Nocerino goes Google

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by generation_iron View Post
    Ik hoef je natuurlijk niet uit te leggen dat je veel vet gains zult maken en veel meer moet cutten = minder spiermassa opbouwen.
    Ik ken het. Toch doe ik het niet. Ga ik weer moeilijk zitten doen en plannen constant wijzigen. Doe btw ook grwoon cardio. We zullen hoe het loopt. Focus ligt op kracht en spiermassa terugwinnen, zolang t in mn shirt goed uitziet maakt vet niet veel uit.

Originally posted by rain View Post
    Mooi redbull logo man!
    Hahaha nog yolo gedaan ook. Maar over mijn sleeves denk ik nog wel goed na.
    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Lekker plekje voor je tattoo
      Verder zolang jij tevreden bent is het goed toch.
      succes man je hebt volgens mij wel redelijke aanleg dus komt wel goed.

Comment

Ik bulk ook zo Nocer, gewoon gewicht redelijk in check houden en beetje eiwit in t oog houden dat je voldoende binnenkrijgt. Rest gaat vanzelf. Ijzer optillen en straks ff cutten. Niks mis mee, zijn teveel leuke dingen en die gaan goed samen.
        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Veel shit aan mn hoofd gehad afgelopen tijd, maar een keertje getraind
          Uiteraard 2,5kg erbij. Maja focus ff op mn motorrijbewijs, veel werken en wat minder trainen. Morgen weer eens langsgaan.
          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Hoe gaat het met rijles? Al lang bezig? Mooi werk is dat, knap'n op de motor
            Mangs wa, aait nich

Comment

Originally posted by Flabbert View Post
              Hoe gaat het met rijles? Al lang bezig? Mooi werk is dat, knap'n op de motor
              Volgende week eerste les. Heb er wel zin in. Jij al een motor?

Update wat minder, train wat meer. 5-6x per week. Ik doe rug/borst/hardlopen of benen. Afgelopen keren geen benen gaan trainen, vind rennen veel leuker. Rug krijgt wat meer vorm, gaat goeie kant op. Pak na het trainen ook meestal het zwembad tegenwoordig, zeer relaxed.

eten nog steeds erg weinig. Merk dat ik als ik stress heb misschien een boterham eet met een glaasje water voor de hele dag. T gaat nu een flink stuk beter, eet nu op een goeie dag 3000kcal aan shitfood . Beter iets dan niets. Ook slaap ik weer 8-10 uur per dag.

Volgende update misschien wel weer een filmpje .

Comment

......

Comment

google gains incoming dus
                  BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

hahaha lets hope it,

Vandaag rug biceps

pulls ups
                    deadlift
                    lat pull down
                    smith rows
                    curls
                    barbell curls.

Die barbell curls gingen wel lekker, morgen chest in de avond weer.

Comment

• Tijdje geen update, train nog wel. Vooral rug begint weer lekker, armen en borst gaan daarintegen rap achteruit. Eet te weinig en merk dat ik icm harlopen veel spier begin te verliezen. Vindt hardlopen ook steeds leuker worden, afstanden worden wat langer, voel me ook steeds beter.

Om een voorbeeld te geven van eten tot nu toe:

Bord gyros
                      broodje tabascosaus burger ofzo?

Thats all. Veel en veel te weinig dus tijd om dat bij te houden.

Comment

• Klinkt als een goed uitgebalanceerd vitamine rijk dieet, zou er wel nog een turkse pizza bij gooien of een big mac, dan zit het wel snor

Comment

• Originally posted by db96 View Post
                          Klinkt als een goed uitgebalanceerd vitamine rijk dieet, zou er wel nog een turkse pizza bij gooien of een big mac, dan zit het wel snor
                          Komt goed phaggot.

Comment

• Werkt dat niet ontzettend demotiverend? Ik zie eigenlijk nooit een stijgende lijn bij je...

Comment

• Originally posted by generation_iron View Post
                              Werkt dat niet ontzettend demotiverend? Ik zie eigenlijk nooit een stijgende lijn bij je...
                              Zit gewoon in een kuttijd. Maar vandaag weer lekker getraind en jaaa, ook weer aan de kook:

120 gr havermout
                              250ml sojamelk
                              2 filets panga
                              2 sneetjes brood

eieren en kip staan nog op het vuur.

Comment

• Wow enigszins clean food, heb je een cheatday

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X