Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ziet er goed uit, binnekort wat kilo kip halen hehe!
    ''Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about dancing in the f*ing rain.'' - Greg Plitt.

Comment

• Hier de man achter Musclemeat. Beer

20130813 205159 - YouTube

Comment

• Originally posted by Lapzwans View Post
        Ik zag dat musclemeat sinds kort een sponsor is van het DBB forum. Waarom ook niet van Bodynet vraag ik me dan af.
        Alles op zijn tijd . Wij zijn zeker van plan binnenkort contact op te nemen met bodynet over of er interesse is.

Originally posted by Robbert95 View Post
        Ziet er goed uit, binnekort wat kilo kip halen hehe!

Originally posted by Lapzwans View Post
        Hier de man achter Musclemeat. Beer

20130813 205159 - YouTube
        Hehe that would be me . Alleen niet zo blij met die video. Uitvoering was niet meer netjes na 3 sets uitputting ervoor. Rug moet rechter, borst naar voren etc...

https://www.facebook.com/olivier.ric...3909638&type=3

Comment

• Zit wat te struinen over je olivier, en ben op een linkje gestuit van dutchbodybuilding.com
          Interessant! Heel lastig om met jou lengte toch nog gespierd te ogen, maar het resultaat mag er wezen!
          linkje:
          2.17meter 2 jaar trainen - DutchBodybuilding.com forum

Excuus dit past niet echt hier in, maar wou het toch even melden

Comment

• enjoy Quite Possibly the most Eye Opening Six Minutes Ever on Film | REALfarmacy.com | Healthy News and Information

Comment

• Bloederig filmpje over de misstanden van de bio-industrie. Het is trouwens in Azie.
              Maar wat heeft dat met musclemeat te maken?

Comment

• Omdat het met de meeste kip zo gaat jumbo appie en goedkope kip
                Daar boven op de berg

Comment

• Maar welovechicken en kip is kip als ie maar niet waterig is
                  Daar boven op de berg

Comment

Bloederig filmpje over de misstanden van de bio-industrie. Het is trouwens in Azie.
                    Maar wat heeft dat met musclemeat te maken?
                    Originally posted by mohwhip View Post
                    Omdat het met de meeste kip zo gaat jumbo appie en goedkope kip
                    Originally posted by mohwhip View Post
                    Maar welovechicken en kip is kip als ie maar niet waterig is
                    Haha mensen kom op zeg ! Wij zijn transparant. Als jullie willen weten waar ons vlees vandaan komt (staat ook op de site) kan je dat vragen. Onze kipfilet en kogelbiefstukken zijn van Hollandse kippen en Hollandse vleeskoeien. Het gaat dus volgens de Nederlandse wetgeving. Tenopzichte van de supermarkten weet je bij ons 100% zeker dat er na slachting niet met het vlees gerommeld wordt (water inspuiten, extra vet toevoegen, e-nummers en nog veel meer) en waar het vandaan komt.

Comment

• Originally posted by NickP View Post
                      Zit wat te struinen over je olivier, en ben op een linkje gestuit van dutchbodybuilding.com
                      Interessant! Heel lastig om met jou lengte toch nog gespierd te ogen, maar het resultaat mag er wezen!
                      linkje:
                      2.17meter 2 jaar trainen - DutchBodybuilding.com forum

Excuus dit past niet echt hier in, maar wou het toch even melden
                      Thnx! Misschien is het juist wel goed om een keer te hebben staan hier . Weet je met wie je te maken hebt, kan ook goed zijn.

Comment

• Originally posted by Scoobz0r View Post
                        Thnx! Misschien is het juist wel goed om een keer te hebben staan hier . Weet je met wie je te maken hebt, kan ook goed zijn.
                        mooi verhaal kerel!

Comment

• Super dit man, zit te twijfelen of ik die paardenbiefstuk ga bestellen, de kip ga ik zeker bestellen.

twijfel nu nog of ik wel paard wil eten hehe
                          Bodybuilding tanktops vanaf €13,-
                          doyouevenhoist.com

Comment

• Originally posted by Protasius View Post
                            mooi verhaal kerel!
                            Thnx!

Originally posted by Uwot View Post
                            Super dit man, zit te twijfelen of ik die paardenbiefstuk ga bestellen, de kip ga ik zeker bestellen.

twijfel nu nog of ik wel paard wil eten hehe
                            Herkenbaar! Vond het ook een apart idee de eerste keer. Nu er na elke training een lap in . Misschien heb je wat aan deze extra informatie:

In vergelijking met runderkogelbiefstuk is paardenbiefstuk leaner, het bevat minder vet. Het heeft ook een iets andere smaak. Deze smaak noemt men zoeter. Paardenkogelbiefstuk is ook feller rood gekleurd, omdat het meer ijzer bevat. Van de structuur of bij het kauwen in de mond merkt men geen verschil. Tijdens het bakken behandel je de paardenkogelbiefstuk hetzelfde als runderkogelbiefstuk. Paardenkogelbiefstuk is goedkoper, omdat er minder vraag naar is. Voor sporters die veel eiwit nodig hebben is het daarom als biefstuk ideaal, omdat het erg goed in zijn eiwit zit en dus ook goedkoper is dan runderkogelbiefstuk.

En waarschijnlijk heb je het al een keer gegeten ---> Pa Pa Pa Paardenvlees Langs de Leeuw Kwis - YouTube

Comment

• Kort vraagje wat niks met het vlees te maken heeft. Hoe pak jij met je lange armen de grip tijdens het bankdrukken?
                              Je vingers bij de ring? Ik ben zelf ook best lang en ik merk dat als ik hem wat wijder pak als vingers op de ring het wat lekkerder gaat.

Comment

Kort vraagje wat niks met het vlees te maken heeft. Hoe pak jij met je lange armen de grip tijdens het bankdrukken?
                                Je vingers bij de ring? Ik ben zelf ook best lang en ik merk dat als ik hem wat wijder pak als vingers op de ring het wat lekkerder gaat.
                                Hmm, bankdrukken is een oefening waar ik geen last met mijn lengte van heb omdat het los is. Vooral apparaten zijn te klein met mijn lengte. Grip geen problemen mee, vingers eromheen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X