Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Groot bord nasi goreng met extra groenten zoals prei, witte kool en tauge. Als vlees zit er kipfilet in. Verder nog een grote eetlepel sambal er doorheen hmmm
Vandaag een enorme cheatdag gehad. Ik heb heel de week (alsook de hele zondag) netjes en correct gegeten met iedere dag 200 kcal minder dan ik normaal zou eten. Vandaag dus mijn cheat. DE komende 14 dagen neem ik geen cheatmaaltijd meer.
Heb een grote friet stoofvlees met 2 frikadellen gegeten en als toetje vanille ijs met een paar grote schijven ananas gegeten. Hmm dat was echt genieten. Nu 2 weken spartaans eten met een gruwelijk zwaar schema voor de boeg.
Vijf ei-eiwitten en 2 hele eieren geklutst en gebakken in de koekenpan met 1 eetlepel olijfolie, 4 sneetjes meergranen brood en 1 grote breaburn appel.
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Comment