Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• UPDATE 1

Bodynet leden die besteld hebben de afgelopen weken zullen het al gemerkt hebben. Vanaf nu zend Muscle Meat onder warme omstandigheden ook met droogijs! Droogijs is de vaste vorm van koolstofdioxide of ook wel CO2. De koelcapaciteit van droogijs is meer dan 3 maal hoger dan die van waterijs. Het is -80°C, maar niet gevaarlijk in onze verpakking!! Het is namelijk verpakt in veilig plastic papier waardoor je het vast kunt pakken.

Comment

• Wtf laatst kip kopen kostte me 7,50. Kan ik net zo goed bij jullie halen.
      "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• ff een vraagje :
        als ik kipblokjes uit de vriezer haal , en ik ontdooi het s ochtends in warm water oid.
        ken ik het dan s middags op mijn werk opeten ? of zal dit dan s middags niet meer lekker zijn ?
        wel met een koelelementje en koelbox dan neem ik aan.

Gr, ziet er allemaal goed uit , binnekort ff bestellen! hungryy

Comment

• Net weer 3kg paard en 1kg kipblokjes besteld. Ben benieuwd naar de kwaliteit van de paardenbiefstuk deze keer. De vorige keer zaten er verhoudingsgewijs meer "mindere" stukken tussen als in zeentjes en pezen en sommige waren wat minder mals. Dat was in het begin minder. Dus fingers crossed!
          "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

• cidious jij spamt dit hele topic haha :P

Comment

• Originally posted by Sbrh View Post
              cidious jij spamt dit hele topic haha :P
              Misschien kan hij je vraag wel beantwoorden als je het hem heeel lief vraagt
              installing muscles....please wait

Comment

• Originally posted by Sbrh View Post
                ff een vraagje :
                als ik kipblokjes uit de vriezer haal , en ik ontdooi het s ochtends in warm water oid.
                ken ik het dan s middags op mijn werk opeten ? of zal dit dan s middags niet meer lekker zijn ?
                wel met een koelelementje en koelbox dan neem ik aan.

Gr, ziet er allemaal goed uit , binnekort ff bestellen! hungryy
                Doet ik voor gratis! Ja de blokjes zijn dan meer dan prima! Ik doe ze vaak door salades heen naar mn werk. Ook kan je het pakketje gewoon bevroren meenemen.. tegen de tijd dat je het op wil eten is het net ontdooid. Perfect.

Comment

• Hoeveel kip krijg ik eigenlijk uit 1kg rauw? Wilde net bestellen maar rekende ff om en komt bij jullie neer op 8,75 per kg kip. Uiteraard bij meer kgs is dit minder maar vroeg het me af.
                  "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• 6.5 x K = 7.5 x 1 ==> K = 1.15 kg
                    Dus 1 kg gekookte kip haal je uit 1.15 kg ongekookte kip (volgens hun info)
                    Dus uit 1 kg ongekookte kip haal je 870 gr gekookte

Comment

• Bovenstaande berekening is volgens hun "kookproces" , volgens de site bij normaal koken : "Kippenborst bestaat voor 75% uit vocht. Wanneer men een kippenborst bakt of zelf kookt dan verliest de kip rond de 20% vocht"
                      Dus uit 1kg ongekookte kip haal je 800 gr gekookte (door het normale kook/bak - proces thuis)

Comment

• Ik had vorige week 3kg paardenkogelbiefstuk en 1kg kipblokjes besteld. Helaas was ik dankzij onze onbetrouwbare vrienden van Post.nl niet thuis toen zij totaal buiten de indicatie tijd om probeerden af te leveren en dit was op die ene warme vrijdag. Dus ik was niet helemaal zeker of het vlees in goede toestand aan zou komen.

Dag erna op zaterdag werd het pakket om 12 uur afgeleverd. De zakjes met droogijs waren inmiddels leeg maar het vlees was bijna allemaal nog bevroren. paar stukken waren deels ontdooid maar nog ijskoud. Heb er inmiddels al behoorlijk van gegeten en kan concluderen dat het vlees prima houdbaar is gebleven.

Succes verhaal dus na een ongelukje. Top verpakt.

Comment

• Originally posted by Mateusz View Post
                          Bovenstaande berekening is volgens hun "kookproces" , volgens de site bij normaal koken : "Kippenborst bestaat voor 75% uit vocht. Wanneer men een kippenborst bakt of zelf kookt dan verliest de kip rond de 20% vocht"
                          Dus uit 1kg ongekookte kip haal je 800 gr gekookte (door het normale kook/bak - proces thuis)

Hey bedankt, net ff uitgerekend en met 4kg kip kom ik uit op 2,5 euro meer als in de winkel. Zeker bestellen dus, want ben lui as fuck.

Comment

• Hun kip is al gekookt he..er krimpt dus niks meer..denk dat je bij musclemeat dus goedkoper uitbent..maar probeer eens die kip dan hoef jr zelf niet meer vd winkel

Comment

• Lijkt me erg handig op de 200gr verpakt en al bereid dus heb ook maar eens besteld om te proberen Ben benieuwd, ook gelijk wat vloeibaar eiwit erbij en paardenbiefstuk
                              "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

• Erg makkelijk ook alles goed aangekomen. Vind het wel aan de hoge kant, reden dat ik weer bij de turk ga (2kg voor 11,50). Maar waarschijnlijk bestel ik wel bij, voor als ik snel wat nodig heb, tijdgebrek.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X