vanochtend koud genomen... donderdag zat ik op 97 kilo... vandaag over op kort werkend ben benieuwd
Frankey's road to the Enercup 2015 -90 klasse
Collapse
X
-
Originally posted by kedamn View Postdamn frankey zeker wel streef fysiek dit
Zeker Q De drive is maximaal nu maag went nu ook aan het minder eten dus echt honger honger begint nu ook weg te gaan... motivatie is echt top nu omdat je weet nu steeds meer gaat zien!Een dag niet getraind...
Comment
-
Zo het is toch best pittig aan het worden... 6 dagen per week werken met de gym erbij... en aardig wat uren op een dag tussen de 9 a 15 Van de week 3 dagen ziek kind kotsen snachts enz enz maar goed gelukkig heeft de vrouw het meeste op gevangen. Maar je merkt dat je dit nu er niet bij kan hebben en echt je 8 a 9 uur slaap moet hebben om nog een beetje fit te voelen. We zitten nu nog op 2500kcal eerste dagen waren lastig honger honger maar goed nu is mijn maag eraan gewend en gaat het best prima alleen zag gisteren pak stroopwafels staan in de keuken tering het water liep in mijn mond zei tegen de vrouw die dingen moeten echt in de kast staan haha! Ik denk volgende week rond de 2000kcal zal zitten dus dan wordt het echt pittig ben ik bang, maar dinsdag naar maarten toe en dan weten we meer.. Best wel mindfuck buik is wel iets minder geworden maar gaat niet zo hard meer als weken ervoor maar mijn benen, billen en rug zijn wel stuk minder. Maar wat is genoeg hoe moet ik nu staan heb geen idee vind nog best wel veel vel onder op mijn buik, maar zit daar dan ook wel veel vocht bij of niet geen idee hahahEen dag niet getraind...
Comment
-
Lust geen koffie en drink wel veel en moet hele tijd pissen... nou ik ben zo slap als een vaatdoek en gisteren maar om half 8 naar me nest had ik echt nodig zeg... maar cardio 40 min en trainen en 70 uur werken per week op deze kcal is echt zwaar voor moiEen dag niet getraind...
Comment
-
Originally posted by rain View PostMet 2000 kcal per dag heb ik niet echt moeite, al heb jij uiteraard wel aardig wat meer vvm.
Veel koffie helpt bij mij als ik wel honger krijg.
En dat elke dag dus niet ff in het weekeinde bij laden maar 1 cheat maaltijd.
Comment
-
haha heb nu 2 weken helemaal geen 1 cheat maaltijd gehad... gisteren paar gehakt balletjes met sate op het werk en een stokbrood maar heb ik andere dingen weer gelaten om zo toch aardig op de marco's te zitten :P Ben blij als het 4 oktober is!Een dag niet getraind...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment