Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
AH Biefstukworst bevat per 100 gram:
114 kcal.
eiwit 21,6 g
koolhydraten 1 g
waarvan suikers 0,4 g
vet 2,5 g
waarvan verzadigd 1 g
onverzadigd 1 9
trans vet 0,1 g
vandaag opgestaan met een broodje pindakaas gelijk daarna bordje brinta
en een eiwit shake.
rond de middag broodje zalm en broodje garnalen en een eiwit shake en dubbele plak ontbijt koek .
nu ga ik sporten en vanavond eiwit shake en rijst met kip en roerbak groenten.
doe dit al vanaf maart maar val niet af.
ik weeg 94 kg en met vet% is 18, nog wat .
doe zeker 2x half uur cardio in de week .
balen maar ga niet nog meer op rantsoen want dan vind ik het leven niet meer leuk .
Mijn zalm heb ik overigens gegrillt op de George Foreman Grill. Heerlijk!
Hoeveel kost zo'n ding trouwens, heb gehoord dat het ook best handig kan zijn. Ik heb wel intresse, had er pas nog naar gezocht. Die George is nog steeds een beer!
Iversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Comment