Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik vind inderdaad je borst wel mooi in verhouding.
Het ziet er zeker goed uit.
Ik denk alleen dat je niet op je armen hoeft te focussen, maar vooral op je triceps.
Je biceps zijn toch prima?
Mwa mwa kunnen nog wat groter triceps lopen overigens niet achter op me biceps vind ik
Thnx maar ik ga classic doen, maar zo erg lopen me benen niet achter zoals jullie denken, anders zou me begeleider me nooit classic laten doen. Hij kwam er overigens zelf mee
Bodybuilding is an art form to me painters have their canvas, musicians have their instruments and voice, I HAVE MY BODY
thnx maar is wel ff doorbijten gaat nu pas echt zwaar worden haha
Dat geloof ik graag, maar je hebt bb altijd volgehouden, dus dit gaat een easy job worden. En je gaat gewoon door kerel! Minderen is geen optie, verstand op 0 en gewoon doen. Je kunt het!
I genuinely enjoy reading your topics because they provide concise yet comprehensive information, packed with valuable insights. It's clear that you put...
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment