Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Al mijn verpakkingen kip zijn niet meer vacuüm ? Allemaal bevroren als groot blok in het plastic met lucht , kreeg ze dacht ik wel strakgezogen geleverd maar alles komt nu dus lucht bij... bekend probleem?
    "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

• Originally posted by FitnessBoer View Post
      Al mijn verpakkingen kip zijn niet meer vacuüm ? Allemaal bevroren als groot blok in het plastic met lucht , kreeg ze dacht ik wel strakgezogen geleverd maar alles komt nu dus lucht bij... bekend probleem?
      Wij leveren de kip geheel vacuüm. Het kan zijn dat doordat de postbezorgers met pakketten (letterlijk) gooien een zakje los uit de vacuüm is gegaan. Hierover hoef je geen zorgen te maken. Wij vacumeren onze producten puur voor het gemak. Het zorgt ervoor dat het makkelijker te bewaren is voor jou en voor ons minder ruimte kost voor het verzend. Het heeft nauwelijks tot geen invloed op de houdbaarheid. Het gaat erom dat de kip bevroren is. Je kunt het, zoals vermeld op de website, het vier dagen in de koelkast bewaren ondanks dat het niet gevacumeerd is. Het is niet mogelijk dat er verse lucht bij komt, er zitten geen gaatjes in het plastic. Wat wel zo is dat als je het laat ontdooien of als je hard met de vingers er over wrijft het vacuüm los laat.

Comment

• Nieuwe producten: Walden Farms Sauzen

Link: Walden Farm Sauzen

Onze persoonlijke top 3 favoriete sauzen van Walden Farms zijn nu ook verkrijgbaar op MuscleMeat.nl

Sauzen zonder schuldgevoel!

Twee flessen saus tellen als 1kg

Waarom deze sauzen?
        - De Tomaat/Basilicum pastasaus is ideaal te gebruiken bij onze Kipblokjes of Tartaar en de Slim Pasta "Spagetti".

- De Thousand Islands sladressing is ideaal te gebruiken bij de Kipblokjes met een frisse salade.

- De Ketchup is ideaal te gebruiken bij de Tartaar, Hamburger of Biefstuk ect.

Comment

• Nieuw product: Slim Pasta, Rijst en Noodles

Link: Slim Pasta (5 x 200gr)

Wat is Slim Pasta, Noodles en Rijst
          Slim pasta, Slim Noodles en Slim Rijst zijn de eerste pasta, noodles en rijst die slechts 12 kcal bevatten per 100 gram en volledig vrij zijn van vet, suiker en gluten! Deze Slimvarianten helpen je niet alleen af te vallen maar zijn ook nog eens goed voor het cholesterolgehalte.
          Het unieke van de speciale vezel is dat het tot 4 uur lang een verzadigd gevoel geeft en uitzonderlijk laag is in kcal vergeleken met normale pasta, noodles of rijst. Een zakje van 200 gram bevat slechts 24 kcal. Het eten van de Slim pasta is een zeer eenvoudige manier om de energie-inname te beperken en zo op natuurlijke wijze af te vallen zonder een streng dieet te volgen! Het enige dat je hoeft te doen is je gebruikelijke pasta, noodles en rijst te vervangen voor Slim pasta, Slim Noodles en Slim Rijst.

Hoe bereid je Slim Pasta, Noodles en Rijst
          Slim Pasta, rijst en noodles zijn zeer eenvoudig in gebruik en kunnen eigenlijk gewoon gebruikt worden zoals gewone pasta, noodles en rijst. Alle varianten zijn al voorgekookt dus binnen 2 minuten kun je een heerlijke maaltijd op tafel zetten. Het enige dat je hoeft te doen is de pasta, noodles of rijst af te spoelen in een vergiet en even kort op te bakken in een pan of te verhitten in de magnetron. Voeg vervolgens je favoriete kruiden, saus, groente en eventueel vlees of vis toe en geniet van een heerlijke maaltijd met uitzonderlijk weinig calorieën. Je kunt de noodles ook prima verwerken in een soep, bijvoorbeeld als vervanging voor vermicelli.

Uniek:

• Volledig vrij van suiker, vet en gluten
          • Slechts 12 kcal per 100 gram
          • Zeer rijk aan vezels
          • Geeft tot 4 uur lang een verzadigd gevoel
          • Goed voor het cholesterolgehalte*
          • Helpt om af te vallen zonder streng dieet
          • Geschikt voor mensen met glutenintolerantie
          • Geschikt voor vegetariers

Wat is het verschil tussen Slim en gewone Pasta, Noodles en Rijst?

De Slim varianten zijn niet gemaakt van tarwe maar van de wortel van de konjacplant. Het grote voordeel hiervan is dat het volledig vrij is van gluten, vet en suiker. Slim Pasta is rijk aan vezels (glucomannan). Deze vezels geven tot 4 uur lang een verzadigd gevoel en zijn goed voor het cholesterolgehalte. Daarnaast bevat Slim Pasta heel weinig kilocalorieën (24 kcal gram per 200 gram) in tegenstelling tot gewone pasta, noodles en rijst die juist bekend staan om het hoge gehalte koolhydraten en kilocalorieën.

Waar smaakt het naar?

Slim Pasta, noodles en rijst zijn neutraal van smaak en kunnen met alle soorten kruiden en saus op smaak gebracht worden.

Comment

• Vpruge week de grill besteld samen met paardentartaar, panga en stoofpotjes. Zeer blij ket de grill en de stoofpotjes zijn heerlijk, alleen jammer dat het zo wienig is hehe.

ik hoop snel beefjerky bij jullie te kunnen bestellen
            Bodybuilding tanktops vanaf €13,-
            doyouevenhoist.com

Comment

• Ik heb vandaag meerdere malen telefonisch contact met jullie opgenomen maar ik kreeg geen gehoor, vandaar dat ik het via deze weg probeer. Afgelopen donderdag heb ik bij jullie een order geplaatst (bestelnummer 4769) Het product zou volgens het track&trace nummer vrijdag geleverd worden. Bij postnl hebben ze de verzending vertraagd naar zaterdag en vandaag werderom verplaatst naar maandag. Gezien het warme weer en flinke vertraging ben ik bang dat het vlees en dergelijke al aardig bedorven is als het aan gaat komen. Hoe lossen we dit op?

bericht is btw ook op jullie fb geplaatst

Comment

• nvm, al reactie gekregen via fb.

gelukkig word dit opgelost, vervelend voor musclemeat dat ook zij de dupe zijn van post nl.
                niets aan te doen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X