Gelukkig!
Hardgainer/ectomorph op weg naar succes!
Collapse
X
-
Originally posted by JanKlaasGroentela View Post
ik was serieus.
Kijk 5 liter per dag zou ik niet doen
Beetje cola, lekker boeien.
We worden toch geen profs.
Natuurlijk bij diepe cut/contest Prep wel veranderen op gegeven moment.Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.
Comment
-
Ja, het is niet meer dan 2 glaasjes per dag. En ik ben verslaafd aan vanille cola en daar is geen suikervrije variant van te krijgen.
Vandaag overigens beetje klote training gehad, de hoofd oefening, de squat, ging voor geen meter. Kreeg nauwelijks 50 kilo omhoog. Denk dat het komt omdat ik steeds dieper kan squatten, maar goed.....techniek boven gewicht! De rest ging wel redelijk.
Sprak ook een jongen die 6 jaar terug zo'n beetje hetzelfde postuur als ik had. Die is van 68 kilo naar 91 kilo gegaan en heeft dus meer dan 30 kilo spiermassa erbij gekregen (en wat vet verloren), gast was redelijk droog. Dat geeft toch altijd een boost om er zelf ook hard voor te gaan. En dan heeft hij ook nog eens 2 tot 3 jaar een ernstige schouderblessure gehad.
Comment
-
3 maanden full-body schema heeft geresulteerd in 2.1 kilogram toename in vetvrije massa. 1.2 kilo daarvan is spier. Vind het eerlijk gezegd beetje tegenvallen.
Nu dus begonnen aan het ub/lb schema van Dyno. Ik voel me na 2 trainingen al beter. Beter als in, ik merk dat m'n lichaam er beter op reageert. Ondanks de 2 minuten rust tussen elke set lijkt de intensiteit toch wel vrij hoog te liggen.
Heb ook een vormcheck gehad voor de benchpress door een personal trainer die rondloopt. Een kleine tweak in vorm maakt een hoop verschil. Hij vertelde me de barbell niet recht omhoog te drukken maar heel licht schuin naar je toe (in de richting van je hoofd). Voel meteen dat m'n borstspieren meer gebruikt worden.
Comment
-
Vanuit het niets opeens een vervelende pijn in m'n linker enkel, daardoor de LB van vandaag moeten laten schieten. Bij elke stap schiet er een pijnscheut van onderin de enkel naar boven. Kan niks bedenken dat de aanleiding is geweest. M'n vader (verpleegkundige) denkt dat er een zenuw bekneld is geraakt. Schijnt nog vrij normaal te zijn en meestal is dat vrij snel weer verdwenen maar ik heb er nu al 2 dagen last van. Gelukkig heb ik mijn enkels bij de UB van morgen (vandaag dus eigenlijk) niet nodig, dan weer knallen!
Comment
-
Thanks Arend-Jan!
Na een zeer stressvolle dag een enorme klote training gehad. Tijdens de incline leg-press met 155 kilo erop opeens een sterke steek in m'n linker knie. Alsof er een mes onder m'n knieschijf werd geramd. Niet de eerste keer, ik wil denk ik teveel. De vorige keer hielp rustiger aan doen goed.
Comment
-
Ik denk m'n beste training ooit gehad zojuist. UB! Overal ging gewicht bij op in vergelijking met vorige week, de vorm was goed en geen last van m'n enkel en knieen. Gewoon top!
Wat minder top is, m'n nieuwe post-trainingshake is godsgruwelijk ranzig!
40gr dextrose
30gr whey
5gr creatine
Maar goed, wie mooi wil zijn moet pijn lijden.
Comment
-
Originally posted by JanKlaasGroentela View PostIk denk m'n beste training ooit gehad zojuist. UB! Overal ging gewicht bij op in vergelijking met vorige week, de vorm was goed en geen last van m'n enkel en knieen. Gewoon top!
Wat minder top is, m'n nieuwe post-trainingshake is godsgruwelijk ranzig!
40gr dextrose
30gr whey
5gr creatine
Maar goed, wie mooi wil zijn moet pijn lijden.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
16 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
4 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...6 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: