I have this picture in my mind

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Of je wordt even goed opgefokt door je trainingsmaten, in combinatie met een snuifje ammonia.

Trainingsagressie in de overtreffende trap van Big Ronnie, lang geleden.. kippenvel!

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
      Powerlifters krijgen soms een klap in hun gezicht van een trainingspartner zodat ze extra worden opgefokt om goed te presteren. Niets voor jou?
      Hehe, ik ben niet zo van in me gezicht laten slaan, maar een paar tikken op de schouders, bovenrug helpen ook altijd wel! Nadeel is dat ik vaak alleen train. Zou beetje apart z'n om mezelf in me face te slaan eh..

Originally posted by Aesthetic and Athletic View Post
      Of je wordt even goed opgefokt door je trainingsmaten, in combinatie met een snuifje ammonia.

Trainingsagressie in de overtreffende trap van Big Ronnie, lang geleden.. kippenvel!
      Ronnie is sowieso een legende.

Net 1 uur op de loopband gestaan, max incline. 5km in totaal gelopen.

Ding gaf aan dat ik 1k kcal zou hebben verbrand. Dat zou wat zijn zeg

Hartslag lag tussen de 130-140 merendeel van de tijd en laatste paar minuten iets hoger gezet om aan die 1k te komen .

Snelheid lag tussen de 4-6km/uur.

Morgenochtend 1 uurtje op de hometrainer, 's middags tension workout en dan carbs laden.
      "Straight outta gym"

Comment

Goed gejat is het halve werk!

Comment

Hoe meet jij je hartslag meestal Iron? Op die apparaten met zo'n polsmeter werkt dat naar mijn mening voor geen meter.
          Stats: 74kg at 11%
          Vision: 85kg at 8%

Comment

Voor cardio gebruik ik meestal zo´n hartslagband net onder me pecs en zo´n horloge met hartslagmeter erin. Dat zou enigszins accuraat moeten zijn.

Je kunt ook werken met het ik kan een onderbroken gesprek houden methode als je liit wil doen. Waarbij de korte onderbreking dan telkens je eigen ademhaling is, maar ik vind de hartslag methode wat prettiger werken zeker, omdat ik de middelen voor handen heb om dit bij te houden.
            "Straight outta gym"

Comment

Rise, shine and grind.

Net 60 minuten op nuchtere maag (op 1 cafeïne pil na dan) op de hometrainer gezeten.

Duur: 60minuten
              Kcal: 607
              Afstand: 28,82 km

Nu nog 2 meals eten en dan om 2uur de tension workout, omdat ik aan het einde van de middag andere verplichtingen heb. Net me ontbijt naar binnen gewerkt.

Ik denk dat ik de maaltijd van in de nacht van de carb-load dus nu naar voren haal en dat wordt dan de maaltijd voor de nacht. Ik ga deze nacht dan gewoon proberen in 1x door te slapen.

The Ultimate Motivational Clip - Rise & Shine! - YouTube
              "Straight outta gym"

Comment

Week 2 UD2.0

Tension workout

Bench press
                1 x 7 85kg (-3 reps, + 5kg)
                1 x 6 85kg (-5 reps, + 5kg)

Pendlay row
                1 x 8 85kg (+5kg)
                1 x 8 85kg (-2 reps, +5kg)

Incline bench press
                1 x 7 75kg (-5 reps, +5kg)
                1 x 6 75kg (-1 rep)

Pull up
                1 x 10 bw (-1 rep)
                1 x 6 bw (-1 rep)

Lateral raise
                3 x 10 10kg ea (ongeveer gelijk)

EZ-bar curl
                1 x 8 27,5kg aan schijven (-2 reps, +7,5kg)
                1 x 7 27,5kg aan schijven (+1 rep, +2,5kg)
                1 x 8 25kg aan schijven (gelijk)

EZ-bar tricep extension
                3 x 8 27,5kg aan schijven (armen iets verder naar achteren, dus minder gewicht gepakt)

Seated calf raise
                1 x 12 67,5kg (+2 reps, +2,5-7,5kg)
                1 10 72,5kg (+7,5+12,5kg)

Calf raise machine
                1 x 8 15 gewichten (-2-4 reps, +5 gewichten)
                1 x 10 15 gewichten (+5 gewichten)

Leg press voeten laag, wat breder
                1 x 12 280kg (+2-4 reps)
                1 x 12 285kg (+2-4 reps, +5kg)

Lying leg curl
                1 x 10 9 gewichten (-2 reps, +1 gewicht)
                1 x 9 9 gewichten (+1 rep)

Leg extension
                2 x 10 18 gewichten (+0-2 reps)

Seated leg curl
                1 x 12 18 gew (+2-4 reps)
                1 x 10 19 gew (+0-2 reps, +1 gewicht)

Commentaar:
                Training ging prima, werd soort van misselijk. Kwam misschien omdat ik de dextrose pre-workout was vergeten in te nemen voor de training.
                Denk dat dat het is. Wat meer kg's geprobeerd te pakken, maar minder reps gedaan.

Verder geen zin om er dingen bij te schrijven, ben er niet in de stemming voor.
                "Straight outta gym"

Comment

Even voor de zelfmotivatie:

BODYBUILDING IS WINNING - YouTube
                  "Straight outta gym"

Comment

Hahaha vind het wel mooi. Je bent ook echt zo'n diesel. Gestaag doorrijden op je route, degelijk. Geen gezeik
                    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Originally posted by pescatore View Post
                      Hahaha vind het wel mooi. Je bent ook echt zo'n diesel. Gestaag doorrijden op je route, degelijk. Geen gezeik
                      Ik denk dat dat ook wel moet. Alles is een kwestie van de langste adem hebben en een marathonloper zijn. Dagelijks presteren in de gym, qua studie en ga zo maar door.

Ik zeik genoeg hoor, maar post gewoon niet alles. Zijn vooral de cut periodes die het moeilijk maken qua bodybuilding, maar dan nog. Als je resultaten tegen vallen in de gym of qua studie. Dan ga je jezelf wel afvragen waar je het allemaal voor doet. Heb ik er alles aan gedaan wat ik kon doen of had ik meer kunnen doen? Of ligt de schuld bij een ander? Ligt de schuld wel bij een ander?

Ik denk dat iedereen met een behoorlijke drang om zichzelf elke dag te verbeteren op den duur zichzelf gaat tegenkomen. Zelftwijfel, verdriet, frustratie, woede. Dat zijn dingen waar je tegen aanloopt als je ondanks je harde werken niet de resultaten behaalt op dat moment die je had willen behalen.

Zoals nu, heb ik een tentamen niet gehaald. Dat kost me een paar weken van me vakantie. En m'n studie heeft al ziek weinig vakantie t.o.v. andere studies.
                      Mijn eerste reactie is woede, willen smijten met dingen of om me heen slaan of schoppen, maar dat levert niks op. Wat wel helpt is accepteren dat je niet gefaald hebt, maar pas echt faalt als je stopt met blijven proberen.

En ik moet toegeven dat valt niet mee, maar het hoort wel bij het leven. We hebben allemaal onze eigen teleurstellingen waar je nooit vanuit gaat dat je ze gaat tegenkomen, maar toch krijg je ze (soms).

Ikzelf vind het bijv. ook niet vreemd dat atleten jankend op het podium staan als ze verliezen (en winnen). Sport, presteren, brandende verlangens hiernaar gaan nu eenmaal gepaard met (hoge) emoties.

En wat er ook gebeurt, uiteraard blijf ik gewoon doorgaan. De beoogde resultaten behaal je altijd wel, maar dan op een ander tijdstip (dagen, weken, maanden of jaren later..)
                      Last edited by Iron Mind; 04-04-2014, 21:48.
                      "Straight outta gym"

Comment

• Haha en ohja.

Niemand zit te wachten op mensen die enkel klagen, zelfmedelijden hebben, het hebben over hoe zwaar ze het wel niet hebben etc.
                        Tuurlijk zijn er zaken die echt haast onoverkoombaar zijn qua verdriet (overlijden dierbaren, ongeneeslijke ziekten en andere ellende) en dat soort zaken leveren altijd wel begrip op, maar ik spreek over de "echte" jankerds. Die klagen over alles en nog wat. Als een scheet ze dwars zit bijv.

Dat is niet mijn karakter en als ik zulke momenten heb dan probeer ik dit soort dingen zo min mogelijk te loggen. Niemand krijgt motivatie, inspiratie of wat dan ook als ik zulke dingen post in me log.

Kan inmiddels ook weer wat helderder denken en put vooral kracht uit me doelstelling momenteel qua bodybuilding/cutten. Wat een sport allemaal wel niet voor je kan doen in je eigen koppie
                        "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Iron Mind View Post
                          Ik denk dat dat ook wel moet. Alles is een kwestie van de langste adem hebben en een marathonloper zijn. Dagelijks presteren in de gym, qua studie en ga zo maar door.

Ik zeik genoeg hoor, maar post gewoon niet alles. Zijn vooral de cut periodes die het moeilijk maken qua bodybuilding, maar dan nog. Als je resultaten tegen vallen in de gym of qua studie. Dan ga je jezelf wel afvragen waar je het allemaal voor doet. Heb ik er alles aan gedaan wat ik kon doen of had ik meer kunnen doen? Of ligt de schuld bij een ander? Ligt de schuld wel bij een ander?

Ik denk dat iedereen met een behoorlijke drang om zichzelf elke dag te verbeteren op den duur zichzelf gaat tegenkomen. Zelftwijfel, verdriet, frustratie, woede. Dat zijn dingen waar je tegen aanloopt als je ondanks je harde werken niet de resultaten behaalt op dat moment die je had willen behalen.

Zoals nu, heb ik een tentamen niet gehaald. Dat kost me een paar weken van me vakantie. En m'n studie heeft al ziek weinig vakantie t.o.v. andere studies.
                          Mijn eerste reactie is woede, willen smijten met dingen of om me heen slaan of schoppen, maar dat levert niks op. Wat wel helpt is accepteren dat je niet gefaald hebt, maar pas echt faalt als je stopt met blijven proberen.

En ik moet toegeven dat valt niet mee, maar het hoort wel bij het leven. We hebben allemaal onze eigen teleurstellingen waar je nooit vanuit gaat dat je ze gaat tegenkomen, maar toch krijg je ze (soms).

Ikzelf vind het bijv. ook niet vreemd dat atleten jankend op het podium staan als ze verliezen (en winnen). Sport, presteren, brandende verlangens hiernaar gaan nu eenmaal gepaard met (hoge) emoties.

En wat er ook gebeurt, uiteraard blijf ik gewoon doorgaan. De beoogde resultaten behaal je altijd wel, maar dan op een ander tijdstip (dagen, weken, maanden of jaren later..)
                          Godver kerel, prachtig gezegd!
                          Enorm veel respect voor hoe gedreven en gedisciplineerd je bent, daar kan ik nog veel van leren!
                          Become the best version of yourself - Elliot Hulse

Comment

• Thanks, bro.

Carb-load gaat prima.

Ga denk toch maar wat cafeïne innemen vandaag. Moet alsnog facking veel leren voor de komende week en ik heb wat hoofdpijn. Ik vermoed ontwenningsverschijnselen van mijn shitload aan cafeïne de afgelopen week om niet in slaap te vallen tijdens het leren 's avonds.

Het wordt dan wel niet aangeraden, maar deze hoofdpijn en slaperige ogen zijn ook niet handig.
                            "Straight outta gym"

Comment

• Vanmiddag dus koffie gedronken en de hoofdpijn is weg.

Apart om te zien hoe snel je lichaam verslaafd kan raken aan middelen zoals cafeïne.

Nog 2 carbs meals en dan morgen power-workout. Ik zal ditmaal beginnen met de squat, omdat me rug nog niet helemaal top voelt van vorige week. Maar misschien bedenk ik me nog.

Even me taille gemeten voor de lol vanmiddag ben al 2cm kwijt in iets minder dan 2 weken tijd en dan was dit nog niet eens op nuchtere maag.

Begin overal al meer "knikkertjes" te voelen, spiercontouren worden al meer zichtbaar. Lijnen op de delts komen steeds harder door bij side poses, triceps ook. De kop van de m. vastus lateralis van de quads begint al steiler af te lopen.

Abs komen ook steeds zien er ook steeds harder uit en vetplooien beginnen merkbaar dunner te worden.

Gaat dus prima als ik hetzelf dus zo allemaal bekijk
                              "Straight outta gym"

Comment

• NICE Respect :-)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X