Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Dutchpride View Post
    Net ff bestelling geplaats .

7kg kip en 2kg runderkogelbiefstuk!

Ben benieuwd![/
    Niet verkeerd!
    Zijn wij ook uitgenodigd?Soort van Bodynet meat-ing .
    Bbq-tje ofzo
    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Hahaha dat zou mooi zijn, nou nog het mooie weer terug.
      Misschien wel iets leuks voor in de toekomst als bijvoorbeeld een soort van sponsor actie van MuscleMeat .
      Zal trouwens ook wel ff pics zetten van hoe het hier aankomt.
      Al lijkt me dat de meesten het nou wel al vertrouwen.

Iemand trouwens een website of dergelijke van gemakkelijk dingen wat ik met de kipblokjes kan doen?
      Ben zelf niet zo een keukenwonder, en wellicht heeft iemand van jullie meer ervaring op dit gebied.

Comment

7KG kip en 2KG runderkogelbiefstuk net binnengekregen.
        Alles was nog bevroren en ziet er goed uit!
        Morgen proeven!

Comment

ziet er goed uit! Hoeveel was je kwijt in totaal? Die kippenblokjes kun je eventueel nog even kort warm bakken en wat kruiden naar keus overheen gooien. Volgens mij zijn ze zo ook wel te eten trouwens als je ze gewoon een beetje opwarmt.
          People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

€85,94 totaal.
            Jah als je ze gewoon ff laat ontdooien kun je ze scheinbaar ook zo door een salade ofzo gooien.
            Ben helemaal nieuw met koken dus ff beetje experimenten maar komt helemaal goed.
            Zo moeilijk is het niet om wat rijst en kip klaar te maken hahaha.

Comment

€85,94 totaal.
              Jah als je ze gewoon ff laat ontdooien kun je ze scheinbaar ook zo door een salade ofzo gooien.
              Ben helemaal nieuw met koken dus ff beetje experimenten maar komt helemaal goed.
              Zo moeilijk is het niet om wat rijst en kip klaar te maken hahaha.
              Hey Dutchpride, leuk dat je besteld hebt! De beste manier om het te ontdooien is het door de vorige dag in koelkast te leggen. Alles wat geforceerd gedaan wordt (versneld) gaat een klein beetje ten kosten van de malsheid. Heb je haast, dan kan je het vlees met verpakking het beste in warm water leggen. Magnetron raden wij af.

Het mooie van de gekookte kipblokjes is dat je het dus niet meer hoeft te bakken wat tijd en moeite scheelt. Wat ik mensen in mijn omgeving hoor doen, om het warm te krijgen, is het na ontdooiing door een warmte maaltijd heen roeren. Hierdoor wordt de kip vanzelf warm. Of je gooit het in de pan bij het andere warme eten heel kort aan het einde. De kip nog een keer los bakken om het op te warmen raden wij af, omdat de kans groot dat het taai wordt. Je weet dat je het goed gedaan hebt wanneer de kip ontzettend zacht in je mond is en zo uit elkaar valt als je er op bijt.

Laat maar weten hoe het was als je wilt!

Comment

Heb vanmorgen het koud gegeten bij een komkommerrauwkost was goed te doen geen minpunten!
                Toennet rijst met kip en brocolli gemaakt kip een minuutje in de pan verwarmd en beetje kipkruiden erop gegooid was super!

Comment

Nieuwe vaste klant mannen.
                  Vandaag binnengekomen meteen van alles 1 apart om te ontdooien.
                  Pakket stond bij de buren te wachten in de gang in de zon rn alles was bevroren.
                  Die kip vraten me kids zo onbereid op, 200gram in paar minuutjes op.

Vraag aan de verkopers is het niet een idee die koelelementen en zak te hergrbruiken?

Foto's plaatsen kan ik niet ik pm dexie of hij het post.
                  Ik koop iig niet meer bij de winkel.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                    Pakket stond bij de buren te wachten in de gang in de zon rn alles was bevroren.

Vraag aan de verkopers is het niet een idee die koelelementen en zak te hergrbruiken?

op hoop van zege dat die werkt.
                    Attached Files

Comment

Maandag of woensdag bestellen, even kijken wanneer het goed uitkomt ivm of er iemand thuis is. Hulde aan nooit meer kip snijden en bergen afwas, top initiatief!
                      Broomstick_bodybuilding op insta
                      F#CK heavy weights

Comment

Same here! ik ben ook verkocht. Ga morgen ff mn 2e bestelling plaatsen. Ben al weer door mn vleesjes heen hehe. 2kg bief had ik en 2kg kip.. in euhhh.. iets meer dan 2 weken.. mjah het was ook zo lekker en ik moest natuurlijk eerst wat experimenteren.

Kipblokjes gebruik ik bijvoorbeeld vaak bij pasta, Ideaal. Beetje pasta koken, blik gepelde tomaten, paar zongedroogde tomaatjes, wat kruiden, scheutje olijfolie en dan de kipblokjes door de saus heen snipperen.. klaarrr. Nog geen 10 min werk in ongeveer 15 minuten kooktijd van de pasta. Kan ook met tonijn uiteraard. Supersnelle healthy hap.

Biefstukken zijn zeer mooi gesneden en echt super mals. heb van de 10 biefstukken misschien 1 of 2 gehad waar klein zeentje in zat.
                        "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Heb vanmorgen het koud gegeten bij een komkommerrauwkost was goed te doen geen minpunten!
                          Toennet rijst met kip en brocolli gemaakt kip een minuutje in de pan verwarmd en beetje kipkruiden erop gegooid was super!

Originally posted by Wessle View Post
                          Maandag of woensdag bestellen, even kijken wanneer het goed uitkomt ivm of er iemand thuis is. Hulde aan nooit meer kip snijden en bergen afwas, top initiatief!
                          Originally posted by Cidious View Post
                          Same here! ik ben ook verkocht. Ga morgen ff mn 2e bestelling plaatsen. Ben al weer door mn vleesjes heen hehe. 2kg bief had ik en 2kg kip.. in euhhh.. iets meer dan 2 weken.. mjah het was ook zo lekker en ik moest natuurlijk eerst wat experimenteren.

Kipblokjes gebruik ik bijvoorbeeld vaak bij pasta, Ideaal. Beetje pasta koken, blik gepelde tomaten, paar zongedroogde tomaatjes, wat kruiden, scheutje olijfolie en dan de kipblokjes door de saus heen snipperen.. klaarrr. Nog geen 10 min werk in ongeveer 15 minuten kooktijd van de pasta. Kan ook met tonijn uiteraard. Supersnelle healthy hap.

Biefstukken zijn zeer mooi gesneden en echt super mals. heb van de 10 biefstukken misschien 1 of 2 gehad waar klein zeentje in zat.

Wauwww! Leuke berichten allemaal. Bedankt voor de reviews!! De up-coming 100% beefburgers worden nog heel even uitgesteld. We zijn nog aan het testen wat de juiste (lekkerste) kruiden verhouding is. Het moet wel de ultieme burger worden!.

Over de vraag of de koeling herbruikt kan worden: JA!! Dat kan zeker. De ijsmatten kan je in een emmer/bak met water leggen. Deze zullen zich volzuigen binnen 15minuten met water en daarna kan je ze weer in de vriezer leggen voor hergebruik. Ook de isolatie zak blijft gewoon zijn functie behouden. Je kan onze verzendmethode dus ook voorjezelf gaan gebruiken. Bijvoorbeeld als je jouw drankjes ijskoud wil houden wanneer je naar het strand gaat o.i.d.
                          Last edited by Scoobz0r; 07-07-2013, 16:13.

Comment

Originally posted by Scoobz0r View Post
                            Over de vraag of de koeling herbruikt kan worden: JA!! Dat kan zeker. De ijsmatten kan je in een emmer/bak met water leggen. Deze zullen zich volzuigen binnen 15minuten met water en daarna kan je ze weer in de vriezer leggen voor hergebruik. Ook de isolatie zak blijft gewoon zijn functie behouden. Je kan onze verzendmethode dus ook voorjezelf gaan gebruiken. Bijvoorbeeld als je jouw drankjes ijskoud wil houden wanneer je naar het strand gaat o.i.d.
                            Zover was ik al haha. Ideaal spul.. die zak zit gewoon in mn rugzak. En als ik langer wegga ff zo'n pack erbij.
                            "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Ik ga morgen ook bestellen, ben benieuwd
                              Een dag niet getraind...

Comment

He spierenvlees ik bedoelde heb jij er baat bij als ik ze bewaar voor je, voortaan haal ik al me vlees bij jou namelijk.
                                Nog rffe kiko magere rundergehakt en ik hoef niet meer naar de slager

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X