Willem Jonkman had ik het al over met je. Da's echt pure hardcore! Benieuwd of je het wat vindt daar. Succes met je verhuizing en alle activiteiten daar omheen.
Keepitreals' trainingen
Collapse
X
-
Maandag 20 maart
Vandaag bij Willem Jonkmans' sportclub 2005 ("the house of pain") wezen kijken. Dat is echt gruwelijk hardcore! Veel machines met losse gewichten, veel schijven en dumbells tot 60 kg. Boven is een ruimte voor bovenlichaam en beneden is een benenhok. Vanaf volgende week maandag ga ik er trainen. Ik neem eerst een maandkaart om te kijken of het bevalt.
Rug, traps en rear delts
Wát een drukte in de sportschool zeg, ongelofelijk. Bijna onmogelijk om fatsoenlijk te trainen.
low cable row
?x35 (opwarmen)
12x50
10x50
8x65
6x70
Toen 10 minuten moeten wachten tot ik kon bent over rowen, verder waren alle rugmachines ook bezet. Vroeg nog of ik bij de lat pulley samen kon doen, maar dat wilden die 2 gasten niet.
bent over row
12x50
weer 5 min. wachten omdat ik tussendoor ging
12x60
10x70
8x70
lat pulldown
10x60
10x65
8x65
6x70
Gevraagd of iemand zijn bankje kon verplaatsen zodat ik kon deadliften. Het was zo druk dat die persoon nu zo'n 50 cm. van mijn reet zat op het bankje. Niet echt prettig natuurlijk, maar ik wilde wel deadliften. Ik moest ook lange pauzes nemen omdat als die persoon begon met de oefening ik er niet bij kon.
deadlift mixed grip
12x50
10x70
8x90
6x100
behind the back shrugs
3x10-15x50
12xfront shrug met 50 kg.
na wat apparaten weggeschoven te hebben was er plek om bent over raises te doen.
bent over raises
12x9
15x6
12x6
20 min. zittende ligfiets
Conclusie: de sportschool waar ik nu train is waardeloos, zeker als het zo druk is op de avond. Maandagavond is altijd het ergst. Ik zie erg uit naar de tijd dat ik op kamers zit en bij een fatsoenlijke sportschool train.Shitty food will make you look like shit.
http://www.pro-active-medicine.nl
Comment
-
Dinsdag 21 maart
Borst, front/side delts en kuiten
bankdrukken
20xstang (opwarmen)
12xstang (opwarmen)
2x8x60
6x60
incline bankdrukken
8x50
6x50
8x50
incline 10 graden fly's
10x14
10x16
10x18
standing military press
12xstang (opwarmen)
10x25
8x30
8x35
ez-bar upright row
10x30
8x35
8x40
seated side raises
10x6
10x7
10x8
8x9
standing calf raises
2x12x10 (opwarmen)
10x50
8x60
8x70
6x80
kuiten op horizontale leg press
3x10x150
15 min. crosstrainerShitty food will make you look like shit.
Comment
-
Omdat ik niet zwaarder kon, nu met cutten.
Update:
Donderdag benen getraint. Ging echt heel erg slecht, heel weinig kracht. Weet niet hoe het kwam. Wel nog 45 minuten crosstrainer gedaan.
Vrijdag zou ik armen/buik cardio doen maar ik ben vrijdag verhuisd. Mijn vader was ziek dus ik moest alles met mijn moeder doen. Een gigantisch grote zware kast opgehaald (mocht ik gratis hebben ) bij een collega van mijn moeder. Pff, dat was echt zwaar om te tillen zeg. En daarna alles uitladen en de lift in tillen. Moest je eerst een paar trappen op. En dan nog allemaal bochten om en deuren openhouden door er zware spullen voor te houden. Daarna die kast in elkaar zetten en verdere spullen neerzetten.
Aan het eind van de middag lagen mijn armen eraf. Ik had echt geen zin en ook geen tijd om nog te trainen.
Vandaag heb ik met wat vrienden en mijn moeder en zusje de rest van de spullen verhuisd. Vanaf maandag woon ik dus op mezelf in Den Haag.
Helaas heb ik door zéér veel fouten van KPN nog geen ADSL, en kan ik dat komende vrijdag pas aanvragen (zowiezo niet bij KPN). Dan heb ik pas telefoon namelijk. Dus tot ik ADSL heb blijft mijn computer nog thuis staan. Ik ga dan ook nog regelmatig naar huis om op de pc te kunnen. Ik kan op school ook op de pc, maar dan heb ik niet al mijn bestanden.
Trainingslogje ga ik niet meer bijhouden. Het is nu een drukke periode, op mezelf, nieuwe sportschool, school, enz. Wel zal ik in deze log af en toe een update geven hoe het gaat met trainen.Shitty food will make you look like shit.
Comment
-
Goed dat je het toch hebt bijgehouden. Hier zullen veel mensen wat van kunnen leren bro
Over de kracht: Eet je nu veel minder dan eerst? Doe je nu ineens veel meer cardio dan eerst? Misschien kan het ook komen door al je extra bezigheden door je verhuizing.
Comment
-
Bedankt allemaal!
Originally posted by AchillesOver de kracht: Eet je nu veel minder dan eerst? Doe je nu ineens veel meer cardio dan eerst? Misschien kan het ook komen door al je extra bezigheden door je verhuizing.Shitty food will make you look like shit.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...1 hour ago -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment