Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• De kip is geniaal! Geen werk meer met bereiden etc, en heerlijk mals! Top kwaliteit!
    People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

• Pfff kzit alweer tegen een bestelling aan haha. Vriezertje gaat zo snel leeg.. omnomnom! Ik haal alleen nog kippenborsten op de markt.. maar verder hoef ik nu de deur niet meer uit voor mn vlees echt werkelijk ideaal.. was toch altijd zeulen met dat vlees.. Kga maar weer eens een bestelling samenstellen haha.
      "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

• dat er nog zoveel animo is voor vlees over de post????? waarschijnlijk moet ik er nog gewoon aan wennen?

Comment

• Ik heb dinsdag mijn eerste bestelling gedaan en het pakket woensdag binnengekregen.
          60% was diepbevroren, 30% een beetje half half, 10% alleen heel koud
          60% van de bestelling in de vriezer gestopt en de 40% in de koelkast om geen risico te lopen met eerder bevroren zaken.
          Die 40% moet ik dus snel opeten, ik meen binnen 4 dagen
          De paardenbiefstuk kan ik bakken en dan weer invriezen eventueel.
          Met kip kan dit eigenlijk niet
          Totale bestelling was 6 kg, dus ik ben niet geheel tevreden over dit proces

Comment

• Heeft ook beetje met het weer te maken.. Ik ben heel eerlijk als ik zeg dat ik even wacht met mijn bestelling tot het wat afkoeld. Heb 2 keer volledig bevroren bestelling binnen gekregen op wat meer gematigde dagen betreft het weer.
            "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

• als het vlees nog door en door koud is kan het gewoon weer de vriezer in hoor...
              Een dag niet getraind...

Comment

• Met de paardenbiefstuk had ik dat nog kunnen overwegen, maar met kip wil ik voorzichtig zijn. Mijn jonge kinderen eten er ook van namelijk

Comment

• Originally posted by Siegfried Muller View Post
                  De kip is geniaal! Geen werk meer met bereiden etc, en heerlijk mals! Top kwaliteit!
                  Originally posted by Cidious View Post
                  Pfff kzit alweer tegen een bestelling aan haha. Vriezertje gaat zo snel leeg.. omnomnom! Ik haal alleen nog kippenborsten op de markt.. maar verder hoef ik nu de deur niet meer uit voor mn vlees echt werkelijk ideaal.. was toch altijd zeulen met dat vlees.. Kga maar weer eens een bestelling samenstellen haha.

Originally posted by robby68 View Post
                  dat er nog zoveel animo is voor vlees over de post????? waarschijnlijk moet ik er nog gewoon aan wennen?
                  Het is ook een vrij nieuw concept!! Maar bekijk onze producten eens! Wie weet staat het je net als vele andere van Bodynet aan .

Originally posted by princezoe View Post
                  Ik heb dinsdag mijn eerste bestelling gedaan en het pakket woensdag binnengekregen.
                  60% was diepbevroren, 30% een beetje half half, 10% alleen heel koud
                  60% van de bestelling in de vriezer gestopt en de 40% in de koelkast om geen risico te lopen met eerder bevroren zaken.
                  Die 40% moet ik dus snel opeten, ik meen binnen 4 dagen
                  De paardenbiefstuk kan ik bakken en dan weer invriezen eventueel.
                  Met kip kan dit eigenlijk niet
                  Totale bestelling was 6 kg, dus ik ben niet geheel tevreden over dit proces
                  Originally posted by Cidious View Post
                  Heeft ook beetje met het weer te maken.. Ik ben heel eerlijk als ik zeg dat ik even wacht met mijn bestelling tot het wat afkoeld. Heb 2 keer volledig bevroren bestelling binnen gekregen op wat meer gematigde dagen betreft het weer.
                  Originally posted by frankey View Post
                  als het vlees nog door en door koud is kan het gewoon weer de vriezer in hoor...
                  Originally posted by princezoe View Post
                  Met de paardenbiefstuk had ik dat nog kunnen overwegen, maar met kip wil ik voorzichtig zijn. Mijn jonge kinderen eten er ook van namelijk
                  Hey Princezoe, Frankey heeft op zich gelijk, het kan gewoon opnieuw ingevroren worden, maar dit is niet iets wat wij eisen van de klant en ik snap je beweeg redenen. Ook als er iets niet naar wens is horen wij dit graag, dus stuur ons even een mail naar [email protected] met je naam en ordernummer en het komt goed!

Verder zal dit NIET meer voorkomen. Vanaf woensdag is besloten dat met extreme weersomstandigheden (30+ graden) er met droogijs verzonden wordt. De afgelopen twee dagen is hiermee gestuurd en alles komt 100% bevroren aan zoals het altijd geweest is.

Droogijs
                  Droogijs is -80graden celcius. Dit zorgt ervoor dat de temperatuur in de zak –40 graden is Het zit in plastic/papieren zakjes met gaatjes verpakt, dus je kan het gewoon vastpakken! Dus iedereen kan gewoon veilig bestellen en maak je geen zorgen dat het vlees niet bevroren aankomt met dit weer!!

Het kan altijd gebeuren dat er iets fout gaat met een bestelling al komt dit zelden voor. Bel of mail ons meteen, er is altijd een passende oplossing te vinden. Wij zijn pas tevreden als jullie dat zijn.

Comment

• Ik moet echt zeggen service en klanttevredenheid bij jullie is uniek.
                    Zoals je zelfs hier op alles reageert zie je gewoon dat je alles doet om de mensen tevreden te maken/houden.
                    Ik ben bijna door mijn voorraad heen en dan volgt van mij ook weer een bestelling!

Comment

• ik ga binnenkort ook mijn eerste bestelling plaatsen, ben benieuwd!
                      SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• Jobr, wist niet dat je ook in nature kon betalen!!!
                        Een dag niet getraind...

Comment

• Originally posted by frankey View Post
                          Jobr, wist niet dat je ook in nature kon betalen!!!
                          ik wel, ben heel speciaal!
                          SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• Klikte dit aan zonder te weten wat het was. Nou, ik ga zeker bestellen! Mooi concept, goede reviews en prima service lijkt me. Ben benieuwd!

Droogijs is ook leuk spul trouwens. Bevroren CO2: is zwaarder dan lucht dus krijg je van die wolkjes over de vloer.
                            Train hard or go hormone

Comment

• Ook maar eens even een bestelling kip geplaatst nadat vorige week het meisje bij de slager wat weer een zuur gezichtje trok op mijn vraag of zie die tien dubbele kipfilets even in stukjes wilde snijden en in zakjes wilde doen. Ik haat kip snijden namelijk :-) Ben benieuwd!
                              Why so serious?

bench press 105 || squat 150 || deadlift 165 || MP 80

Comment

• Ik zag dat musclemeat sinds kort een sponsor is van het DBB forum. Waarom ook niet van Bodynet vraag ik me dan af.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X