Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Slim idee dit zeg! Ik wil toch alleen altijd mijn vlees zien als ik het koop dus is niks voor mij. Maar mooi idee!
    The expert in anything was once a beginner..

Comment

Ik vind het ook wel interessant.
      Zoals ik al aangaf ik zal het zoiezo wel eens proberen.
      Normaal haal ik altijd kogelbiefstuk bij de slager maar dat is altijd verrektes duur.
      Dus zal het deze week of volgende week eens bestellen om te zien hoe en wat!

Comment

Originally posted by Scoobz0r View Post

Ik ben wel benieuwd wat jij 'peper' duur vindt en voor welke prijs jij het bij de supermarkt/slager haalt. De verzendkosten van 5euro zijn ongeacht hoeveel kilo je besteld.

my bad, ik zie bij kip namelijk dit staan Aantal 1: 7,50 en verpakt
        per 200 gram.
        daaronder de kilo prijs...

maar niet de hoeveelheid zoals bij rund.

mis verstandje dus...
        focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Ik ga dadelijk kip en biefstuk bestellen, ben benieuwd.

Comment

Verkopen jullie ook paarden of kangaroovlees?
            Rainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"

Comment

Paardenvlees wel,kangaroo (nog)niet.
              Heb je we op hun site gekeken?Staat er redelijk duidelijk op .
              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Ga het zeker een keer proberen, leuk dat de verkopende partij een is die op een andere manier naar vlees kijkt dan de plaatsen waar ik normaal gesproken o.a. mijn kip haal. Enige puntje is dat ik nagenoeg altijd de postbode mis en steeds mijn pakketjes bij de buren op moet halen.

Vind het overigens niet eens zo heel duur, als ik zie wat ik weggooi als ik klaar ben met het snijden van een paar filetjes van de ah en 't vocht dat daar in zit.
                Kan niet = wil niet

Comment

Morgen doe ik mijn eerste bestelling. 2kg paard 1kg rund en 1kg kip. ben erg benieuwd. Ik ga nu telkens naar de markt voor mijn vlees maar dit is helemaal makkelijk en voor een zeer scherpe prijs. Ben benieuwd naar de kwaliteit! Mooie portie verpakkingen ook. 200gram is precies goed per maaltijd. Top initiatief. Ben zeer geinteresseerd.

Nog nooit paardekogelbiefstuk gegeten maar ziet er prima uit. Als ik maar niet begin te hinneken na een paar kg..
                  "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                    Dat kan wel als het minder vocht bevat, of als het bv om kip gaat wat dan geen plofkip/kuiken is. Maar dat lijkt me stug

Op vlees wordt er best wel vaak minimale of zelfs geen winst gemaakt, omdat de winst dan in de bijproducten zit (zoals groenten en sauzen). Dat heeft hij niet
                    (geen aanval op jou patricia )

Plofkip/plofkuiken is een en al commerciele shit!! Ik krijg hier les in, wat die beesten eten, ik kom zelf op die bedrijven, ik werk daar zelf ook. Laatst was in dwdd een stuk over plofkippen, hierin werden binnen 1,5 minuut meer dan 5 onwaarheden vertelt over de plofkip. Kakkers die geen fuck verstand hebben van dieren hebben dit uit de grond getrapt, en die partij van de dieren maakt het alleen maar erger met hun mooie praatjes. Door hun maatregelen lijden dieren alleen maar meer, maar dat beseffen ze niet omdat ze nog nooit een focking stal van binnen gezien hebben..
                    Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
                    People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
                    BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Originally posted by Rickbeen View Post
                      Door hun maatregelen lijden dieren alleen maar meer, maar dat beseffen ze niet omdat ze nog nooit een focking stal van binnen gezien hebben..
                      Wat bedoel je daarmee? (nieuwsgierigheid)
                      Kan niet = wil niet

Comment

Originally posted by Cidious View Post
                        Morgen doe ik mijn eerste bestelling. 2kg paard 1kg rund en 1kg kip. ben erg benieuwd. Ik ga nu telkens naar de markt voor mijn vlees maar dit is helemaal makkelijk en voor een zeer scherpe prijs. Ben benieuwd naar de kwaliteit! Mooie portie verpakkingen ook. 200gram is precies goed per maaltijd. Top initiatief. Ben zeer geinteresseerd.

Nog nooit paardekogelbiefstuk gegeten maar ziet er prima uit. Als ik maar niet begin te hinneken na een paar kg..
                        Laat ff weten hoe de kwaliteit is!
                        Zelf ook niet echt zo een fan van paardenvlees dus laat ook ff weten of het lekker is hahaha.

Comment

Originally posted by Dutchpride View Post
                          Laat ff weten hoe de kwaliteit is!
                          Zelf ook niet echt zo een fan van paardenvlees dus laat ook ff weten of het lekker is hahaha.
                          Idd, Ben wel benieuwd hoe de kwaliteit is, en of het ook smaakt.

Misschien de volgende keer maar halen dan
                          If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Originally posted by Rickbeen View Post
                            (geen aanval op jou patricia )

Plofkip/plofkuiken is een en al commerciele shit!! Ik krijg hier les in, wat die beesten eten, ik kom zelf op die bedrijven, ik werk daar zelf ook. Laatst was in dwdd een stuk over plofkippen, hierin werden binnen 1,5 minuut meer dan 5 onwaarheden vertelt over de plofkip. Kakkers die geen fuck verstand hebben van dieren hebben dit uit de grond getrapt, en die partij van de dieren maakt het alleen maar erger met hun mooie praatjes. Door hun maatregelen lijden dieren alleen maar meer, maar dat beseffen ze niet omdat ze nog nooit een focking stal van binnen gezien hebben..
                            Wellicht kun je wat meer vertellen hierover in een apart onderwerp, want ik ben er zeker van dat ik niet de enige ben die dit zeer interessant vindt. Het is altijd goed om dit soort onderwerpen ook vanuit een andere hoek te belichten.

Originally posted by Cidious View Post
                            Of balken. Tenminste, als het uit Roemenie afkomstig is ...
                            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                            - Dave Tate

Comment

@ Inferno.. Oh boy.. En ik ben soms ook al zo dom als een ezel.. dat wordt nog wat..
                              "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

is het niet logischer om dat proefpakket voor een lagere prijs of met kleinere hoeveelheden te doen?
                                Nu is het gewoon een optelsom van 1kg/l van elk. Heeft dan niet echt toegevoegde waarde om het als pakket aan te bieden.
                                Winners are not those who never fail, but those who never quit!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X