Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ik vind deze log wel interesant omdat je ongeveer dezelfde kracht stats hebt als mijn trainingmaatje. alleen je presses incline loopt achter?!voor de rest weer heel netjes en merk aan je gewichten niet dat je aan het cutten bent.grts
@punani: inclines lopen zeker niet achter, maar de dumbells gaan maar tot 22 kg. Met een barbell heb ik incline 70 kg. 6x gedaan, zie mijn log.
Ik merk zelf overigens wel aan de gewichten dat ik aan het cutten ben.
@snipke: heb je een van Ronnie Colemans' traininsvideo's gezien? Hij werkt altijd met partial reps. Een voorbeeld van bankdrukken: veel mensen houden bij de zware sets de barbell bovenaan in een lockout, armen helemaal uitgestrekt dus. Dan doen ze een rep, en weer een lockout, weer een rep, enz.
Zoals Coleman het doet, je tilt de barbell uit de steun, laat hem op je borst komen, even pauze en dan duw je hem voor 50% uit. Dus je laat de barbell maar 30-40 cm boven je borst komen. Dan laat je hem weer zakken, even stil houden op je borst en weer voor de helft uitdrukken. Op die manier hou je continu spanning op je borst. Zoals je weet is het onderste deel van de beweging bij bankdrukken vooral borst, midden schouders en bovenaan triceps. Je bent borst aan het trainen, dus is het ook logisch dat je de beweging onderaan benadrukt.
Bij je laatste set kan je tot failure gaan tot je de barbell nog maar 10 cm omhoog krijgt. De spotter helpt je dan om hem terug in de steunen te krijgen. Maar deze methode is dus anders dan forced reps! Het heeft wel wat weg van x-reps. Op bodybuilding.com is over deze methode ook veel te lezen. Ze hebben van het Ironman research team de trainingen van Coleman en Cutler geanalyseerd, en die doen ook veel x-reps.
Deze methode kan je ook toepassen bij squats, dumbell drukken, schoulder press, enz.
Duidelijk KIR , en nee ik heb nog nooit een trainingsvidoe gezien van coleman, maar ik doe nooit zoals jij zegt lockout, ik duw bij bankdrukken tot boven maar nooit strek ik mijn armen, bij dumbell press ook niet, ik heb nog nooit anders getraind, maar wat jij nu zegt ga ik proberen, gewoon nog iets lager zakken
@punani: inclines lopen zeker niet achter, maar de dumbells gaan maar tot 22 kg. Met een barbell heb ik incline 70 kg. 6x gedaan, zie mijn log.
Ik merk zelf overigens wel aan de gewichten dat ik aan het cutten ben.
@snipke: heb je een van Ronnie Colemans' traininsvideo's gezien? Hij werkt altijd met partial reps. Een voorbeeld van bankdrukken: veel mensen houden bij de zware sets de barbell bovenaan in een lockout, armen helemaal uitgestrekt dus. Dan doen ze een rep, en weer een lockout, weer een rep, enz.
Zoals Coleman het doet, je tilt de barbell uit de steun, laat hem op je borst komen, even pauze en dan duw je hem voor 50% uit. Dus je laat de barbell maar 30-40 cm boven je borst komen. Dan laat je hem weer zakken, even stil houden op je borst en weer voor de helft uitdrukken. Op die manier hou je continu spanning op je borst. Zoals je weet is het onderste deel van de beweging bij bankdrukken vooral borst, midden schouders en bovenaan triceps. Je bent borst aan het trainen, dus is het ook logisch dat je de beweging onderaan benadrukt.
Bij je laatste set kan je tot failure gaan tot je de barbell nog maar 10 cm omhoog krijgt. De spotter helpt je dan om hem terug in de steunen te krijgen. Maar deze methode is dus anders dan forced reps! Het heeft wel wat weg van x-reps. Op bodybuilding.com is over deze methode ook veel te lezen. Ze hebben van het Ironman research team de trainingen van Coleman en Cutler geanalyseerd, en die doen ook veel x-reps.
Deze methode kan je ook toepassen bij squats, dumbell drukken, schoulder press, enz.
2de reden waarom hij het zo doet is dat de stress op de gewrichten en pezen minder is
Heb jij geen last van u onderarmen als je pull down doet en dan nog eens v grip pull down, als ik zoiets doe moet ik gewoon stoppen van de pijn in mijn onderarmen.
Je deelt je rug wel niet in, onderkant,midden en bovenkant en lats,zijn bijna allemaal lats oefeningen
Had deze training geen last van onderarmen. Als ik basisoefeningen als chinnen, bent over row en deadlift doe heb ik altijd wel erge last van mijn onderarmen. Ook spierpijn de volgende dag.
Deze keer idd geen goede indeling. Het was superdruk en het was ook gewoon een mindere training.
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment