Gisterochtend begon ik vol met motivtie aan me ochtend cardio had er ook zin in voelde me best wel energiek voor mijn doen in verhouding met afgelopen dagen.
Werkdag gehad en toen naar de gym.
1,5 scoop pre workout genomen om nog beetje energie te hebben.
Begon lekker 12xbw pull ups daarna
10xbw+8kg
2x10xbw+10kg
en weer 10xbw
pre workout kicks niet in motivatie werd minder wel gewoon alles zelfde gewicht gehouden
dumbelrows
4x10x40kg
crossed cable pull down
3x10x65kg (en dropsets wide)
kreeg het toen opeens heel warm denk door de pre workout maar de boost bleef uit
3 series cable rows full ROM 3x10x55
superset 3x10x40kg shrugs na elke serie cable row 1 serie shrugs
toen nog wat back extensions gedaan boven in de gym... werd steeds warmer en warmer... toen 2 bicep oefeningen gedaan en toen me cardio die ik om de 5 min wilde staken. (combinatie met geen energie en verschrikkelijke warmte/benauwdheid)
op ten duur ging de airco wat hoger en laatste 10 min van me cardio ging het wel weer...
vandaag een heerlijke rustdag geen cardio geen kracht maar gewoon alleen ff bijkomen
ff opladen om morgen ochtend half 6 weer full retard modus te gaan (ochtend cardio en na me werk borst schouder en triceps en als toetje weer cardio.
2,5 weeks left grr
Werkdag gehad en toen naar de gym.
1,5 scoop pre workout genomen om nog beetje energie te hebben.
Begon lekker 12xbw pull ups daarna
10xbw+8kg
2x10xbw+10kg
en weer 10xbw
pre workout kicks niet in motivatie werd minder wel gewoon alles zelfde gewicht gehouden
dumbelrows
4x10x40kg
crossed cable pull down
3x10x65kg (en dropsets wide)
kreeg het toen opeens heel warm denk door de pre workout maar de boost bleef uit
3 series cable rows full ROM 3x10x55
superset 3x10x40kg shrugs na elke serie cable row 1 serie shrugs
toen nog wat back extensions gedaan boven in de gym... werd steeds warmer en warmer... toen 2 bicep oefeningen gedaan en toen me cardio die ik om de 5 min wilde staken. (combinatie met geen energie en verschrikkelijke warmte/benauwdheid)
op ten duur ging de airco wat hoger en laatste 10 min van me cardio ging het wel weer...
vandaag een heerlijke rustdag geen cardio geen kracht maar gewoon alleen ff bijkomen
ff opladen om morgen ochtend half 6 weer full retard modus te gaan (ochtend cardio en na me werk borst schouder en triceps en als toetje weer cardio.
2,5 weeks left grr
Comment