Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Zeker Q De drive is maximaal nu maag went nu ook aan het minder eten dus echt honger honger begint nu ook weg te gaan... motivatie is echt top nu omdat je weet nu steeds meer gaat zien!
Zo het is toch best pittig aan het worden... 6 dagen per week werken met de gym erbij... en aardig wat uren op een dag tussen de 9 a 15 Van de week 3 dagen ziek kind kotsen snachts enz enz maar goed gelukkig heeft de vrouw het meeste op gevangen. Maar je merkt dat je dit nu er niet bij kan hebben en echt je 8 a 9 uur slaap moet hebben om nog een beetje fit te voelen. We zitten nu nog op 2500kcal eerste dagen waren lastig honger honger maar goed nu is mijn maag eraan gewend en gaat het best prima alleen zag gisteren pak stroopwafels staan in de keuken tering het water liep in mijn mond zei tegen de vrouw die dingen moeten echt in de kast staan haha! Ik denk volgende week rond de 2000kcal zal zitten dus dan wordt het echt pittig ben ik bang, maar dinsdag naar maarten toe en dan weten we meer.. Best wel mindfuck buik is wel iets minder geworden maar gaat niet zo hard meer als weken ervoor maar mijn benen, billen en rug zijn wel stuk minder. Maar wat is genoeg hoe moet ik nu staan heb geen idee vind nog best wel veel vel onder op mijn buik, maar zit daar dan ook wel veel vocht bij of niet geen idee hahah
Thx Gus, laatste dagen heb ik het echt zwaar ben echt te lui om vooruit te kijken pfff wordt wat als er nog 500kcal eraf gaan! Weegschaal gaf nog steeds 95,6 aan vandaag dus dat gaat wel erg goed....
Lust geen koffie en drink wel veel en moet hele tijd pissen... nou ik ben zo slap als een vaatdoek en gisteren maar om half 8 naar me nest had ik echt nodig zeg... maar cardio 40 min en trainen en 70 uur werken per week op deze kcal is echt zwaar voor moi
Met 2000 kcal per dag heb ik niet echt moeite, al heb jij uiteraard wel aardig wat meer vvm.
Veel koffie helpt bij mij als ik wel honger krijg.
Denk dat dat vooral aan je macro's ligt, die 2000 kcal die frank eet bestaat voor het merendeel ui eiwitten en zeer weinig carbs.
En dat elke dag dus niet ff in het weekeinde bij laden maar 1 cheat maaltijd.
haha heb nu 2 weken helemaal geen 1 cheat maaltijd gehad... gisteren paar gehakt balletjes met sate op het werk en een stokbrood maar heb ik andere dingen weer gelaten om zo toch aardig op de marco's te zitten :P Ben blij als het 4 oktober is!
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment