Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by quibus View Post
    He spierenvlees ik bedoelde heb jij er baat bij als ik ze bewaar voor je, voortaan haal ik al me vlees bij jou namelijk.
    Nog rffe kiko magere rundergehakt en ik hoef niet meer naar de slager
    Super! Hopelijk komt mager rundergehakt ooit in ons assortiment, ik ga er wel van uit .

Wij hebben hier in een tijd geleden even over na zitten denken, maar het laten liggen omdat andere dingen prioriteit nu hebben, maar dit kan idd een goed idee zijn! Als je een aantal zakken wilt opsparen en ons een email stuurt hierover kunnen we er altijd wel iets van maken waar beide partijen iets aan hebben! Voor het geval je dit nog wou weten: de zakken zijn 100% recyclebaar.

Originally posted by Cidious View Post
    Ik had de vorige keer 1kg paarden biefstuk en 1kg runderbiefstuk. heb weinig verschil geproeft in malsheid.. en de voedingswaarde zijn ook zo goed als identiek.. Ik ga gewoon voor paardenbiefstuk. scheelt toch aardig.. nog mensen die deze mening met mij delen?

Wat is het voordeel van de rund behalve dat deze van eigen bodem komt en misschien iets beter na te gaan is wat er allemaal is gebruikt om het beest te laten groeien..
    Sommige mensen vinden het een eng idee paard te eten. Ook al is de kans erg groot dat je het al gegeten hebt, zie:

Cabaret Kwis - PaPaPaardenvlees - Langs de Leeuw 13-04-13 HD - YouTube .

Paardenvlees is gewoon erg goed voor spieropbouw en doet niet onder dat wat rund.

Originally posted by frankey View Post
    Zo lekker 2 kilo kip en 2 kilo bafstuk besteld, ben benieuwd! Puntje van kritiek, waarom 0,44 cent ideal betalen nog nooit gezien :P
    Leuk dat je besteld hebt! Laat maar weten wat je ervan vind als je zin hebt! Kritiek is altijd welkom! Ik kan het wel even uitleggen. Het 'jammere' van iDeal is dat het nu eenmaal per transactie geld kost. Dit kun je bijvoorbeeld op deze website zien: https://www.ideal-checkout.nl/ideal-...overzicht.html . Wij zitten bij Targetpay en betalen 44cent per transactie. Om een voorbeeld te geven vraagt Thuisbezorgd.nl een euro voor elke iDeal transactie wat betekent dat zij er zelf wint op maken, dit willen wij niet.

Originally posted by resike View Post
    hmmm heel interessant, misschien ook maar eens proberen
    Originally posted by aktito View Post
    Ojaa moest ik ook nog bestellen....... ben benieuwd!
    Leuk! Ik zie jullie bestellingen wel tegemoet komen .

Originally posted by Mateusz View Post
    Ga het morgen bestellen, laat wel iets weten wanneer het pakket aangekomen is.
    Top!

Originally posted by Cidious View Post
    Eiwitten vind ik duur.. ik haal 20 GROTE (en dan bedoel ik echt groot) eieren op de markt voor 3 euro.. haal ze per treetje op..

Rauwe eieren zijn toch niet goed opneembaar dus de pasteurisatie heeft geen meerwaarde..

Enige voordeel is dat je geen vieze vingers krijgt van het openklikken en dat je minder ruimte nodig hebt.. ik heb elke week 3 treetjes (60 eieren) gestapeld op mn vaatwasser.. staat wel in het zicht..
    Ik geef je gelijk over het Heel ei, dat is echt voor het gemak. Maar in de ei-eiwit pakken (zonder eigeel) zitten 30 eieren, wat betekent dat je 0,13cent betaald per ei en dit is echt heel goedkoop is. Daarnaast is er het gemak dat je het eigeel niet hoeft te scheiden, geen vieze handen, geen kans meer op salmonella.

Originally posted by Mateusz View Post
    Belgen kunnen niet eens bestellen...?
    Originally posted by frankey View Post
    haha alee wat zonde nou :P
    Jazeker! Ik verwacht de Belgische betaalmethode MrCash voor het eind van volgende week!!
    Last edited by Scoobz0r; 07-07-2013, 21:51.

Comment

Potverdoeter, eerst eens kijken hoe duur alles in de winkel is. Want ziet eruit als mega duur, maar heb geen idee hoeveel het in de winkel kost hoor, dus misschien is het wel redelijk goedkoop (ja me moeder doet altijd boodschappen :$)

Wel mooi iniatief en duidelijke website. Veel success!!

Comment

Originally posted by Dexie View Post
        Potverdoeter, eerst eens kijken hoe duur alles in de winkel is. Want ziet eruit als mega duur, maar heb geen idee hoeveel het in de winkel kost hoor, dus misschien is het wel redelijk goedkoop (ja me moeder doet altijd boodschappen :$)

Eiwitten binnen krijgen met vlees is zeker een dure hobby en daarnaast ook tijdrovend met alle maaltijden. Dat is dan juist ook de insteek van Muscle Meat om daarbij te helpen . Kijk maar eens naar de kilo prijzen binnenkort als je in een supermarkt bent, dan zul je een idee krijgen. Als voorbeeld zijn we met de runderkogelbiefstuk 6euro goedkoper per kg. Zelf nog een euro goedkoper dan euroshopper biefstuk en dat is dan biefstuk, geen kogelbiefstuk.
        Last edited by Scoobz0r; 08-07-2013, 12:57.

Comment

Edit: Daarnaast kan je achterop zien dat het vaak 95% vlees maar is, met water ingespoten, e-nummers of andere dingen die je niet wilt. Bedankt voor het compliment over het initiatief en de website!

Comment

Originally posted by Dexie View Post

900gr kip bij de ah kost €6,50, snij je nog redelijk wat vetrandjes af meestal en als je ze invriest en later weer ontdooit staat er redelijk laagje vocht in 't zakje. Dus ik denk dat het elkaar niet veel ontloopt.
            Kan niet = wil niet

Comment

Originally posted by 1964 View Post
              900gr kip bij de ah kost €6,50, snij je nog redelijk wat vetrandjes af meestal en als je ze invriest en later weer ontdooit staat er redelijk laagje vocht in 't zakje. Dus ik denk dat het elkaar niet veel ontloopt.
              De gekookte kipblokjes worden eerst gewogen, dan gevaccumeerd en vervolgens ingevroren. Omdat het gevaccumeerd is zie je vrijwel geen ijsvorming, maar als deze er is dan is dit water gewicht dus niet meegenomen bij het wegen. Dus het ijslaagje zit niet in het gewicht bij ons.

1kg gekookte kipblokjes staat gelijk bij ons aan de prijs van 6,50euro ongekookte kipfilet. Er is namelijk meer dan 1kg kipfilet nodig om 1kg gekookte kip te maken door het vochtverlies. Vandaar dat de eiwitwaarde dus ook hoger is per 100gr kip. Wij zijn dus goedkoper dan de AH en nog het gemak erbij (niet meer koken snijden handen wassen ).

Comment

Blijven de prijzen zo goedkoop? Wil heeeeeel graag bestellen maar zit echt krap ivm verhuizing.
                People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

Originally posted by Siegfried Muller View Post
                  Blijven de prijzen zo goedkoop? Wil heeeeeel graag bestellen maar zit echt krap ivm verhuizing.
                  Dat is wel de bedoeling. We proberen ondanks de wisselende inkoop prijzen dit niet door te rekenen naar de klant.

Comment

Net weer 2kg paard besteld en 2kg kip. Denk dat dit vaste maandprik wordt. misschien volgende maand nog kilo paard erbij.

Ik zit nu met zn 2en (waarvan ik het leeuwendeel opeis elke maand tenopzichte van mn vriendin :P) op het volgende in de maand

2 kg paardebiefstuk
                    8 kg kipfilet (waarvan 2kg van MM)
                    240 grote eieren
                    28kg magere kwark
                    20 blikken tonijn
                    800 gr gerookte zalm
                    1kg makreel

Dit is mn basis eigenlijk elke maand.. lijkt veel maar tis zo weg haha.

Oh en @ Scoobz0r. Super gaaf dat je mn foto's heb gebruikt voor de site. ik moest ff 2x kijken maar ik zag het goed haha.
                    Last edited by Cidious; 09-07-2013, 11:57.
                    "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

• Originally posted by Cidious View Post
                      Net weer 2kg paard besteld en 2kg kip. Denk dat dit vaste maandprik wordt. misschien volgende maand nog kilo paard erbij.

Ik zit nu met zn 2en (waarvan ik het leeuwendeel opeis elke maand tenopzichte van mn vriendin :P) op het volgende in de maand

2 kg paardebiefstuk
                      8 kg kipfilet (waarvan 2kg van MM)
                      240 grote eieren
                      28kg magere kwark
                      20 blikken tonijn
                      800 gr gerookte zalm
                      1kg makreel

Dit is mn basis eigenlijk elke maand.. lijkt veel maar tis zo weg haha.

Oh en @ Scoobz0r. Super gaaf dat je mn foto's heb gebruikt voor de site. ik moest ff 2x kijken maar ik zag het goed haha.
                      Nice voeding . Ik vond je foto's idd top. Ik moest dit soort foto's zelf nog maken, maar ik dacht dat het misschien veel leuker/realistischer is om foto's te gebruiken van een klant zelf, dan ziet men echt wat hij/zij echt krijgt!!

Hebben julie onze review pagina al gezien? We zouden het erg waarderen als mensen hun mening geven over onze producten --> Reviews van klanten

Comment

• Al een review gepost gisteren. Niets meer dan lof voor zo'n goed concept.

Topkwaliteit tegen scherpe prijzen heet hij.

Comment

• Zo bieefstukje ligt in de pan!!!
                          Een dag niet getraind...

Comment

• Godverdomme wat smaakt dit lekker, weer een vaste klant erbij
                            Een dag niet getraind...

Comment

• Ik heb gisteravond nog zo'n lekkere biefstuk in de pan geknikkert met wat champignons en wat brocolli OMNOMNOMNOM.

Krijg zometeen mijn nieuwe lading binnen. Heb alles precies gisteravond opgemaakt hehe.

Comment

• 4kg paarden beef besteld, ben benieuwt!
                                Mind is everything.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X