Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ja ik ben nu met ze aan de lijn. Ze kon me nergens verder mee helpen en zei dat het morgen opnieuw bezorgd zou worden. Ga ik niet mee akkoord natuurlijk, probeer nu te regelen dat ik het ergens af kan komen halen. Het pakketje moet immers in de buurt zijn.
    People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

• Nou net klaar met bellen, na flink door te drammen en flink boos te zijn heeft ze een 'aanvraag' gedaan om het pakket alsnog vandaag opnieuw te leveren.. Het vlees zal vast nog wel goed zijn vandaag, zelfs morgen nog wel. Maar ik vind het gewoon absurd dat ze zo omgaan met klanten. Ik moet flink mijn uren omgooien om maar een pakket in ontvangst te kunnen nemen. En als die vandaag weer niet aankomt zal ik dat voor morgen weer moeten doen. Ze zien me al aankomen op het werk..

Comment

• Ik wil niet vervelend doen maar maar het is ook echt warm bij die sorteercentra's en niet te vergeten die die busjes.
        Ik denk altijd de gene die het langs aanhoud met de grootste mond wint meestal. Zeg dat je thuis was en hij niet heeft aangebeld, het pakket moet opnieuw aangeboden worden vandaag.
        Mind is everything.

Comment

• Originally posted by resike View Post
          Ik wil niet vervelend doen maar maar het is ook echt warm bij die sorteercentra's en niet te vergeten die die busjes.
          Ik denk altijd de gene die het langs aanhoud met de grootste mond wint meestal. Zeg dat je thuis was en hij niet heeft aangebeld, het pakket moet opnieuw aangeboden worden vandaag.
          Dat is ook precies wat ik gedaan heb Ze heeft een aanvraag gedaan om het vandaag alsnog te laten bezorgen en het het pakket net ontvangen! Zag er allemaal prima uit alleen sommige stukken vlees waren half ontdooit, vooral die aan de rand zaten van het pakket. Heb de stukken vlees die gedeeltelijk ontdooit waren apart in de vriezer gelegd zodat ik die als eerst op eet.

Comment

• Originally posted by Siegfried Muller View Post
            Nou net klaar met bellen, na flink door te drammen en flink boos te zijn heeft ze een 'aanvraag' gedaan om het pakket alsnog vandaag opnieuw te leveren.. Het vlees zal vast nog wel goed zijn vandaag, zelfs morgen nog wel. Maar ik vind het gewoon absurd dat ze zo omgaan met klanten. Ik moet flink mijn uren omgooien om maar een pakket in ontvangst te kunnen nemen. En als die vandaag weer niet aankomt zal ik dat voor morgen weer moeten doen. Ze zien me al aankomen op het werk..
            Originally posted by Siegfried Muller View Post
            Dat is ook precies wat ik gedaan heb Ze heeft een aanvraag gedaan om het vandaag alsnog te laten bezorgen en het het pakket net ontvangen! Zag er allemaal prima uit alleen sommige stukken vlees waren half ontdooit, vooral die aan de rand zaten van het pakket. Heb de stukken vlees die gedeeltelijk ontdooit waren apart in de vriezer gelegd zodat ik die als eerst op eet.
            Goed te lezen dat het uiteindelijk dan toch goed gekomen is. Ik heb met postNL zelf nog even gebeld over dit pakket en een klacht ingediend over de desbetreffende koerrier, mede omdat hij het gewoon bij de buren had moeten afleveren.

Indien je nog een keer besteld is Pakje Gemak misschien wel de ideale oplossing voor jou? Dan wordt het bij een gekozen winkel bij jouw in de buurt afgeleverd en kan je het zelfs na werktijden ophalen! Dan heb je geen gezeur meer met je werk.

Zolang het nog koel is (koelkast temperatuur / deelsbevoren) kan het in de vriezer gewoon gelegd worden zonder enig probleem! Mocht er echt iets fout zijn met een bestelling mail of liever bel ons meteen en komen we met een passende oplossing wanneer dit niet jouw schuld was.

Comment

• Vlees online kopen, wtf is mis met deze wereld...?!

Comment

• Sinds het POSTNL is ... drama groot tering bedrijf is het!! Maarja machtpositie hebben ze en dat weten ze!

ben zelf 2 pakketjes kwijt, sorry meneer we hebbe onderzoek ingesteld maar niks kunnen vinden op uw track en trace... de tering!
                Een dag niet getraind...

Comment

• Originally posted by Fitness-maniak View Post
                  Vlees online kopen, wtf is mis met deze wereld...?!
                  Er is veel mis sinds vrijwel alle supermarkten rotzooien met het vlees na de slachting (e-nummers, vet en water toevoegingen, kleurstoffen zodat de biefstuk er roden uitziet..), de prijzen . Vlees via post is een vrij nieuw concept, maar het werkt goed. Bekijk onze site en wie weet!

Originally posted by frankey View Post
                  Sinds het POSTNL is ... drama groot tering bedrijf is het!! Maarja machtpositie hebben ze en dat weten ze!

ben zelf 2 pakketjes kwijt, sorry meneer we hebbe onderzoek ingesteld maar niks kunnen vinden op uw track en trace... de tering!
                  Geen zorgen, wij van Muscle Meat zullen nooit de klant de dupe laten worden van een PostNL fout!

Comment

• Olivier, wil je nog even bedanken voor de goede service! Top dat je nog even belde om verhaal te halen!

Net wat van die kip geproefd en damn!!! Sowieso 1 nieuwe klant erbij, goed voor 12 kilo vlees per 2-3 maanden.
                    Je verdient het jonge!

Comment

• Protip: probeer die goede service als kernwaarde vast te houden, ook wanneer de website van dusdanig formaat wordt dat je de klachten uit moet besteden aan collega's. Jouw doelgroep (bodybuilders) hecht hier over het algemeen heel veel waarde aan.

Comment

• Originally posted by Scoobz0r View Post
                        Er is veel mis sinds vrijwel alle supermarkten rotzooien met het vlees na de slachting (e-nummers, vet en water toevoegingen, kleurstoffen zodat de biefstuk er roden uitziet..), de prijzen . Vlees via post is een vrij nieuw concept, maar het werkt goed. Bekijk onze site en wie weet!

Geen zorgen, wij van Muscle Meat zullen nooit de klant de dupe laten worden van een PostNL fout!
                        't is vast een gat in de markt, toch ga ik mooi naar de slagerij.

Comment

• Originally posted by Scoobz0r View Post
                          Bedankt voor de eerlijke mening! Mag ik vragen hoe je het ontdooit hebt? Want het hoort alles behalve droog te zijn!! Magnetron raden wij absoluut af. Het beste is de dag van te voren het in de koelkast te leggen of in een bakje met warm water.
                          Magnetron ben ik zelf al absoluut geen fan van. Ik kan er niet aan geloven dat het goed is dat het wel je eten verwarmt en niet je bord. Ik heb ze een dag van tevoren uit de vriezer gehaald. Voor het bakken op kamertemp. laten komen vervolgens gebakken/oven en grillpan. Ook een keer zo uit de zak gegeten haha ( had haast )
                          Beste resultaat kwam uit de oven denk ik wel. Begrijp me niet verkeerd hoor, de kip is gewoon te doen, het is geen droog karton o.i.d alleen als ik het zelf klaarmaak toch dat stukje lekkerder.
                          Personal preference, zou het bedrijf niet afraden
                          Broomstick_bodybuilding op insta
                          F#CK heavy weights

Comment

• koken is gewoon anders dan grillen of bakken bijv.

ALs ik het gril tussen mijn klap gril doe ik hem op de hoogste stand en slechts enkele minuutjes dat het net gaar is.. dan blijven alle juices erin zitten en is het wel lekker mals.

Als je zelf kip koopt krijg je het bijna niet malser dan hoe MM het aanbiedt..
                            "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

• Heb pasgeleden twee kg paardenbiefstuk en 2 kg kip. Alles keurig aangeleverd en diep bevroren in huis gekregen.
                              Paardenbiefstuk gesnaveld en heerlijk. Kip nog proberen, twijfel hoe dat te bereiden na het ontdooien.
                              Hier tevreden klant!
                              "Obstacles are those frightfull things you see when you take youre eyes off youre goal!"

Comment

• Originally posted by Siegfried Muller View Post
                                Olivier, wil je nog even bedanken voor de goede service! Top dat je nog even belde om verhaal te halen!

Net wat van die kip geproefd en damn!!! Sowieso 1 nieuwe klant erbij, goed voor 12 kilo vlees per 2-3 maanden.
                                Je verdient het jonge!
                                Geen probleem! Wij houden eigenlijk elk pakket in de gaten na verzending zodat de klant krijgt wat hij heeft gekocht. Dus als we zien dat er iets mis gaat (3%) zitten we er meteen bovenop!

Originally posted by aktito View Post
                                Protip: probeer die goede service als kernwaarde vast te houden, ook wanneer de website van dusdanig formaat wordt dat je de klachten uit moet besteden aan collega's. Jouw doelgroep (bodybuilders) hecht hier over het algemeen heel veel waarde aan.
                                Zeker een protip . Klantenbinding/tevredenheid is zeer belangrijk en wat wij natuurlijk ook willen. Er zal altijd een persoon bij ons speciaal hiervoor toegewezen zijn.

Originally posted by Wessle View Post
                                Magnetron ben ik zelf al absoluut geen fan van. Ik kan er niet aan geloven dat het goed is dat het wel je eten verwarmt en niet je bord. Ik heb ze een dag van tevoren uit de vriezer gehaald. Voor het bakken op kamertemp. laten komen vervolgens gebakken/oven en grillpan. Ook een keer zo uit de zak gegeten haha ( had haast )
                                Beste resultaat kwam uit de oven denk ik wel. Begrijp me niet verkeerd hoor, de kip is gewoon te doen, het is geen droog karton o.i.d alleen als ik het zelf klaarmaak toch dat stukje lekkerder.
                                Personal preference, zou het bedrijf niet afraden
                                Ah ok ik begrijp het. Ik kan je alleen nog één tip geven voor de kip die je nog hebt. Het proces zit zo in elkaar. De malsheid van de kip wordt bepaald door de hoeveel vocht (van de kippenborst zelf) die er nog in zit. Door ons kookproces gaat er een deel van het vocht uit (net als wanneer je het zelf bakt/kookt) Uit mijn hoofd is dit rond de 12% bij ons. Wanneer je dit daarna weer gaat bakken, grillen of in de over gaat doen haal je weer een % vocht eruit. Wij raden daarom het volgende aan om de malsheid te behouden. Eet het koud het door een koude salade/pasta, of kruid het. Wil je het warm eten, dan is de beste manier om de omgeving de kip te laten opwarmen, dus niet grillen, bakken of de oven zodat het op 12% vochtverlies blijft. Dat kan door dit op het laatste moment bij de rest van het eten in de pan te gooien (zie filmpje), of het door warm eten te roeren bij het opscheppen. Zie dit stukje van het filmpje:

MuscleMeat.nl Gekookte kipblokjes - YouTube

Het is de bedoeling dat je geen werk meer aan de kip hebt, dus niet opnieuw apart in de pan hoeft te doen of oven. Eetse !

Originally posted by piponld View Post
                                Heb pasgeleden twee kg paardenbiefstuk en 2 kg kip. Alles keurig aangeleverd en diep bevroren in huis gekregen.
                                Paardenbiefstuk gesnaveld en heerlijk. Kip nog proberen, twijfel hoe dat te bereiden na het ontdooien.
                                Hier tevreden klant!
                                Voor bereiding tip zie het antwoord hierboven!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X