I have this picture in my mind

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

2e depletion workout ging trouwens ook prima.

Niet teveel denken, maar gewoon doen.

Het doet wel echt fucking zeer, lactaat bouwt echt flink op. Maar dan weet ik in ieder geval zeker dat ik glycogeen verbruik.

Vandaag iets van 45-50minuten liit gedaan verdeeld over 2 sessies. Enkel naar het station en enkeltje terug.
    Extra blokje om gedaan op de fiets om minimaal aan de 45 minuten te komen.

Ik wil nog niet teveel cardio geschut inzetten, maar rustig opbouwen. Less is more gaat namelijk soms op, zo hopelijk ook voor het cutten.
    Last edited by Iron Mind; 28-03-2014, 17:03.
    "Straight outta gym"

Comment

Week 1 UD2.0

Tension workout

Bench press 1 x 10 80kg, 1 x 11 80kg
      Pendlay row 1 x 8 80kg, 1 x 10 80kg
      Incline bench press 1 x 12 70kg, 1 x 7 75kg
      Chin up 11 x bw, 1 x 7 bw
      Lateral raise 3 x 10-12 10kg ea
      EZ-bar curl 1 x 10 20kg aan schijven, 2 x 6-8 25kg aan schijven
      EZ-bar tricep extension 3 x 7-10 30kg aan schijven
      Seated calf raise 2 x 10-12 60-65kg
      Calf raise machine 2 x 10-12 10 gewichten
      Leg press voeten laag, wat breder; 3 x 8-10 280kg
      Lying leg curl 1 x 12 8 gewichten, 1 x 8 9 gewichten
      Leg extension 2 x 8-10 18 gewichten
      Seated leg curl 2 x 8-10 18 gewichten

Nog 3 sets buikspieren gedaan, rest-paused etc.
      Gewoon omdat het kan en ik al tijde bezig ben om mijn abs beter te "vormen"

Commentaar:
      Training ging prima. Minder zwaar dan de depletion workout. Die pre-workout shake met carbs en een berg groente vooraf als avondeten deed me goed om te knallen.

Ben mooi 1-2 reps van falen afgebleven.

Snelheid van de reps lag wel stukkie hoger dan bij de depletion workout. Erop blijven letten dat het misschien niet te snel wordt, maar dat viel volgens mij zat mee eigenlijk.

Straks over 1-2 uur nog een shake van 175g carbs erin gooien met wat eiwit poeder.

Ik verwacht een goede power workout neer te zetten aankomende zondag.\

Ondanks dat ik "depleted" ben/zou moeten zijn was alles nog behoorlijk rond en vol te noemen. Weet eigenlijk niet of ik dat positief of negatief moet zien.. Kreeg verder geen pomp oid, maar alles zat wel vol met bloed zeg maar.
      Last edited by Iron Mind; 28-03-2014, 21:45.
      "Straight outta gym"

Comment

CARB-LOAD

1250g moeten er in, 4g extra zeezout, 5g creatine bij elke maaltijd en een shitload aan water
        "Straight outta gym"

Comment

Eetse!

Comment

Smorgens maat,

Pics zien er goed uit en de veranderingen zijn goed te zien.
            Als je nu droger word ga je pas je vooruitgang goed zijn.

Ben benieuwd op welke gewicht je straks op hetzelfde vp zit.
            Niet zozeer de getallen,maar het beeld in de spiegel (getallen zijn voor iifym / if / SS aanhangers )

Heel veel succes maat!!

En vreetse
            Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
            Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

smakelijk!!
              More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by tik_tok View Post
                Eetse!
                Dank.

Originally posted by Mvos View Post
                Smorgens maat,

Pics zien er goed uit en de veranderingen zijn goed te zien.
                Als je nu droger word ga je pas je vooruitgang goed zijn.

Ben benieuwd op welke gewicht je straks op hetzelfde vp zit.
                Niet zozeer de getallen,maar het beeld in de spiegel (getallen zijn voor iifym / if / SS aanhangers )

Heel veel succes maat!!

En vreetse
                Ja, precies. Ik ben echt zo benieuwd naar hoe het er straks uitzie nu ik weer een tikkie groter ben, maar dan droger. Dat drijft me ook om te pushen als een gek.

Thanks, maat.

Originally posted by dynobet View Post
                smakelijk!!
                Dank

Net uurtje geslapen. Verder de hele dag gestudeerd en vooral gegeten.

Zometeen de laatste lading rijst erin voor de nacht en dan slapen.
                Heb iets van 50-75g kip meer gegeten, want verder heb ik geprobeerd me eiwitten wat lager te houden tov "normaal".

Morgen "exploderen" en heavy ass weight verplaatsen.

Mad Desire - Calum Von Moger - SimplyShreddedTV - YouTube

Calum von Moger, heeft echt een bazen fysiek
                Last edited by Iron Mind; 29-03-2014, 20:12.
                "Straight outta gym"

Comment

Deze jongen gaat weer eens vroeg z'n bed in.

Al tijdje minder optimaal kunnen slapen vanwege de drukte en vanwege de cut(?).

Verder hebben we allemaal wel onze eigen problemen die onbewust aan onze gedachtes blijven knagen. Negatieve shit, maar goed. Verder geen echte behoefte om dat hier openlijk neer te pennen, we hebben allemaal onze eigen beren en leeuwen.

Een mooie gedachte die me soort van heeft geleerd om dingen proberen van me af te zetten, dan heb je enkel nog de onbewuste stress die aan je vreet als je niet p je hoede bent zeg maar.

Verder gaat het allemaal prima. Carb-load ging prima. Voel me moe, maar voldaan. Pen beetje me situatie hier neer als soort van dagboek. Ik neem graag alles mee in m'n evaluaties . Alle prestaties komen tenslotte voort uit de geest.

Morgen power workout. Fucking veel zin in!
                  Verder benieuwd naar m'n fysiek morgenochtend in de spiegel.
                  Last edited by Iron Mind; 29-03-2014, 22:03.
                  "Straight outta gym"

Comment

Week 1 UD2.0
                    Power workout
                    Rust 2-3 minuten

Deadlift met straps en belt
                    1 x 4 180kg
                    1 x 2 190kg + 1 180kg
                    1 x 1 180kg (verloor spanning op me rug, waardoor ik de 2e rep moest afbreken. Heb nu wat last van me spieren naast me wervelkolom. Niets ernstig volgens mij..)
                    1 x 6 140kg (rustig aangedaan hier)

Bench press
                    2 x 3 100kg
                    1 x 4 100kg
                    Dit keer met adidas schoenen gedrukt. Voelt fijn

Pendlay row
                    1 x 3 100kg
                    2 x 6 90kg

Incline bench press
                    2 x 3 90kg
                    1 x 2 95kg + 1 90kg
                    Ging ook lekker!

Pull up
                    2 x 4 bw +20kg
                    1 x 3 bw +20kg

Back squat
                    1 x 3 140kg
                    1 x 1 140kg + 5 120kg (onderrug begon het hier op te geven, begon spanning te verliezen)
                    1 x 6 120kg
                    Even wat gas teruggenomen

Overhead press
                    1 x 5 60kg
                    2 x 2 70kg
                    1 x 2 65kg + 1 x 60kg (hier was ik op)

A: Close grip bench press
                    1 x 3 90kg
                    1 x 5 90kg
                    1 x 3 95kg
                    B: Barbell/cheat curl
                    3 x 3 50kg

A: Barbell shrug
                    3 x 6 130kg
                    B: Side lateral raise
                    3 x 6-10 8-10kg ea
                    C: Rear lateral raise
                    3 x 6-10 5-7kg ea

Commentaar:
                    Power workout ging op zich wel aardig, maar niet zoals ik gehoopt had. Volgende keer neem ik een dextrose shake mee om te kijken of ik daardoor sterker blijf tijdens de workout.

Zonde van die deadlift. Ik had al een wat vermoeide rug voor de training begon en toen ik bij de laatste set spanning verloor op me rug dacht ik even dat ik een hernia zou trekken, maar uiteindelijk valt het allemaal wel mee. Ik heb nu nog wel wat last, maar ik verwacht morgen dat het gewoon heel stijf is en dat ik er de volgende power workout totaal geen last meer van heb. Een paar spiertjes nabij me wervelkolom hebben enkel flink op hun donder gehad.
                    Verder ging het allemaal wel prima. Merk dat ik bij de overhead press weinig kracht over heb na de bench en incline bench. Dat is op zich niet zo vreemd. Ik merkte dat ik bij de squat ook gewoon slapper/minder stabiel was vanwege me rug die op was.

Volgende power workout ga ik waarschijnlijk de squat en deadlift omdraaien en heel misschien de overhead press ook wisselen met de bench. Maar ik heb toch liever de focus meer op me borst dan op me front delts en triceps als ik eerlijk ben..

De adidas schoenen zijn top. Normaliter deed ik deze niet aan bij de bench of overhead press, maar ik merk toch dat ik nu stabieler sta en wat meer legdrive heb. Vooral bij de bench merkte ik dit. Kreeg dit idee, nadat ik Mvos z’n bevinding las in z’n log, zodoende.
                    Gewicht was 86,9kg vanochtend. Ik ben maar 1kg aangekomen door de carb-load en dat is best vreemd. Op een of andere manier scheelt depleted en carb-loaded nooit zoveel qua gewicht..

Kortom, niet geheel ontevreden qua gewichten voor een cut, maar het mag nog wel wat beter eigenlijk..
                    Morgen kan ik niet meer lopen, vermoed ik. Alles is nu al zo stijf als wat…
                    "Straight outta gym"

Comment

Prima training zo te zien!

Ik vind het jammer dat ik me voor de power workout, niet meer zo voel als de aller EERSTE power workout van vroeger. Ik woog toen zo'n 60kg en voelde me net de jay cutler zo van THIS IS SPARTAAA. Nu heb ik dat totaal niet meer bij de powerworkouts

Kwestie van gewenning ben ik bang..
                      Go beyond yourself.

Comment

@ FG Gewichten vielen niet geheel tegen nee.

Ik voel me meestal na de tension workout top fit en tijdens de carb-load ook, maar de nacht erna voel ik me meestal niet helemaal top. Spierpijn van de tension workout etc.

Mijn gewicht stijgt ook niet hard na de carb-load terwijl dat wel zou moeten. Bij mij zit er meestal maar 0,5-1kg verschil tussen depleted en loaded. Weet niet hoe dit komt als ik eerlijk ben.. De depletion workouts gaan toch echt wel goed als ik me gevoel naga, maar toch schommelt mijn gewicht niet zoveel zoals zou "moeten"..

Week 1 zit erop, nog 5 weken te gaan. Dan 2 weken op onderhoud (met evt. junk, maar geen alcohol iig). Dan weer 6 weken UD2.0

Bodybuilding Motivation - Don't pray for easy life (MuscleFactory) - YouTube
                        Last edited by Iron Mind; 30-03-2014, 21:36.
                        "Straight outta gym"

Comment

Succes maatje, gaat lekker
                          Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
                          People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
                          BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Rug is beetje fucked up de dag erna. Wat ik al zou verwachten. Hele onderrug voelt stijf en het is lastig te bepalen of het nou mijn wervelkolom is of de spieren er net naast, op. Als ik op de spieren daar druk doen ze echt kapot zeer.

De pijn zit in ieder geval lumbaal rondom de wervelkolom en ik kan nou vanwege de stijfheid en ietswat pijn niet volledig me handen op de grond leggen zoals eerst, maar goed. Spierpijn in de hamstrings helpt ook niet echt mee.

Zal dus zo nu en dan even maximaal proberen te flecteren met mijn wervelkolom om het soepel te houden. Extensie of lateroflexie van de WK geeft in ieder geval geen stijfheid en/of pijnklachten.

Verder heb ik geen uitstralende pijn wat je bijv. zou verwachten bij een hernia of whateverthefuck.

Dodged the bullet there volgens mij

Lekker blijven bewegen en ik verwacht volledig te herstellen binnen deze week. Ik heb tenslotte ook de gehele power workout af kunnen maken zonder problemen na dat probleempje bij de deadlift.
                            Last edited by Iron Mind; 31-03-2014, 07:45.
                            "Straight outta gym"

Comment

Rug voelt al veel beter aan.

Gewoon blijven bewegen en me rug voelt al veel minder stijf aan.

Zal proberen wat meer foto's te maken om het log misschien visueel wat leuker te houden. Dit zullen vooral foto's worden na een training zoals de power workout.

Gewicht begon op 88,0kg -> 86,9kg nu.

Gewoon dropt dus best hard, maar zolang me kracht prima blijft en ik er vol blijf uitzien en me verder goed blijf voelen dan zit het wel goed.

Moet wel blijven opletten dat ik niet 1kg per week blijf droppen, want anders wordt de 12-14 weken volmaken een beetje te enthousiast..
                              Last edited by Iron Mind; 31-03-2014, 20:20.
                              "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Iron Mind View Post
                                Zal proberen wat meer foto's te maken om het log misschien visueel wat leuker te houden. Dit zullen vooral foto's worden na een training zoals de power workout.
                                ..
                                Gisteren had ik hetzelfde in mijn log neergezet.
                                Foto's geven gewoon een goede impressie over hoe je erbij staat en maakt een log veel interessanter.

Zeker als je nu kijkt dat er weer wat meer cut logjes zijn met mensen die in ieder topic hun mening moeten geven is het leuk als ook die logjes wat pics gaan bevatten.

Denk dat dit forum zowiezo wat leuker wat als er visueel wat meer gebeurd.

Succes maat!
                                Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                                Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X