: 6300 kcal, 1250g carbs, (is ongeveer 16g per kg/VVM), 200-225g eiwit, 50g vet.

    Voeding vrijdag avond pre-workout: 25-30g carbs + 15g eiwit +5g creatine
    Voeding vrijdag avond post-workout: 175g carbs + 60g eiwit + 5g creatine (uitgaande van dat ik ongeveer 78-80kg VVM heb)
    Tweede maaltijd voor de nacht: 175g carbs + gemiddeld eiwit + laag vet. Bijv. halfvolle melk erbij

    Er blijft dus nog het volgende over voor de zaterdag na de eerste 3 maaltijden: 4330kcal, 870 carbs, 125g eiwit, 40g vet. Ik ben voor het gemak van 16g carbs per kg/VVM uitgegaan, zeker omdat ik best lang ga cutten wil ik de carbs voor de carb-load in het begin hoog houden.



    Zaterdag
    Geen training, geen cardio.

    Voeding carb-load zaterdag: 4460kcal, 850-870 carbs, 150g eiwit, 40g vet vet plus rete veel water, aangezien er 3-4g water per gram glycogeen benodigd is. Dus ik ga op zo’n 4-5L water zitten gok ik, plus cafeïne moet vermeden worden deze dag.



    Zondag
    Power workout, tijd per set: n.v.t., 85-90 1RM, 3-5 min rust per set, 2 min bij superset:
    A1: Deadlift: 3x3-6 (220kg is 1RM max)
    A2: Calf raise: 3x3-6
    B1: Bench press: 3x3-6 (120kg is 1RM max)
    B2: Barbell row: 3x3-6
    C1: Incline bench: 3x3-6
    C2: Pulldown: 3x3-6
    D: Back squat: 3x3-6 (150kg is 1RM max)
    E1: Overhead press: 3x3-6 (75kg is 1RM max)
    E2: Rear lateral raise: 3x3-6
    F1: Barbell curl: 2x3-6
    F2: Close grip bench: 2x3-6

    Voeding Zondag (onderhoud-10 of -20%): 3600kcal, 400g carbs (5g carbs per kg/VVM), 175-250g eiwit, 100-115g vet
    30g carbs + 15g whey + 5g creatine als pre-workout



    Maandag:
    Geen training, cardio optioneel laat op de maandagavond, om depletion alvast enigszins te beginnen. Afhankelijk van de mate van hoe me lichaam zich voelt.

    Voeding maandag (onderhoud-10 of -20%): 3600kcal, 240g carbs, 175-250g eiwit, 180g vet qua drinken minimaal 3-5 grote koppen koffie verdeeld over de dag, waarvan 2 grote bekers voor de trainingen of cardio.

    _________________________________________

    Qua trainingen is het vrij recht toe recht aan.
    Qua cardio weet ik nog niet of precies wat ik ga doen, aangezien ik van ma t/m vrij 12km per dag fiets op lage-middelmatige intensiteit. Misschien dat ik enkel op de donderdag en vrijdagochtend extra cardio toevoeg LIT.

    _________________________________________

    Een overzicht van mijn bulk periode en begin stats voor de cut:

    Eind april, begin mei 2013: 76-77kg
    eind maart 2014: 87-88kg

    Totaal +11-12kg in ongeveer 10-11 maanden tijd.

    Omtrekken lichaam mei 2013 -> maart 2014:
    nek: 38cm -> 41cm
    schouders: 129cm -> 137cm
    borst: 111cm -> 116cm
    bovenarm: R 38cm, L 38cm -> R 42cm, L 42cm
    onderarm: R 32cm, L 32cm -> R 35cm, L 35cm
    buik: 78cm -> 85cm
    bovenbeen: L + R 59cm -> R 65cm, L 64cm
    kuiten: L + R 40cm -> L + R 42cm
    gluteus: 99cm -> 103cm

    Update qua kracht:

    Squat
    27 mei 2013: 3 x 130kg
    17-24 maart 2014: 3 x 140kg en 1 x 150kg

    Bench press
    27 mei 2013: 3 x 85kg
    17-24 maart 2014: 3 x 105kg en 1 x 120kg

    Overhead press
    27 mei 2013: 3 x 60kg
    17-24 maart 2014: 3 x 70kg en 1 x 75kg

    Deadlift
    27 mei 2013: 3 x 150kg
    17-24 maart 2014: 3 x 200kg en 1 x 220kg


    _________________________________________

    De progressie foto's en begin foto's moeten dus nog gemaakt worden.

    Dan nu de inspiratie voor mijn log naam, aangezien dit ook zo is hoe ik het allemaal bekijk.

    Dit filmpje is een erg goede representatie van wat bodybuilding is voor mij. Het is inspirerend, maar toch emotioneel. Dat maakt het zo motiverend voor mij. Het laat verder namelijk zien dat bodybuilding zo veel meer is dan enkel AAS gebruiken en gewichten oppakken, het is zoveel meer. Dat laat die filmpje ook perfect zien, dat maakt het voor mij inspirerend. Verder de prachtige fysieken die voorbij komen die gevormd zijn door talloze druppels zweet, bloed en tranen. Super vet.

    En het emotionele aspect. We kennen het allemaal wel. De haat-liefde verhouding tijdens het trainen. Je spieren doen zoveel pijn dat je het liefst door de grond zou willen zakken, maar toch druk, duw je door. Je hebt namelijk dat fysiek op je netvlies gebrand staan van hoe je er uit wil komen te zien op een dag. Dat laat die filmpje ook perfect zien als je Evan; kapot ziet gaan van de pijn tijdens het trainen. De welbekende trainings-trance is dit bij mij. Opperste concentratie, met de oordoppen in en muziek aan en de trainingen afwerken. Niet praten, enkel volledige concentratie tijdens het trainen. Enkel denken aan mijn doel en hoe die training mij weer een stap dichter bij dat fysiek brengt.

    De komende cut gaat enorm zwaar worden, omdat mijn studie ook erg veel van mij vergt, maar het is het allemaal waard.


    Btw als ik me niet vergis dan is de spreker: Evan Centopani.

    Bodybuilding Motivation - Picture in My Mind! - YouTube


    I have this picture in my mind..
    Last edited by Iron Mind; 16-03-2014, 16:35.
    "Straight outta gym"

  • #2
    Kolere wat n progressie man.
    Aan de andere kant, als je er zoveel werk van maakt kom je nog ns ergens.
    Jij komt er wel!

    Comment


    • #3
      Damn, mooie opzet! Deze hou ik in de gaten, succes
      The expert in anything was once a beginner..

      Comment


      • #4
        Inderdaad hele goede vooruitgang, top. En nu dus de volgende stap. Succes!

        Ik had wel een andere titel verwacht. Balen .....


        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

        Comment


        • #5
          Hard work pays off! Ik volg. Heel veel succes!
          Ik doe een gok

          Comment


          • #6
            Mooie voorbereiding!
            Ik volg, succes!

            Comment


            • #7
              Damn, zeer nette opzet. Het zal je denk ik wel zwaar vallen, maar heb je log afgelopen weken in de gaten gehouden en weet zeker dat je dat gaat redden.

              Ben benieuwd naar de foto's, wat zeker de moeite waard is, gekeken naar de vorige foto's.
              Ben opzicht wel benieuwd naar je def. meetgegevens van nu.

              Succes en ik houd deze zeker in de gaten.
              Stats: 74kg at 11%
              Vision: 85kg at 8%

              Comment


              • #8
                Ik volg ook weer.

                Fuck natuurlijke max!(voorlopig )
                DIVIDE ET IMPERA

                Comment


                • #9
                  We hebben het er bijna dagelijks over,dus meer dan "succes bro" heb je niet nodig
                  Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                  Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

                  Comment


                  • #10
                    Hee kerel, tuurlijk volg ik.
                    Je bench en je deadlift zijn wel echte uitschieters vind ik hoor, godverdomme wat lekker.
                    Zo, dat is eruit.

                    Veel succes en ben benieuwd naar je foto's

                    Comment


                    • #11
                      Lijkt erop dat je je enigsinds hebt voorbereid
                      Ik volg met pleziergab.

                      Comment


                      • #12
                        Ten eerste heel erg veel succes!!!. twee keer 6 weken is pittig, maar ik weet dat jij dit kan volhouden. Verder moet ik zeggen dat het er goed uitziet allemaal. Goed doordacht. De progressie die je gemaakt heb in het laatste jaar is ook enorm. Dat doen je weinigen na.

                        Toch heb ik enkele mogelijke verbeterpuntjes.

                        Voeding Zondag (onderhoud-10 of -20%): 3600kcal, 400g carbs (5g carbs per kg/VVM), 175-250g eiwit, 100-115g vet
                        On average, I'd say a carb intake of 4-5 g/kg (about 2-2.5 g/lb) lean
                        body mass is appropriate with most, if not all, of the carbohydrates coming from complex
                        sources. Of course, this goes along with the standard 1 g/lb of protein and fairly low fat (40-50
                        grams from predominantly monounsaturated sources). This should be roughly maintenance
                        calories for most dieters and works out to roughly a 60% carb, 25% protein and 15% fat diet or so.
                        Als je lyles richtlijn qua vetten aanhoud, zit je deze dag tussen de 40 en 60g. Jij zit meer dan dubbel zo hoog. In deze fase van het dieet kunnen beter je KH hoger. Ik zou dus gaan voor: 3600: E250, K500, V66.
                        --------------------------

                        Voeding maandag 3600kcal, 240g carbs, 175-250g eiwit, 180g vet
                        Ga je hier de eerste 2-3 meals hoog in carbs laag in vet en dan switchen naar low carb meals hoog in vetten?
                        ----------------------

                        Nogmaals veel succes. Deze ga ik niet missen.
                        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

                        Comment


                        • #13
                          Ik volg man, succes. Met jouw discipline gaat dit wel lukken.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by knulletje01 View Post
                            Kolere wat n progressie man.
                            Aan de andere kant, als je er zoveel werk van maakt kom je nog ns ergens.
                            Jij komt er wel!
                            Bedankt Knul.

                            Het is niet voor niets een passie en obsessie van me in de positieve zin van het woord dan.

                            Originally posted by MisterMn View Post
                            Damn, mooie opzet! Deze hou ik in de gaten, succes
                            Dank.

                            Originally posted by inferno_0666 View Post
                            Inderdaad hele goede vooruitgang, top. En nu dus de volgende stap. Succes!

                            Ik had wel een andere titel verwacht. Balen .....


                            Thanks Venom, welke titel had jij verwacht dan.

                            Als jij een mooiere titel hebt overweeg ik misschien wel om hem te veranderen, hehe.

                            Originally posted by Pren View Post
                            Hard work pays off! Ik volg. Heel veel succes!
                            Zeker waar, dank. Leuk dat je volgt.

                            Originally posted by RobinVM View Post
                            Mooie voorbereiding!
                            Ik volg, succes!
                            Dankje.

                            Originally posted by gripmaster View Post
                            Damn, zeer nette opzet. Het zal je denk ik wel zwaar vallen, maar heb je log afgelopen weken in de gaten gehouden en weet zeker dat je dat gaat redden.

                            Ben benieuwd naar de foto's, wat zeker de moeite waard is, gekeken naar de vorige foto's.
                            Ben opzicht wel benieuwd naar je def. meetgegevens van nu.

                            Succes en ik houd deze zeker in de gaten.
                            Ikzelf ben ook erg benieuwd naar de foto's.

                            Originally posted by rainman View Post
                            Ik volg ook weer.

                            Fuck natuurlijke max!(voorlopig )
                            Haha, we gaan het meemaken.

                            Originally posted by Mvos View Post
                            We hebben het er bijna dagelijks over,dus meer dan "succes bro" heb je niet nodig
                            Ja, ik ga een aantal van jullie nog wel vaker lastig vallen op de app voor mijn dagelijkse janksessies.




                            Originally posted by NickP View Post
                            Hee kerel, tuurlijk volg ik.
                            Je bench en je deadlift zijn wel echte uitschieters vind ik hoor, godverdomme wat lekker.
                            Zo, dat is eruit.

                            Veel succes en ben benieuwd naar je foto's
                            Bench is heel lang een slecht punt van mij gewicht. Deadlift is inderdaad bizar sterk geworden voor mijn doen. Squat laat nog even op zich wachten, maar dat komt nog wel. Kracht blijft een leuke bijkomstigheid

                            Originally posted by quibus View Post
                            Lijkt erop dat je je enigsinds hebt voorbereid
                            Ik volg met pleziergab.
                            Thanks gab, 3-4 uurtjes aan de tekentafel. Valt nog best mee als je daarvoor elke 24uur qua training, voeding mee hebt gepland voor de komende 12-14 weken .

                            Originally posted by dynobet View Post
                            Ten eerste heel erg veel succes!!!. twee keer 6 weken is pittig, maar ik weet dat jij dit kan volhouden. Verder moet ik zeggen dat het er goed uitziet allemaal. Goed doordacht. De progressie die je gemaakt heb in het laatste jaar is ook enorm. Dat doen je weinigen na.

                            Dank voor de aardige woorden. Het heeft mij denk ik gewoon goed gedaan om het:" Ik wil mijn six-pack koste wat kost behouden" verhaal los te laten. Ik ben gewoon gaan eten en ben niet te terughoudend geweest qua ophogen van kcal en dat heeft zich uitbetaald in een mooie toename in spiermassa. Vetmassa ook helaas, maar goed. Dat hoort er nou eenmaal bij.


                            Toch heb ik enkele mogelijke verbeterpuntjes.

                            Als je lyles richtlijn qua vetten aanhoud, zit je deze dag tussen de 40 en 60g. Jij zit meer dan dubbel zo hoog. In deze fase van het dieet kunnen beter je KH hoger. Ik zou dus gaan voor: 3600: E250, K500, V66.
                            --------------------------

                            Bedankt voor de tips. Het boek is wat dit betreft niet helemaal duidelijk, omdat mijn kcal inname een stukkie hoger ligt dan normaal..



                            Ga je hier de eerste 2-3 meals hoog in carbs laag in vet en dan switchen naar low carb meals hoog in vetten?
                            ---------------------
                            Dat is inderdaad de bedoeling.

                            Nogmaals veel succes. Deze ga ik niet missen.
                            Het was voor mij vooral apart om de depletion dagen in te delen terwijl mijn vetinname zo hoog is, maar dat is niet anders. Ik ben bang dat als ik gewoon weer op 1750kcal ga zitten dat ik teveel spiermassa ga kwijtraken. Ik vertrouw er dus gewoon op dat dit niet gaat gebeuren als ik me kcal inname gewoon op 2250kcal laat. Omhoog of omlaag kan namelijk altijd nog, gezien de periode die ik ga cutten.


                            Ikzelf merkte dat het punt van "gek" worden toeslaat rond de 6 weken, dus ik kap het dan precies mooi af door het zo te verdelen. Dat is het idee tenminste.

                            Originally posted by diasog View Post
                            Ik volg man, succes. Met jouw discipline gaat dit wel lukken.
                            Bedankt, man. Doe me best.
                            "Straight outta gym"

                            Comment


                            • #15
                              Heel veel succes man. En als je tussendoor '''motivatie training '' wilt doen bij mij, stuur een pm! Wellicht met maarten erbij oid.

                              Comment

                              Sidebar top desktop

                              Collapse

                              Actieve discussies

                              Collapse

                              porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn
                              erotik film izle Rus escort gaziantep rus escort
                              Antalya Escort
                              sikis
                              gaziantep escort
                              gaziantep escort
                              İstanbul Escort
                              istanbul escort bayan
                              sisli escort beylikduzu escort bayan
                              antalya escort atakoy escort
                              umraniye escort bayan
                              Very sweethearts get banged by pretty pals Баба посидела анусом на крепком стояке fotos de vaginas sexis
                              Working...
                              X