De kip is geniaal! Geen werk meer met bereiden etc, en heerlijk mals! Top kwaliteit!
Musclemeat.nl - Vlees online bestellen
Collapse
X
-
Pfff kzit alweer tegen een bestelling aan haha. Vriezertje gaat zo snel leeg.. omnomnom! Ik haal alleen nog kippenborsten op de markt.. maar verder hoef ik nu de deur niet meer uit voor mn vlees echt werkelijk ideaal.. was toch altijd zeulen met dat vlees.. Kga maar weer eens een bestelling samenstellen haha."The only thing worse than failing is not trying."
Comment
-
Ik heb dinsdag mijn eerste bestelling gedaan en het pakket woensdag binnengekregen.
60% was diepbevroren, 30% een beetje half half, 10% alleen heel koud
60% van de bestelling in de vriezer gestopt en de 40% in de koelkast om geen risico te lopen met eerder bevroren zaken.
Die 40% moet ik dus snel opeten, ik meen binnen 4 dagen
De paardenbiefstuk kan ik bakken en dan weer invriezen eventueel.
Met kip kan dit eigenlijk niet
Totale bestelling was 6 kg, dus ik ben niet geheel tevreden over dit proces
Comment
-
Heeft ook beetje met het weer te maken.. Ik ben heel eerlijk als ik zeg dat ik even wacht met mijn bestelling tot het wat afkoeld. Heb 2 keer volledig bevroren bestelling binnen gekregen op wat meer gematigde dagen betreft het weer."The only thing worse than failing is not trying."
Comment
-
Originally posted by Siegfried Muller View PostDe kip is geniaal! Geen werk meer met bereiden etc, en heerlijk mals! Top kwaliteit!Originally posted by Cidious View PostPfff kzit alweer tegen een bestelling aan haha. Vriezertje gaat zo snel leeg.. omnomnom! Ik haal alleen nog kippenborsten op de markt.. maar verder hoef ik nu de deur niet meer uit voor mn vlees echt werkelijk ideaal.. was toch altijd zeulen met dat vlees.. Kga maar weer eens een bestelling samenstellen haha.
Originally posted by robby68 View Postdat er nog zoveel animo is voor vlees over de post????? waarschijnlijk moet ik er nog gewoon aan wennen?
Originally posted by princezoe View PostIk heb dinsdag mijn eerste bestelling gedaan en het pakket woensdag binnengekregen.
60% was diepbevroren, 30% een beetje half half, 10% alleen heel koud
60% van de bestelling in de vriezer gestopt en de 40% in de koelkast om geen risico te lopen met eerder bevroren zaken.
Die 40% moet ik dus snel opeten, ik meen binnen 4 dagen
De paardenbiefstuk kan ik bakken en dan weer invriezen eventueel.
Met kip kan dit eigenlijk niet
Totale bestelling was 6 kg, dus ik ben niet geheel tevreden over dit procesOriginally posted by Cidious View PostHeeft ook beetje met het weer te maken.. Ik ben heel eerlijk als ik zeg dat ik even wacht met mijn bestelling tot het wat afkoeld. Heb 2 keer volledig bevroren bestelling binnen gekregen op wat meer gematigde dagen betreft het weer.Originally posted by frankey View Postals het vlees nog door en door koud is kan het gewoon weer de vriezer in hoor...Originally posted by princezoe View PostMet de paardenbiefstuk had ik dat nog kunnen overwegen, maar met kip wil ik voorzichtig zijn. Mijn jonge kinderen eten er ook van namelijk
Verder zal dit NIET meer voorkomen. Vanaf woensdag is besloten dat met extreme weersomstandigheden (30+ graden) er met droogijs verzonden wordt. De afgelopen twee dagen is hiermee gestuurd en alles komt 100% bevroren aan zoals het altijd geweest is.
Droogijs
Droogijs is -80graden celcius. Dit zorgt ervoor dat de temperatuur in de zak –40 graden is Het zit in plastic/papieren zakjes met gaatjes verpakt, dus je kan het gewoon vastpakken! Dus iedereen kan gewoon veilig bestellen en maak je geen zorgen dat het vlees niet bevroren aankomt met dit weer!!
Het kan altijd gebeuren dat er iets fout gaat met een bestelling al komt dit zelden voor. Bel of mail ons meteen, er is altijd een passende oplossing te vinden. Wij zijn pas tevreden als jullie dat zijn.
Comment
-
Klikte dit aan zonder te weten wat het was. Nou, ik ga zeker bestellen! Mooi concept, goede reviews en prima service lijkt me. Ben benieuwd!
Droogijs is ook leuk spul trouwens. Bevroren CO2: is zwaarder dan lucht dus krijg je van die wolkjes over de vloer.Train hard or go hormone
Comment
-
Ook maar eens even een bestelling kip geplaatst nadat vorige week het meisje bij de slager wat weer een zuur gezichtje trok op mijn vraag of zie die tien dubbele kipfilets even in stukjes wilde snijden en in zakjes wilde doen. Ik haat kip snijden namelijk :-) Ben benieuwd!Why so serious?
bench press 105 || squat 150 || deadlift 165 || MP 80
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
4 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
6 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...6 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-