Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Cidious View Post
    De paardenbiefstukjes zijn van prima kwaliteit hoor. Vond de vorige alleen iets beter kwa snijden en smaak. Die waren echt top. deze zijn bovengemiddeld goed te noemen.

Originally posted by Gaius Octavius View Post
    Allemaal leuk en wel, dat goedkope vlees en heeeeeeel eten maar je gaat er zo hard van schijten he?
    Ik als grootste Muscle Meat consumer heb het afgelopen jaar geen wc problemen gehad . Vergeet niet dat het echt duur goed vlees is zoals je het bij een slager koopt, maar omdat wij een lage marge vragen is het zo goedkoop. Vandaar ook de minimale bestelling van 4kg!

Originally posted by Protasius View Post
    Bestelling geplaatst voor 3kg kip en kilo paardenvlees.
    ben benieuwd
    Top! Eetse alvast.

De gekookte kipblokjes naturel zijn weer beschikbaar! Wegens de grote vraag is de aanvoer nu ook verbeterd .
    Last edited by Scoobz0r; 19-07-2013, 17:18.

Comment

• Bestelling net geplaatst! 6kg kipblokjes en 6kg paardenkogelbiefstuk, voor 3 uur besteld dus morgen in huis toch? Zorg ik ervoor dat ik morgen vrij heb om het in ontvangst te nemen
      People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

• Eerlijke ongezoute mening hier.

Bestelling netjes op tijd gekomen. +
        Alles nog bevroren. +
        Zo uit de verpakking te eten. +
        Enorm makkelijk verpakt.+ ( misschien tip mensen te laten kiezen per hoeveel gram kip of vlees ze per portie willen? )

Droog.Brokkelt bijna uit elkaar als je 't aanraakt (ontdooid..duh). -
        Zitten tamelijk veel 'doorbijt' stukjes in. -

Het is wel te eten en enorm makkelijk. Ik vind het een goed initiatief..maar ik denk dat ik voorlopig liever even zelf m'n kip klaarmaak
        Broomstick_bodybuilding op insta
        F#CK heavy weights

Comment

• Originally posted by Siegfried Muller View Post
          Bestelling net geplaatst! 6kg kipblokjes en 6kg paardenkogelbiefstuk, voor 3 uur besteld dus morgen in huis toch? Zorg ik ervoor dat ik morgen vrij heb om het in ontvangst te nemen
          Bedankt voor de bestelling . Jazeker! Zodra het vanmiddag bij postNL ligt krijg je automatisch een trackentrace code email. Je kan er de volgende keer ook voor kiezen het bij een pakje gemak locatie te laten afleveren. Dan kan je het 's avonds na je werk ophalen en hoef je er niet speciaal er op te wachten!

Originally posted by Wessle View Post
          Eerlijke ongezoute mening hier.

Bestelling netjes op tijd gekomen. +
          Alles nog bevroren. +
          Zo uit de verpakking te eten. +
          Enorm makkelijk verpakt.+ ( misschien tip mensen te laten kiezen per hoeveel gram kip of vlees ze per portie willen? )

Droog.Brokkelt bijna uit elkaar als je 't aanraakt (ontdooid..duh). -
          Zitten tamelijk veel 'doorbijt' stukjes in. -

Het is wel te eten en enorm makkelijk. Ik vind het een goed initiatief..maar ik denk dat ik voorlopig liever even zelf m'n kip klaarmaak
          Bedankt voor de eerlijke mening! Mag ik vragen hoe je het ontdooit hebt? Want het hoort alles behalve droog te zijn!! Magnetron raden wij absoluut af. Het beste is de dag van te voren het in de koelkast te leggen of in een bakje met warm water.
          Last edited by Scoobz0r; 22-07-2013, 11:27.

Comment

• Ik heb nog even een vraag over de herkomst van het vlees. Het is natuurlijk leuk dat er op de site staat dat het allemaal gecertificeerd is.. maar ondertussen hebben we daar nog niks van weer gezien. Niet aangesloten bij een branche vereniging die daar borg voor staat of iets dergelijk.

Hoe zit het hier precies mee.. Iedereen kan op de site zetten dat het paardenvlees en de bief gecertificeerd is.. maar dat zegt nog niks.
            "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Ik heb nog even een vraag over de herkomst van het vlees. Het is natuurlijk leuk dat er op de site staat dat het allemaal gecertificeerd is.. maar ondertussen hebben we daar nog niks van weer gezien. Niet aangesloten bij een branche vereniging die daar borg voor staat of iets dergelijk.

Hoe zit het hier precies mee.. Iedereen kan op de site zetten dat het paardenvlees en de bief gecertificeerd is.. maar dat zegt nog niks.
              Eind deze week staat bij elk product het EG nummer op de site bij productinformatie. Dit nummer kun je zelf natrekken bij de voedsel en warenautoriteit (NVWA | Home) . Dit nummer staat nu al op elk etiquette van elk pakje!! Dus je kan het al natrekken.

Het EG-erkenningsnummer is een code die is aangebracht op levensmiddelen van dierlijke oorsprong (bv zuivel- en vleesproducten). Het is een verplichting van de Europese Unie in het kader van voedselveiligheid. De code geeft aan bij welk bedrijf het product is geproduceerd en dat dit bedrijf qua hygiëneonder toezicht van de EU staat. EG-erkenningsnummer - Wikipedia

Verder staat er op de planning dat op de etiquettes die nu op elk product zetten ook komt te staan:

-Land van herkomst
              -Land van slachting
              -Land van snijden

Het staat nu wel op de site. De kip en rund zijn beide afkomstig uit Nederland. Paardenkogelbiefstuk komt uit Amerika. Alles wordt in Nederland gesneden, gevaccumeerd en ingevroren door een hele grote vleesfabriek die onder toezicht staat. Het enige wat wij doen is het versturen en bevroren houden van de producten.
              Last edited by Scoobz0r; 22-07-2013, 12:21.

Comment

• bestelling netjes binnen super, kip smaakt goed. biefstuk nog niet geprobeerd. handig voor in mijn pastasalade

Comment

• Super uitleg. Mn ma was aan het trippen.. ze runt en kookt voor dr eigen catering en heeft de runderbief geproefd en vind de kwaliteit dusdanig goed dat ze erg schrok van de lage prijs en het niet wilde geloven.

Ik heb dr uitgelegd vam de lage marges en hoe jullie te werk gaan.

Nu met deze uitleg erbij is het plaatje compleet.

Al met al dus een enorm compliment voor debkwaliteit vam het vlees!

Comment

Super uitleg. Mn ma was aan het trippen.. ze runt en kookt voor dr eigen catering en heeft de runderbief geproefd en vind de kwaliteit dusdanig goed dat ze erg schrok van de lage prijs en het niet wilde geloven.

Een beter compliment kun je denk ik niet krijgen scoobz0r

Comment

• Originally posted by Protasius View Post
                      bestelling netjes binnen super, kip smaakt goed. biefstuk nog niet geprobeerd. handig voor in mijn pastasalade
                      Top, goed om te lezen! Eetse

Originally posted by Cidious View Post
                      Super uitleg. Mn ma was aan het trippen.. ze runt en kookt voor dr eigen catering en heeft de runderbief geproefd en vind de kwaliteit dusdanig goed dat ze erg schrok van de lage prijs en het niet wilde geloven.

Originally posted by Rusko View Post
                      Een beter compliment kun je denk ik niet krijgen scoobz0r
                      Wauw zoals Rusko zegt wel het best geschreven compliment dat we tot nu toe gekregen hebben, bedankt !!

De vloeibaar ei-eiwit pakken zijn vanaf vrijdag 26 juli (rond 16:00) weer op voorraad!

Comment

• zuur pakketje heeft vertraging. Voor niks vrij genomen dus. Blijft het vlees wel bevroren ?

Comment

• Originally posted by Siegfried Muller View Post
                          zuur pakketje heeft vertraging. Voor niks vrij genomen dus. Blijft het vlees wel bevroren ?
                          PostNL biedt een 97% garantie aan dat alles binnen 24uur wordt bezorgd. Het is een ontzettende pech dat je bij deze 3% valt op jouw vrije dag . De isolatiezakken zijn enorm goed. We hebben zelfs een verzending gehad die (omdat de klant het steeds niet aannam en vergat) na 100uur pas werd opengemaakt met 24graden buiten en nog steeds ijskoud was.

48uur met deze warmte moet dus geen probleem zijn. We hebben er zelf uitvoerig mee getest voordat wij uberhaupt gingen verzenden.

Mocht het ECHT zo zijn dat je (door wat voor reden ook, maar het niet aan jou ligt) lauw/warm vlees krijgt, dan moet je ons gewoon direct bellen/mailen en komen we tot een passende oplossing.

Ik heb even navraag voor je gedaan en het pakket ligt bij het sorteercentrum in Utrecht nu, dus je ontvangt het morgen. Mocht je nog een keer bestellen dan is Pakje Gemak misschien een goede keus waardoor je het 's avonds bij een winkel als de AH, bruna of primera kan afhalen. Maar in 99% van de gevallen wordt het bij de buren afgeleverd indien de klant niet thuis is.

Last edited by Scoobz0r; 23-07-2013, 11:59.

Comment

• Oke nu ben ik echt goed pissig. Uren kunnen wisselen met werk om vandaag toch thuis te kunnen zijn. Track en trace gaf aan dat de bestelling er tussen 11 en 13 zou zijn. Kijk ik nu weer op track en trace, staat er dit : Pakketbezorger heeft de zending niet kunnen afleveren. 2e afleverpoging volgt. WHAT THE FUCK. FUCKING SCHIJTBEDRIJF IS HET!

Comment

• Wellicht moet je gewoon even geduld hebben en komt alles alsnog Bij mij komen ze ook weleens 2-3 uur later dan op T&T staat.. misschien vinkt die figuur in de auto alles van die dag vast af is en zegt T&T dat het mislukt is omdat de krabbel er nog niet staat? (mijn broscience theorie dit)
                              Verder is het imo een luxe dat er tot aan je deur bezorgd wordt voor minder dan 4,95 per bestelling dus ik ben er blij mee maar snap je frustratie Denk dat iedereen het weleens meemaakt

p.s. ben zelf bezorger als bijbaantje (niet bij de post gelukkig ) dus misschien licht bevooroordeeld voor de chauffeurs
                              Bezorg zelf meubels en het kan soms weleens uitlopen door omstandigheden, dan bel ik wel altijd netjes maar kan me voorstellen als je 200 pakjes moet rondbrengen i.p.v. 8 kasten dat dat wat veel moeite kost (onmogelijk is). Ik weet van horen zeggen trouwens dat die gasten daar ook een aardige tijdsdruk hebben op sommige plekken.

Hopen dat je vlees nog goed is Is in elke geval een goede test voor de verpakkingskwaliteit.
                              Last edited by akito; 24-07-2013, 13:19.

Comment

• ik ken het. En als je ze belt. krijg je zo'n domme doos aan de lijn.. nee sorry meneer ik kan niks voor u doen, we proberen de tijden echt te laten kloppen. blablabla. Ik voel met je mee man. Zo heb ik ook al eens 3 dagen op een pakket moeten wachten.. Ik zorg nu gewoon dat ik dingen laat bezorgen op dagen dat ik hele dag thuis ben. Tijden kloppen geen fuck van. laatst stond er 16.00 tot 18.00 en kwam die knuppel om 12.00.. das nogal een verschil..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X