Levensgenieters log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Laatste foto
    Attached Files

Comment

Heb je ook een foto van benen?

Je bent beesdt kerel, massa is duidelijk aanwezig.
      Wel erg hoog vetpercentage helaas.
      Enige indicatie hoe hoog deze is?

Edit: Vette tat
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Met recht een levensgenieter!
        Veelbelovend!
        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Brute foto's!

Ik ben voor kh tijdens de training.
          On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Originally posted by Kevster View Post
            Heb je ook een foto van benen?

Je bent beesdt kerel, massa is duidelijk aanwezig.
            Wel erg hoog vetpercentage helaas.
            Enige indicatie hoe hoog deze is?

Edit: Vette tat
            Vorige week huidplooimeting laten doen.Hij kwam op een meting uit van 23%.Hij gaf wel aan dat de meting in de taille niet perfect was.Leek mij een beetje veel 23%,denk eerder 20%.Maar maakt niet uit nu weer keihard aan het trainen en een strak dieet.Over 10 weken in de cut,nu op onderhoud.

Comment

massa is goed aanwezig. en redelijk veel ook nog. Helaas ook erg veel vet. met zekerheid 20%+ denk richting 25. dat is een flinke klus om dat richting de 10 te krijgen.
              More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

veel massa man.. ben benieuwd hoe je eruit ziet als je klaar bent met cutten
                sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                  massa is goed aanwezig. en redelijk veel ook nog. Helaas ook erg veel vet. met zekerheid 20%+ denk richting 25. dat is een flinke klus om dat richting de 10 te krijgen.

Zeker een flinke klus,maar ik heb 7 maanden de tijd.Als het onder de 15%zit en nog wat massa overhouden ben ik tevreden.Ik ga voor de 12%.

Comment

Flink wat massa man, dat gaat er goed uitzien op een lager bf... maar sluit me aan bij dyno denk dat de 23% wel klopt.

Comment

Originally posted by Torque View Post
                      Flink wat massa man, dat gaat er goed uitzien op een lager bf... maar sluit me aan bij dyno denk dat de 23% wel klopt.
                      Dat denk ik nu dus ook.

Comment

Succes levensgenieter.
                        Veel massa en je bent een beer als je dadelijk op een %tje op 12 staat.
                        Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Ik ben ook benieuwd hoe je erbij staat met een lager vetpercentage. Wanneer je gecontroleerd cut gaan de eerste kilo's er snel af en zit je zo op een 17-18%.
                          succes!

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
                            Ik ben ook benieuwd hoe je erbij staat met een lager vetpercentage. Wanneer je gecontroleerd cut gaan de eerste kilo's er snel af en zit je zo op een 17-18%.
                            succes!
                            Tot 1 april op onderhoud.5 x per week trainen zeer intensief en geen tussendoortjes of drank.Hoop dan op +- 18% te zitten.Vanaf april in de cut tot eind juli.

Comment

Jammer van het buikvet en dat de kans groot is dat dit als laatste pas weg gaat, maar ik vind je er echt nog goed uitzien en nice tatoo. Ben benieuw naar hoe je eruit zal zien eind juli.
                              Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Gaat er erg goed uitzien als je de massa goed vasthoudt en straks op zo'n 15% staat.
                                Jammer van je buik op dit moment, zit een behoorlijke spiermassa ook onder zo te zien. Maar komende zomer ben jij echt bruut.

succes man.
                                1e Masters Superbody YBF 2011!
                                Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X