Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Goddamme wengster wat sta je ontzettend droog kerel, niet normaal... Je ziet er top uit, wel een beetje vermoeid imo?
En waarom zijn je legs op de foto minder dan je tegenstander? Lopen ze achter of kreeg je ze niet goed aangespannen? Of komt dit door de hoek/foto/moment(gewoon benieuwd hoor, vat het niet verkeerd op!)
Gewoon zo'n verschil t.o.v je UB.
Echt top dat je dit naturel bereikt man, diep respect!
Ik heb er NUL erstand van dus vergeef mij;..maar het lijkt alsof je op je benen veel minder droog staat dan op je bovenlichaam. Haha is dat mogelijk of gewoon net bij deze foto?
Ik heb wel ERGGG veel respect voor je gast!! Ijzeren discipline. Respect
I genuinely enjoy reading your topics because they provide concise yet comprehensive information, packed with valuable insights. It's clear that you put...
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment