Originally posted by quibus
View Post
Log Indiana, werken naar een ''Grieks standbeeld''
Collapse
X
-
Originally posted by weslleyy View Postweegt die gast egt 65 ziek hoowr.
Dat zijn onderzoek verwijderd werd van DBB omdat het laster zou zijn,komt inmiddels wel wat anders over.
Link:Er zit minder eiwit in je eiwitpoeders dan je denkt
(Sorry voor de logvervuiling Indiana,maar ik ben wel een grote fan van Mark('s fysiek).Ik denk dat er hier niemand maar een beetje in de buurt komt,op A&A na dan. ).
Ps;ik heb een beetje gejokt denk ik,volgens mij woog hij hier 68 kg ipv 65)Last edited by rain; 07-04-2015, 15:29.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by rain View PostWel grappig trouwens dat Mark Rothuis de discussie een beetje aanzwengelde mbt de whey.
Dat zijn onderzoek verwijderd werd van DBB omdat het laster zou zijn,komt inmiddels wel wat anders over.
Link:Er zit minder eiwit in je eiwitpoeders dan je denkt
(Sorry voor de logvervuiling Indiana,maar ik ben wel een grote fan van Mark('s fysiek).Ik denk dat er hier niemand maar een beetje in de buurt komt,op A&A na dan. ).
Ps;ik heb een beetje gejokt denk ik,volgens mij woog hij hier 68 kg ipv 65)
Comment
-
Heb jij injecties gezet bij hem dan Indiana?
Aannames zijn gevaarlijk he.
A&A is naturel, wengstertje ook.
En die hebben beiden toch een fysiek dat de meesten die gebruiken nooit zullen behalen.
Oh ja,Le-Roid mag ik ook niet vergeten uiteraard.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by rain View PostHeb jij injecties gezet bij hem dan Indiana?
Aannames zijn gevaarlijk he.
A&A is naturel, wengstertje ook.
En die hebben beiden toch een fysiek dat de meesten die gebruiken nooit zullen behalen.
Oh ja,Le-Roid mag ik ook niet vergeten uiteraard.
Maar je ziet niet veel natty mensen met dat soort schouders. Zelfs A&A heeft niet van die ''Perfect 3D delts''
Zoals ze dat noemen. Als hij wel natty is dan issie echt een genetic monster en de meest lucky bastard ooit.
En als ie niet natty is is het nog steeds zeer knap en heb ik nog steeds zeer veel respect voor dat fysiek
Comment
-
Je hebt je iig wel goed ingelezen mbt aas gebruik.
Originally posted by Indiana View PostHaha ja tuurlijk hebk die gezet. Nee maar is inderdaad een veronderstelling, en dat is gevaarlijk.
Maar je ziet niet veel natty mensen met dat soort schouders. Zelfs A&A heeft niet van die ''Perfect 3D delts''
Zoals ze dat noemen. Als hij wel natty is dan issie echt een genetic monster en de meest lucky bastard ooit.
En als ie niet natty is is het nog steeds zeer knap en heb ik nog steeds zeer veel respect voor dat fysiek
Comment
-
Originally posted by quibus View PostJe hebt je iig wel goed ingelezen mbt aas gebruik.
mn lievelings boek is nu al: 'Anabolics' van William Llewtnyer ofzo (zn achternaam is kut). Iedereen zou dat moeten lezen voordat ze gaan kuren. Mis alleen soms nog wat praktische info maar dat komt goed
Comment
-
Training Upper Body.
Vandaag rare dag. Iemand op werk die altijd doet alsof ie me aardig vind heeft me genaaid door een opgenomen telefoongesprek door te sturen naar een manager. Normaal als een collega zoiets vindt dan bespreek je dat onderling en wis je het gesprek maar deze kerel vond het grappig. Anyhow.... op mn kop gekregen van de HR adviseur en kwam dus behoorlijk saggo thuis. Wat brinta naar binnen gegooid en gaan.
Bench press:
20x35kg
15x50kg
10x60kg
8x70kg
8x75kg
Pullups:
Deze gingen vet kut denk dat ik mn deadlift anders moet inrichten, had deze eergister tiefus veel sets gepakt denk dat mn rug daardoor niet 100% was vandaag dus:
6xBW
6xBW
5xBW
5xBW
Waardeloos maar in ieder geval geen cheat
Incline benchpress
15x35kg
15x40kg
10x50kg
8x60kg
5x75kg
Inverted pullups:
Ook deze ging kut, zoals jullie zien pakte ik ook meer volume op borst omdat deze wel lekker ging, maar deze ging weer wat kutter maar 3 sets gepakt
10xBW
10xBW
8xBW
En nu al op.
Incline dumbell flyes:
15x5kg per arm
10x7.5kg per arm
8x7.5kg per arm
6x10kg per arm
Ging opzich lekker, geen pr ofzo maar goeie pomp
Bicep barbell curl:
Ging ook niet zo lekker, denk ook weer met de zware DL's van dinsdag te maken
10x20kg (bar only)
10x25kg
10x30kg
6x35kg
Had er op dit moment genoeg van, voelde hem ook in m'n pezen en schouders besloten om nog even 3 setjes close push ups te doen om nog effe een borst pomp te krijgen. Besloten om morgen maar vollop voor die benen te gaan. En ook besloten de deadlift niet in m'n eerste LB dag meer te gooien maar m'n tweede. Verder stond ik er volgens mij wel droger bij, denk datk nu wel onder de 15% bf zit was ook weer 350gram lichter, jeej!. Maar nog lang niet op d 10-12%. denk 14%. Hoop toch nog voor 01-05-2015 op 12% of lager uit te komen. Dan kan ik die Test E kuur nog voor de zomer pakken
Groetjes Bram!Last edited by Indiana; 08-04-2015, 17:56.
Comment
-
Originally posted by Arend-jan View PostJe oude max op de bank was 6*75. Hoe kun je nu dan 8*85 kg doen?Last edited by Indiana; 08-04-2015, 17:58.
Comment
-
Vandaag een beslissing gemaakt. Mijn Vp staat nu rond de 14% en wilde eerst gaan cutten tot 10% voordat ik ging kuren. De Dbol hebk eruit gegooid en daardoor ben ik van mening dat 10% niet nodig is om te kuren. Kan ook met een wat hoger VP.
Mijn besluit is als volgt: Vanaf volgende week maandag begin ik met Test E 500mg per week. Ik ga de eerste 2 weken op onderhoud eten den de rest van de kuur op een clean bulk. Dit betekent 10% boven onderhoud. Enkel en alleen als ik zie dat ik geen vet aanzet zal ik dit aantal Kcal verhogen.
Ik noem dit effe een Hybrid kuur. Niet echt recomp maar ook niet echt bulk, iets ertussenin. Waarom niet eerst cutten? Ik denk dat ik met deze kuur kan eindigen op hetzelfde VP of zelfs lager omdat ik zeer veel VVM zal aanmaken in verhouding met de VVM die ik nu bij me draag. Mocht dit in mijn hoofd beter werken in de praktijk dan is het een goede leerschool voor de volgende keer.
Ik ga de kuur VOLLEDIG loggen in deze log. Met volledig bedoel ik:
1: Before & After foto + Een foto van 4 maanden na de PCT
2: Alle gains noteren inclusief vet&vocht (voor zover ik dit kan zien)
3: Volledig eerlijk zijn in alles wat ik voel, the good and the bad.
4: Ook de nakuur loggen, zelfs als die epicly faalt. (we gaan uit van niet)
5: In mijn trainingslog ook de 4 maanden nasleep loggen en dan een uiteindelijke rekensom maken met wat ik heb overgehouden na de kuur.
6: Vervolgens conclusie trekken en volgende kuur plannen.
Ik heb nu al de beslissing gemaakt het vaker te doen. Het stigma op AAS is zeer groot terwijl na veel research en het lezen van een tweetal boeken over AAS, ik de conclusie trek dat het relatief veilige medicijnen zijn. Om een snel voorbeeld te geven:
Op de lijst van hoeveel mensen met medicijngeralteerde kwalen ziekenhuisbehandeling nodig hebben, staat AAS nog onder Multivitaminen en Aspirine.
Klinkt kort door de bocht maar ik heb me echt heel erg verdiept in AAS en de werking ervan. Meerdere van jullie hebben mij al de titel van een boek horen roepen. Deze zou iedereen moeten lezen. AAS kan veilig, verantwoord en correct gebruikt worden met minimale consequenties, zolang je weet wat je doet.
Ik hoop dat jullie met interesse volgen en positief reageren. Als jullie feedback of tips hebben, hoor ik het graag.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment