Levensgenieters log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wel ziekelijke progressie trouwens

dacht dat jij het niet was maar die ring zit er toch echt op beide foto's!

Comment

• Foto vertekend wel iets.Als ik recht voor de camera sta heb ik nog wel een rand(je)11/2maand geleden stond ik op 20(huidplooimeeting).Nu heb ik sinds 11/2 maand dus cardio toegevoegd(2x per week hit,1e per week 12 km hardlopen)Eet nog steeds elke dag op onderhoud en "rustdagen"laag in de koolhydraten.
      Zal dus rond de 17% zijn.
      Volgende week plaats ik nog wat fotos en een paar opgepompte fotos.

Comment

• gekke progress man lekker bezig !
        Lost all i got

Comment

• Je ziet heel goede lijnen op je onderarmen

en je abs zijn volgens mij ook redelijk zichtbaar

in de meeste gevallen zul je echt niet boven de 15% zitten hoor.

Comment

• Originally posted by Viranelly View Post
            Je ziet heel goede lijnen op je onderarmen

en je abs zijn volgens mij ook redelijk zichtbaar

in de meeste gevallen zul je echt niet boven de 15% zitten hoor.
            Heb je gelijk in,maar bij de 4 punts huidplooimeting heb ik toch nog behoorlijk wat vet zitten op mijn "zwembanden".Bij de andere 3 punten valt het wel mee.Maar goed het gaat in ieder geval lekker en moet nu alleen mijn voedingsschema weer even aanpassen.

Comment

• Ben jij dat???????? Zoooooo, wat een lekker ding, zeg!

Pssst, je zou de titel van dit topic moeten veranderen in iets dat het duidelijk maakt het jouw logje en progressie is, ik had er nu bijna overheen gelezen........en zeg nou zelf, dan had ik je mooie foto gemist!!
              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Goed droog geworden echt een heel verschil, daar kan je trots op zijn!
                "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Beaudien View Post
                  Ben jij dat???????? Zoooooo, wat een lekker ding, zeg!

Pssst, je zou de titel van dit topic moeten veranderen in iets dat het duidelijk maakt het jouw logje en progressie is, ik had er nu bijna overheen gelezen........en zeg nou zelf, dan had ik je mooie foto gemist!!
                  Dat is lief Beaudien.Vind het zelf 1 van de mooiere poses die je aan kan nemen.Zwart wit maakt het nog mooier.Ben er zeker trots op maar ik ben er nog niet.

Comment

• Terecht dat je er zo om geprezen wordt want het is ook gewoon een mooie foto!
                    Of het nu werkelijk 17% weet ik niet zeker (het is ook moeilijk om op 1 zwart wit foto af te gaan) maar wat doet het er toe? Wat er toe doet is dat je er gewoon hartstikke goed uitziet! Goed gedaan man!
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

• Thanks Ophaler.Het is in ieder geval niet minder dan 17%.Aankomende week zal ik nog wat fotos posten,ook van benen en rug.
                      Die squat van jou(benchpress trouwens ook)gaat erg goed.Ik kan me nog herinneren dat je er en tijd geleden niet meer zo"n zin in had(trainen+voeding etc..)maar je hebt het dus weer flink opgepakt,sterke beer!
                      Helpen die triple biertjes nog een beetje(volgens mij dronk je er elke dag eentje)Bij mij hebben die triple biertjes wel geholpen,geholpen bij het opblazen van mijn zwembanden.Maar die zijn nu weer bijna verdwenen.

Comment

• Ziet er inderdaad erg goed uit! Dikke triceps
                        On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

• Originally posted by levensgenieter View Post
                          Thanks Ophaler.Het is in ieder geval niet minder dan 17%.Aankomende week zal ik nog wat fotos posten,ook van benen en rug.
                          Die squat van jou(benchpress trouwens ook)gaat erg goed.Ik kan me nog herinneren dat je er en tijd geleden niet meer zo"n zin in had(trainen+voeding etc..)maar je hebt het dus weer flink opgepakt,sterke beer!
                          Helpen die triple biertjes nog een beetje(volgens mij dronk je er elke dag eentje)Bij mij hebben die triple biertjes wel geholpen,geholpen bij het opblazen van mijn zwembanden.Maar die zijn nu weer bijna verdwenen.
                          Teveel bier drinken zet aan ja. Dat wist ik al. Maar de positieve effecten zijn er zeker ook heb ik gemerkt.
                          Heb qua werk en prive situatie een erg drukke tijd achter de rug en stap eind dit jaar in het huwelijksbootje, dus heb het met de voeding wat minder strict gedaan de afgelopen paar maanden. Maar het is nog steeds niet uit de hand gelopen (BF 20%) en mijn kracht stats zijn allemaal op alle onderdelen (muv de deadlift) vooruit gegaan.
                          Wat jouw zwembandjes betreft, ik heb destijds ook aangegeven dat als je een laag BF wilt je alcohol sowieso beter kunt laten staan. Ik ben het bier experiment aangegaan vanwege de bioactieve stoffen die het bevat om mijn kracht en herstelvermogen te vergroten.
                          Maar goed ik dwaal af. Ik ben zeer beniewd naar nog meer foto's van jouw kant want je gaat als een speer kerel!

Comment

• inderdaad een mooi fysiek man... erg netjes gedaan!!

Comment

• [quote=de sterkste ophaler;828581]Teveel bier drinken zet aan ja. Dat wist ik al. Maar de positieve effecten zijn er zeker ook heb ik gemerkt.
                              Heb qua werk en prive situatie een erg drukke tijd achter de rug en stap eind dit jaar in het huwelijksbootje, dus heb het met de voeding wat minder strict gedaan de afgelopen paar maanden. Maar het is nog steeds niet uit de hand gelopen (BF 20%) en mijn kracht stats zijn allemaal op alle onderdelen (muv de deadlift) vooruit gegaan.
                              Wat jouw zwembandjes betreft, ik heb destijds ook aangegeven dat als je een laag BF wilt je alcohol sowieso beter kunt laten staan. Ik ben het bier experiment aangegaan vanwege de bioactieve stoffen die het bevat om mijn kracht en herstelvermogen te vergroten.
                              Maar goed ik dwaal af. Ik ben zeer beniewd naar nog meer foto's van jouw kant want je gaat als een speer kerel![/quote

Go for it gozer,goed dat jullie de stap durven te wagen!
                              Ik was natuurlijk wel op de hoogte van het "biereffect"op het lichaam(gi waarde 110!!!!!!!)maar ik heb me een beetje laten gaan.
                              Wij kwamen vorig jaar augustus terug uit Frankrijk en hadden 150 liter rode wijn ingeslagen.Daar wilde deze jonge natuurlijk ook van genieten(met af en toe een Kanon biertje erbij)Dan gaat het wel hard natuurlijk.
                              Ik heb nu weer ontdekt dat het genieten voor mij juist aan de qualiteit ligt en niet aan de quantieteit.Ga nu ongeveer 1 keer per maand uit eten/stappen.Dan drink ik een flessie wijn en eet ik gewoon lekker.Kan me ook weer beheersen en blijf dan niet doorvreten en doordrinken.

Comment

• zo hoort het ook.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X