Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Okee net ff contact gehad met Jeff, me kcals blijven hetzelfde me carbs worden wel gehalveerd dus me eiwitten omhoog. En morgen jeneverbessen halen. En elke dag tot dinsdag 6 liter water drinken. Derest krijg ik nog te horen maar ik moet nu koken voor heel t weekend :P
Bodybuilding is an art form to me painters have their canvas, musicians have their instruments and voice, I HAVE MY BODY
vreemd genoeg gaat het depleten me goed af energie level is wel okee gewoon zoals de rest van de afgelopen weken al zijn me carbs vandaag maar 50gram en morgen zelfs 25 gram :P het zout is wel lekker wat ik er nu bij eet beetje smaak aan t voedsel. Zometeen borst en triceps knallen, morgen schouders en buik en dan dinsdag rug en biceps.
woensdag rustdag donder en vrijdag lichtelijk fullbody gewoon voor de pomp. Hoe me voeding er na maandag uit gaat zien krijg ik nog te horen waarschijnlijk begin ik dan al met laden
wel elk half uur moet ik piesen hahaha kut 6 liter water en jeneverbessen
I genuinely enjoy reading your topics because they provide concise yet comprehensive information, packed with valuable insights. It's clear that you put...
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment