Log Indiana, werken naar een ''Grieks standbeeld''

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by iTzPapi View Post
    Ik zou het niet doen.. Maak gewoon even deze cutcyclus af tot 10%.
    Mee eens kerel , we spraken elkaar al hier over .. even volhouden man!

als je op 10 % je kuur start , kom je er veel mooier uit kerel ! kan je ook beter bouwen!

Comment

Ach, hij heeft toch al besloten.

Misschien is het beter om nog even vol te houden.
      Buiten dat:14% is echt niet zo hoog om te beginnen hoor.
      Zelf heb ik er geen verstand van, maar gasten om mij heen die kuren met >15 % staan echt wel droger na een kuur test.
      Leuk dat je het zo uitgebreid gaat loggen.

De 1e kanttekening: je kan hg absoluut niet met ug vergelijken he.
      Dus aas in een ziekenhuis is wel wat anders.
      Tenzij je ook hg hebt natuurlijk.
      I nderdaad een beetje kort door de bocht, aangezien bijna niemand het bij(1?)"verantwoorde "kuren houdt.

Pas geleden werd er een reactie geplaatst van een medewerker van de anabolenpoli volgens mij.
      Die zei dat de aas van ug labs niet altijd betrouwbaar zijn.
      Last edited by rain; 09-04-2015, 13:22.
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

succes ermee ik ben ook benieuwd en zal close volgen.

kan me voorstellen dat wanneer je alles in huis heb het brand om te beginnen!

Comment

Originally posted by rain View Post
          Ach, hij heeft toch al besloten.

Misschien is het beter om nog even vol te houden.
          Buiten dat:14% is echt niet zo hoog om te beginnen hoor.
          Zelf heb ik er geen verstand van, maar gasten om mij heen die kuren met >15 % staan echt wel droger na een kuur test.
          Leuk dat je het zo uitgebreid gaat loggen.

De 1e kanttekening: je kan hg absoluut niet met ug vergelijken he.
          Dus aas in een ziekenhuis is wel wat anders.
          Tenzij je ook hg hebt natuurlijk.
          I nderdaad een beetje kort door de bocht, aangezien bijna niemand het bij(1?)"verantwoorde "kuren houdt.

Pas geleden werd er een reactie geplaatst van een medewerker van de anabolenpoli volgens mij.
          Die zei dat de aas van ug labs niet altijd betrouwbaar zijn.
          klopt ..

en dat klopt zeker rain! alleen is het andersom! je moet echt een betrouwbare dealer hebben die echte HG levert.
          HG word het meeste vervalst! UG nagenoeg niet .

Ik volg !

Comment

Originally posted by imation View Post
            klopt ..

en dat klopt zeker rain! alleen is het andersom! je moet echt een betrouwbare dealer hebben die echte HG levert.
            HG word het meeste vervalst! UG nagenoeg niet .

Ik volg !
            Dat is zo.

Maar als HG vervalst wordt, is het dus UG.

De UG labs zullen niet zomaar hun 'goede'naam te grabbel gooien en streven dus echt wel naar een goed produkt.
            Maar hoe vaak lees je niet over bulten etc op injectiespots door niet steriele gear?
            Dan kan je nog zo goed alles ontsmetten voor je begint, maar als het aan het produkt ligt wordt het lastiger.

Genoeg vervuild(woordspeling) .

Succes!
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Thanks voor alle reacties. Het merk dat ik heb is zeer betrouwbaar en komt van een regulier lab (heb dit allemal onderzocht), en de persoon waarvan ik het heb is zeer betrouwbaar. Kan geen merknamen noemen maar ik kan wel zeggen dat jullie hem waarschijnlijk allemaal kennen als zeer betrouwbaar.

Daarnaast ben ik het 100% met mensen eens dat 10%BF beter is. Tuurlijk is dit beter dat is het altijd haha, ook zonder AAS.

Echter gaat me die 10% niet meer lukken voor 01-05, en heb voor mezelf besloten dat ik hem echt wel voor die datum wil pakken.

Verder geef ik Rain gelijk in het feit dat er genoeg mensen op 15% of hoger gaan die er ook prima uitkomen, voeding blijft de key en geloof me die houdt ik goed in de gaten.

En daarnaast ben ik er nu van overtuigd dat ik alles goed gepland heb. En ik zeg er gewoon bij: Mochten er tegenslagen komen dan eet ik die rauw op.

Comment

Ook al ben ik zelf een tegenstander van AAS wens ik je toch veel succes met je kuur! Je komt wel over dat je er goed over nagedacht heb
                181 cm 85 kg 14%
                Deadlift: 1*180 kg, Squat: 1*155 kg, Paused Bench: 1*110 kg, MP: 1*80 kg

Comment

Originally posted by Arend-jan View Post
                  Ook al ben ik zelf een tegenstander van AAS wens ik je toch veel succes met je kuur! Je komt wel over dat je er goed over nagedacht heb
                  Thanks!

Comment

goodluck met je kuur!
                    Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Comment

Nou uitstellen tot maandag slaat eigenlijk ook nergens meer op dus ga nu maar mn eerste inject zetten. Ben benieuwd. Ook alvast de before foto gemaakt. Wat beter licht dan vorige keer maar nog steeds kut licht.

uyuyuyuy.jpg

Comment

Epic fail, eerst mn glute geprobeerd maar lukte niet. Vervolgens mn quad, naald ging er half in maar raakte denk iets. mn been twitchte en daarna werd ik draaiering. Ik wacht maar tot er iemand is die het voor me kan doen
                        Dat twitchen was fucking eng
                        Last edited by Indiana; 09-04-2015, 16:35.

Comment

Heb ik echt misschien 3 keer gelezen en dan nog is dat vaak een verkeerde injectie of allergische reactie.
                          Alles zit in alcohol/olie en wordt verhit zoveel kans op vervuiling is er niet.
                          ug labs zijn ook geen keukentjes meer maar semi professionele labs.

Originally posted by rain View Post
                          Dat is zo.

Maar als HG vervalst wordt, is het dus UG.

De UG labs zullen niet zomaar hun 'goede'naam te grabbel gooien en streven dus echt wel naar een goed produkt.
                          Maar hoe vaak lees je niet over bulten etc op injectiespots door niet steriele gear?
                          Dan kan je nog zo goed alles ontsmetten voor je begint, maar als het aan het produkt ligt wordt het lastiger.

Genoeg vervuild(woordspeling) .

Succes!

Comment

Originally posted by quibus View Post
                            Heb ik echt misschien 3 keer gelezen en dan nog is dat vaak een verkeerde injectie of allergische reactie.
                            Alles zit in alcohol/olie en wordt verhit zoveel kans op vervuiling is er niet.
                            ug labs zijn ook geen keukentjes meer maar semi professionele labs.
                            Dat zou kunnen.
                            Daar kan ik eigenlijk niet echt over oordelen.
                            Maar het lijkt mij betrouwbaarder uit een apotheek dan een ug.
                            Semi-proffesioneel of niet.
                            Er is zo weinig controle op, dat je nooit weet of het allemaal volgens 'de regels'gaat.
                            Al zullen ze niet hun naam te grabbel willen gooien.

Maar het gaat er niet alleen om of het steriel is of niet he.
                            Er is ook een merk dat er om bekend staat(van horen zeggen, niet uit eigen ervaring) om aardig te overdoseren, bv clenbuterol.
                            Of ze dat ook met andere producten doen, weet ik niet.
                            En dan moet je je ook afvragen of dat is wat je wilt.

Extra waar voor je geld is ook niet altijd goed.
                            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Pm mij dat merk eens bestel ik dat voortaan

Comment

Rain je weet welk merk ik heb en je weet dat het merk prima is. Maar gister was echt vaag man. Na die gefaalde quad injection zag ik dat ik hem veel te hoog in mn been had gepakt. De hele nacht pijn in mn knie en been gehad terwijl die er nauwelijks inzat. Ik moet echt iets geraakt hebben ofzo.

Vandaag gaat een vriend het voor me doen gewoon in de Glute.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X