Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Alles goed aangekomen!
    Mind is everything.

Comment

• 2e biefstuk vandaag was echt stuk minder... veel stukken niet door heen te kauwen, smaak wel super! Maar goed we hebben nog genoeg stukjes!
      Een dag niet getraind...

Comment

• Ik heb gisteren nieuwe bestelling gekregen. Zag dat het paardenvlees een andere lichting is. Ga er zometeen 1 in de pan knikkeren.. die vorige waren veel dunner en mooie gesneden. dit zijn van die dikke hompen. Wel beetje jammer..
        "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

• Kipblokjes uitverkocht !?!?

Comment

• Originally posted by Cidious View Post
            Al een review gepost gisteren. Niets meer dan lof voor zo'n goed concept.
            Originally posted by Cidious View Post

Topkwaliteit tegen scherpe prijzen heet hij.

Dankje Cidious! Erg gewaardeerd .

Originally posted by frankey View Post
            Godverdomme wat smaakt dit lekker, weer een vaste klant erbij

Ik heb gisteravond nog zo'n lekkere biefstuk in de pan geknikkert met wat champignons en wat brocolli OMNOMNOMNOM.

Krijg zometeen mijn nieuwe lading binnen. Heb alles precies gisteravond opgemaakt hehe.

Super mensen, daar gaan wij voor

Originally posted by resike View Post
            Alles goed aangekomen!

Top!

Originally posted by frankey View Post
            2e biefstuk vandaag was echt stuk minder... veel stukken niet door heen te kauwen, smaak wel super! Maar goed we hebben nog genoeg stukjes!

Zoals je zal begrijpen is elk dier anders en dus ook elk stukje vlees. Onze standaard ligt erg hoog en ik verwacht dan ook dat de rest prima is !

Ik heb gisteren nieuwe bestelling gekregen. Zag dat het paardenvlees een andere lichting is. Ga er zometeen 1 in de pan knikkeren.. die vorige waren veel dunner en mooie gesneden. dit zijn van die dikke hompen. Wel beetje jammer..

Ik ben blij met deze mening. Zo weten wij wat onze klanten willen. Het was ons zelf ook opgevallen dat de laatste lading anders gesneden is. We hebben meteen contact gehad met onze leverancier. Hij vertelde ons dat de ene klant juist dikkere stukken wil, omdat de kans dan kleiner is dat je hem te ver door bakt en de andere klant wil juist weer langere platten stukken. onze standaard is plat, maar dit kunnen wij niet 100% garanderen omdat elke kogel iets anders gevormd is. Je kan altijd een voorkeur opgeven in je opmerking als je er zeker van wilt zijn, die lezen wij altijd! Voor de rest is het vlees wat je hebt gekregen van dezelfde kwaliteit als je eerste bestelling!

Originally posted by aktito View Post
            Kipblokjes uitverkocht !?!?

Het is enorm hard gegaan de afgelopen dagen. Er staat nu een grote spoedlevering voor aankomende woensdag zodat de naturel kipblokjes weer besteld kunnen worden!
            Last edited by Scoobz0r; 11-07-2013, 20:02.

Comment

• Bedankt voor je reacties Scoob.

Biefstukje moest even wachten. Wordt waarschijnlijk mn ontbijt hehe. KLeur van het vlees is verder prima. Mooi donker rood. Morgen ff een update over hoe die was.

Comment

• Originally posted by Cidious View Post
                Bedankt voor je reacties Scoob.

Biefstukje moest even wachten. Wordt waarschijnlijk mn ontbijt hehe. KLeur van het vlees is verder prima. Mooi donker rood. Morgen ff een update over hoe die was.
                Geen probleem! Vragen, opmerking en suggesties zijn voor ons zijn van uiterst belang om te leren en mensen van dienst te kunnen zijn.

Biefstuk is wel diehard in de ochtend . Mijn eetlust in de ochtend zou dat niet trekken haha, ben jaloers. Laat maar weten hoe het was idd!

Comment

• Wanneer worden de kipfilet blokjes weer geleverd>? Ik wil graag een bestelling plaatsen maar er staat al 5 dagen tijdelijk uitverkocht. Niet echt klant trekkend als je het mij vraagt :P

Comment

• Originally posted by nickheidel View Post
                    Wanneer worden de kipfilet blokjes weer geleverd>? Ik wil graag een bestelling plaatsen maar er staat al 5 dagen tijdelijk uitverkocht. Niet echt klant trekkend als je het mij vraagt :P
                    Hey Nickheidel, deze staan donderdag ochtend 9:00 weer live op de site . De toestroom is verbeterd en tijdelijk uitverkocht zal niet snel meer gebeuren. Mocht je niet willen wachten dan kan je altijd nog voor licht gezout kiezen. Leuk, ik zie je bestelling graag tegemoet!

Comment

• De paardenbiefstukjes zijn van prima kwaliteit hoor. Vond de vorige alleen iets beter kwa snijden en smaak. Die waren echt top. deze zijn bovengemiddeld goed te noemen.

Comment

• Allemaal leuk en wel, dat goedkope vlees en heeeeeeel eten maar je gaat er zo hard van schijten he?

Comment

• Ja haha .. ga helemaak stuk hier

Comment

• Originally posted by Gaius Octavius View Post
                            Allemaal leuk en wel, dat goedkope vlees en heeeeeeel eten maar je gaat er zo hard van schijten he?
                            *gaap*
                            Kan je geen topic beginnen wie er rookt ofzo?
                            DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Bestelling geplaatst voor 3kg kip en kilo paardenvlees.
                              ben benieuwd

Comment

• Originally posted by rainman4 View Post
                                *gaap*
                                Kan je geen topic beginnen wie er rookt ofzo?
                                Kijk, hier moet ik nou van schijten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X