Vanwege een paar "kleine ongemakken" en een totaal gebrek aan zin serieus overwogen om vandaag niet te trainen...
Maar met zo'n mentaliteit kom je nérgens natuurlijk dus mijzelf er even aan herinnerd dat ik nog altijd "hardcore" ben lol...
Wel besloten om vandaag niks UB te doen - enkel "squatten" en calf raises dus...
Squat(bewegingen in de smith machine)
20x20: amai, best pittig al dit - perfecte "character builder" - en vanwege het gehaald te hebben is mijn theoretische 1RM nu 40 kg...
Dat moest natuurlijk gevierd worden met een kleine "reality check" lol...
6x30...jiehaaa...3x35...wow, pr'etje of wat?
Calf raises
3x15x100: lol, volgende keer 120 want dit was nog too easy...
Intussen waren er andere mensen ah "squatten" in de smith en die hadden er toevallig 40 kg aanhangen... 3x40 !!! PR, jeuj!
Dus vrij tevreden dat ik toch ben gegaan, ook al was het een training van niks natuurlijk met maar 2 oefeningen...en alweer heel flink geweest door te weerstaan aan de lokroep van het DL-platform lol "reculer pour mieux sauter" zoals de Duitsers zeggen...
Bij welleven en welzijn volgende week 2 sessies DL...can't wait...
Cheers!
Maar met zo'n mentaliteit kom je nérgens natuurlijk dus mijzelf er even aan herinnerd dat ik nog altijd "hardcore" ben lol...
Wel besloten om vandaag niks UB te doen - enkel "squatten" en calf raises dus...
Squat(bewegingen in de smith machine)
20x20: amai, best pittig al dit - perfecte "character builder" - en vanwege het gehaald te hebben is mijn theoretische 1RM nu 40 kg...
Dat moest natuurlijk gevierd worden met een kleine "reality check" lol...
6x30...jiehaaa...3x35...wow, pr'etje of wat?
Calf raises
3x15x100: lol, volgende keer 120 want dit was nog too easy...
Intussen waren er andere mensen ah "squatten" in de smith en die hadden er toevallig 40 kg aanhangen... 3x40 !!! PR, jeuj!
Dus vrij tevreden dat ik toch ben gegaan, ook al was het een training van niks natuurlijk met maar 2 oefeningen...en alweer heel flink geweest door te weerstaan aan de lokroep van het DL-platform lol "reculer pour mieux sauter" zoals de Duitsers zeggen...
Bij welleven en welzijn volgende week 2 sessies DL...can't wait...
Cheers!
Comment