Wat eet je nu

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 250 gram gekookte kip met sambal, 150 gram gekookte zilvervliesrijst en 200 gram gekookte prinsessen boontjes.
    Geniet, en drink met maten!

Comment

• Originally posted by Black Identity View Post
      Zit te bedenken aan de hand van deze topic wat verstandig is om te eten.
      In ieder geval geen vette dingen. Ik denk Pasta ... en daarna een kiwi
      en een bakje yogurt
      niks mis met vet. Vette vis is bijvoorbeeld heel gezond. komt zo over alsof je denkt dat vet slecht is

Comment

• het is een echte beginner zie ik al. Volgens mij weer iemand die nog helemaal niks weet over essentiele vetten en het belang van complexe koolhydraten.
        Ze moet eerst de voeding en trainingstickies lezen zoals ik al een paar posts eerder heb gezegd.

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
          het is een echte beginner zie ik al. Volgens mij weer iemand die nog helemaal niks weet over essentiele vetten en het belang van complexe koolhydraten.
          Ze moet eerst de voeding en trainingstickies lezen zoals ik al een paar posts eerder heb gezegd.
          Dat klopt, ik zal zeker eerst alle topics eens rustig lezen.
          Mijn hero's: Duncan & Lisca Stutterheim en Jenny Gaidoukevitch

Comment

• Originally posted by Black Identity View Post
            Dat klopt, ik zal zeker eerst alle topics eens rustig lezen.
            Heel goed, doe dat eerst maar eens.

Comment

• 45g whey met 500ml melk, 2 borden volkoren pasta met heel erg veel rundergehakt en tomatensaus. Erg lekker!

Comment

• Een bord pasta met tomatensaus, rundvlees en een blikkie tonijn doorheen gemengd. Daarnaast sla, komkommer en tomaten.
                "If challenge had a taste...you'd be quite delicious."

Comment

• 250 gram gekookte havermout met een eetlepel honing er door heen gemengd. Een grote wheyshake (300 ml) en een grote mok koffie.

Comment

• pasta salade.

Comment

• Net lekker sappie op (1 grote grapefruit2 sinaasappels) en zit nu een beker kwark te eten

Comment

• Straks een kom good noodles van unox met 3 eieren waarvan 2 met alleen ei-eiwitten en eetntje met eigeel. Daarnaast neem ik ook nog een glas magere melk

Comment

• 250 ml tomatensoep met basillicum en daarna 500 gram magere kwark met een eetlepel zoetstof.

Vanavond ga ik eten bij Antilliaanse vrienden. Veel rijst, groenten en gegrild vlees. Hmmm.

Comment

• Net een whey shakie op met 3/4 banaan erdoorheen en ben nu bezig met 2 bruine boterhammen met ham en sla

Comment

• Zit aan de havermout met magere kwark... Dadelijk een manderijntje (don't shoot me for the fruit) en nog een visolie capsule
                              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• 100gr brinta met 450 ml melk.. onee toch niet!! damn kwam erachter dat m'n brinta op was.. dan maar aan de boterhammen met pindakaas

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X