vanochtend koud genomen... donderdag zat ik op 97 kilo... vandaag over op kort werkend ben benieuwd
Frankey's road to the Enercup 2015 -90 klasse
Collapse
X
-
Originally posted by kedamn View Postdamn frankey zeker wel streef fysiek dit
Zeker Q De drive is maximaal nu maag went nu ook aan het minder eten dus echt honger honger begint nu ook weg te gaan... motivatie is echt top nu omdat je weet nu steeds meer gaat zien!Een dag niet getraind...
Comment
-
Zo het is toch best pittig aan het worden... 6 dagen per week werken met de gym erbij... en aardig wat uren op een dag tussen de 9 a 15 Van de week 3 dagen ziek kind kotsen snachts enz enz maar goed gelukkig heeft de vrouw het meeste op gevangen. Maar je merkt dat je dit nu er niet bij kan hebben en echt je 8 a 9 uur slaap moet hebben om nog een beetje fit te voelen. We zitten nu nog op 2500kcal eerste dagen waren lastig honger honger maar goed nu is mijn maag eraan gewend en gaat het best prima alleen zag gisteren pak stroopwafels staan in de keuken tering het water liep in mijn mond zei tegen de vrouw die dingen moeten echt in de kast staan haha! Ik denk volgende week rond de 2000kcal zal zitten dus dan wordt het echt pittig ben ik bang, maar dinsdag naar maarten toe en dan weten we meer.. Best wel mindfuck buik is wel iets minder geworden maar gaat niet zo hard meer als weken ervoor maar mijn benen, billen en rug zijn wel stuk minder. Maar wat is genoeg hoe moet ik nu staan heb geen idee vind nog best wel veel vel onder op mijn buik, maar zit daar dan ook wel veel vocht bij of niet geen idee hahahEen dag niet getraind...
Comment
-
Lust geen koffie en drink wel veel en moet hele tijd pissen... nou ik ben zo slap als een vaatdoek en gisteren maar om half 8 naar me nest had ik echt nodig zeg... maar cardio 40 min en trainen en 70 uur werken per week op deze kcal is echt zwaar voor moiEen dag niet getraind...
Comment
-
Originally posted by rain View PostMet 2000 kcal per dag heb ik niet echt moeite, al heb jij uiteraard wel aardig wat meer vvm.
Veel koffie helpt bij mij als ik wel honger krijg.
En dat elke dag dus niet ff in het weekeinde bij laden maar 1 cheat maaltijd.
Comment
-
haha heb nu 2 weken helemaal geen 1 cheat maaltijd gehad... gisteren paar gehakt balletjes met sate op het werk en een stokbrood maar heb ik andere dingen weer gelaten om zo toch aardig op de marco's te zitten :P Ben blij als het 4 oktober is!Een dag niet getraind...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
Kanaal: Algemeen
7 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
2 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
13 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
9 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
13 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment