Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by inferno_0666 View Post
    Wellicht kun je wat meer vertellen hierover in een apart onderwerp, want ik ben er zeker van dat ik niet de enige ben die dit zeer interessant vindt. Het is altijd goed om dit soort onderwerpen ook vanuit een andere hoek te belichten.
    Heel graag ja Rickbeen.

Comment

Ik ben ook benieuwd rick, vraag me ook af of jij het wel eerlijk vind voor kippen om ze in 6 weken op te focken tot volwassen beesten.

Comment

Deze zal ik onthouden!

Comment

Order iets gewijzigd. 2x kipfilet blokjes en 1x rund en 1x paard. Morgen wordt ut bezorgd, overmorgen is er wel wat ontdooid in de koelkast en dan zal ik eens een kleine review posten.
          "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Originally posted by Rickbeen View Post
            (geen aanval op jou patricia )

Plofkip/plofkuiken is een en al commerciele shit!! Ik krijg hier les in, wat die beesten eten, ik kom zelf op die bedrijven, ik werk daar zelf ook. Laatst was in dwdd een stuk over plofkippen, hierin werden binnen 1,5 minuut meer dan 5 onwaarheden vertelt over de plofkip. Kakkers die geen fuck verstand hebben van dieren hebben dit uit de grond getrapt, en die partij van de dieren maakt het alleen maar erger met hun mooie praatjes. Door hun maatregelen lijden dieren alleen maar meer, maar dat beseffen ze niet omdat ze nog nooit een focking stal van binnen gezien hebben..
            Ik ben zeker niet tegen het eten van vlees maar wat jij hier allemaal voor een onzin uitkraamt is volstrekt bezijden de waarheid. Die plofkuikens worden wel degelijk vetgemest, en bij de runderen en varkens zijn de misstanden ook bewezen. Je doet voorkomen dat het weer allemaal 1 grote linkse samenzwering is. De vleessector is een industrie die door ons consumenten in stand wordt gehouden, maar een beetje meer gevoel voor het dierenwelzijn mag ook wel vind ik.

Comment

Ga het zeker ook bestellen, wacht wel even op de dames die van de week gaan testen
              Een dag niet getraind...

Comment

Plofkip/plofkuiken is een en al commerciele shit!! Ik krijg hier les in, wat die beesten eten, ik kom zelf op die bedrijven, ik werk daar zelf ook. Laatst was in dwdd een stuk over plofkippen, hierin werden binnen 1,5 minuut meer dan 5 onwaarheden vertelt over de plofkip. Kakkers die geen fuck verstand hebben van dieren hebben dit uit de grond getrapt, en die partij van de dieren maakt het alleen maar erger met hun mooie praatjes. Door hun maatregelen lijden dieren alleen maar meer, maar dat beseffen ze niet omdat ze nog nooit een focking stal van binnen gezien hebben..
                Nou nou jij weet wel te overtuigen....not.
                focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Originally posted by Teddek View Post
                  Nou nou jij weet wel te overtuigen....not.
                  Misschien volgt er nog meer uitleg
                  installing muscles....please wait

Comment

http://forum.bodynet.nl/alles-wat-of...ml#post1118039

Hier het topic wat verder ingaat over de plofkip.
                    Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
                    People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
                    BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Oh zie nu pas dat het aan mij is gericht.

Nou ja, ik zal wel in het andere topic reageren
                      Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Goed. Weer ff ontopic:

Ik heb mn bestelling binnen. Hieronder wat foto's

1 paarde biefstukje en 1 runderbiefstuk was klein beetje ontdooid aan 1 kant maar dat is geen probleem. Wel was 1 kipfiletpakje zn vaccuum verloren. nou heb ik dat al opgegeten en er is niks mee aan de hand maar als je het voor langer zou willen bewaren is het natuurlijk wel kwalijk.

Kipfilet is supermals!
                        Vanavond of morgen ga ik een paardenbief en een runderbief op mn gril knikkeren. En laat ik weten hoe dat bevallen is.
                        "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Originally posted by Cidious View Post
                          Goed. Weer ff ontopic:

Ik heb mn bestelling binnen. Hieronder wat foto's

1 paarde biefstukje en 1 runderbiefstuk was klein beetje ontdooid aan 1 kant maar dat is geen probleem. Wel was 1 kipfiletpakje zn vaccuum verloren. nou heb ik dat al opgegeten en er is niks mee aan de hand maar als je het voor langer zou willen bewaren is het natuurlijk wel kwalijk.

Kipfilet is supermals!
                          Vanavond of morgen ga ik een paardenbief en een runderbief op mn gril knikkeren. En laat ik weten hoe dat bevallen is.
                          Ziet er toch keurig uit. Wat een hoop zeg.

Comment

Ziet er idd zeer netjes uit! Misschien een idee voor als ik weer op mezelf woon
                            BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Ga dit ook zeker een keer proberen! 7,50 voor een kilo gekookte voorgesneden kipfilet is niet duur.
                              People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

Super dat je de moeite heb gedaan het hier te plaatsen Cidious, ben door je post toch ook wel benieuwd, binnenkort even een proefpakketje bestellen
                                Wacht even af hoe je de overige stukken vlees vindt smaken

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X