Frankey's road to the Enercup 2015 -90 klasse

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

vanochtend koud genomen... donderdag zat ik op 97 kilo... vandaag over op kort werkend ben benieuwd
    Een dag niet getraind...

Comment

damn frankey zeker wel streef fysiek dit

Comment

Ziet er goed uit man nog ff 6 weken knallen.

Comment

Originally posted by kedamn View Post
          damn frankey zeker wel streef fysiek dit
          Thx is veel lekker eten laten voor mij haha!

Zeker Q De drive is maximaal nu maag went nu ook aan het minder eten dus echt honger honger begint nu ook weg te gaan... motivatie is echt top nu omdat je weet nu steeds meer gaat zien!
          Een dag niet getraind...

Comment

Groooooot Nieuwss eerste ader op boven been gespot nog nooit gezien hahahah :P

dat was het hoor ..
            Een dag niet getraind...

Comment

Originally posted by frankey View Post
              Groooooot Nieuwss eerste ader op boven been gespot nog nooit gezien hahahah :P

dat was het hoor ..
              Hahahaha... Geniet er van pik :P Ziet er goed uit
              In between obsessed periods

Comment

Zo het is toch best pittig aan het worden... 6 dagen per week werken met de gym erbij... en aardig wat uren op een dag tussen de 9 a 15 Van de week 3 dagen ziek kind kotsen snachts enz enz maar goed gelukkig heeft de vrouw het meeste op gevangen. Maar je merkt dat je dit nu er niet bij kan hebben en echt je 8 a 9 uur slaap moet hebben om nog een beetje fit te voelen. We zitten nu nog op 2500kcal eerste dagen waren lastig honger honger maar goed nu is mijn maag eraan gewend en gaat het best prima alleen zag gisteren pak stroopwafels staan in de keuken tering het water liep in mijn mond zei tegen de vrouw die dingen moeten echt in de kast staan haha! Ik denk volgende week rond de 2000kcal zal zitten dus dan wordt het echt pittig ben ik bang, maar dinsdag naar maarten toe en dan weten we meer.. Best wel mindfuck buik is wel iets minder geworden maar gaat niet zo hard meer als weken ervoor maar mijn benen, billen en rug zijn wel stuk minder. Maar wat is genoeg hoe moet ik nu staan heb geen idee vind nog best wel veel vel onder op mijn buik, maar zit daar dan ook wel veel vocht bij of niet geen idee hahah
                Een dag niet getraind...

Comment

Foto ziet er goed uit Frankey
                  BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Thx Gus, laatste dagen heb ik het echt zwaar ben echt te lui om vooruit te kijken pfff wordt wat als er nog 500kcal eraf gaan! Weegschaal gaf nog steeds 95,6 aan vandaag dus dat gaat wel erg goed....

Een dag niet getraind...

Comment

Met 2000 kcal per dag heb ik niet echt moeite, al heb jij uiteraard wel aardig wat meer vvm.
                      Veel koffie helpt bij mij als ik wel honger krijg.
                      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Lust geen koffie en drink wel veel en moet hele tijd pissen... nou ik ben zo slap als een vaatdoek en gisteren maar om half 8 naar me nest had ik echt nodig zeg... maar cardio 40 min en trainen en 70 uur werken per week op deze kcal is echt zwaar voor moi
                        Een dag niet getraind...

Comment

Originally posted by rain View Post
                          Met 2000 kcal per dag heb ik niet echt moeite, al heb jij uiteraard wel aardig wat meer vvm.
                          Veel koffie helpt bij mij als ik wel honger krijg.
                          Denk dat dat vooral aan je macro's ligt, die 2000 kcal die frank eet bestaat voor het merendeel ui eiwitten en zeer weinig carbs.
                          En dat elke dag dus niet ff in het weekeinde bij laden maar 1 cheat maaltijd.

Comment

En ik werk geen 70 uur per week en train veel minder (zwaar).
                            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Pfff 70 uur per week moet er niet aan denken
                              Hele team zit rond de 2000 kcal en iedereen giert vd honger , heel gezellig in de groepschat app

Comment

haha heb nu 2 weken helemaal geen 1 cheat maaltijd gehad... gisteren paar gehakt balletjes met sate op het werk en een stokbrood maar heb ik andere dingen weer gelaten om zo toch aardig op de marco's te zitten :P Ben blij als het 4 oktober is!
                                Een dag niet getraind...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X