kwark (bijvoegingen)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 130cl, dus 1 schep uit maatbeker Whey Protien,beetje nat maken met wat water, en dan 250 gr Magere Kwark.
    Geen melk, want die heb ik ergens anders voor nodig.
    Als jij geen melk nodig heb voor andere dingen kun je dat er ook door gooien.

Is echt lekker.

Comment

• Wanneer ik het lekker wil maken doe ik bij 500 gram kwark een lepel jonker fris kersen, zit in zo'n siroop. Je weet niet wat je proeft ! Zitten redelijk wat kh's in die kersen maar is wel erg lekker tijdens de bulk.
      " Failure is not an option "

Comment

• kwark, dat vind ik nou echt lekker.
        met aarbeien, annanas, nectarines, druiven (en ander vers fruit)
        maar het lekkerste vind ik persoonlijk met een dikke eetlepel frambozen jam
        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Wat ook erg lekker is:

Een afsluitbare beker nemen:

125ml kwark, 1 dikke eetlepel frambozenjam, 100 ml melk.
          afsluiten, schudden, en voila een heerlijke shake.
          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Ik snap niet dat mensen altijd zo'n moeite hebben met het innemen van kwark
            Ik pak persoonlijk altijd Almhof kwark, best prijzig maar wel een aanrader.

Snij eventueel wat aardbeien in stukjes of een appel. Ananas schijnt ook goed te zijn want die doen iets met de eiwitten.

Comment

• Originally posted by lukiha View Post
              Ik snap niet dat mensen altijd zo'n moeite hebben met het innemen van kwark
              Ik pak persoonlijk altijd Almhof kwark, best prijzig maar wel een aanrader.

Snij eventueel wat aardbeien in stukjes of een appel. Ananas schijnt ook goed te zijn want die doen iets met de eiwitten.
              Heeft Almhof magere kwark dan? Bij ons alleen volle kwark

Comment

• nope, almhof heeft de verkeerde kwark laat maar zeggen.

pak altijd magere kwark van de aldi, lekker veel eiwitten (10g per 100). gewoon opvreten, eerste keer is kut, tweede keer valt mee, daarna is wel lekker.

Comment

• Originally posted by Patricia86 View Post
                  Ja, die hebben ze ook. Franse kwark is daarvan erg lekker.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Ik wissel wel eens af met kwark, ene keer van de aldi en andere keer van melkan magere kwark, de een is 10,5 g eiwit, de ander 9,5. Schepje whey bij je kwark doet wonderen, heb het nu dik een maand naturel gegeten maar dat kwam echt mn strot uit. Nu met wat whey erbij in welke smaak je wilt en het is heerlijk.

Comment

• Originally posted by Patricia86 View Post
                      ja almhof heeft magere kwark.
                      Geniet, en drink met maten!

Comment

• Na dit gelezen te hebben had ik zoveel schrik dat die kwark niet te eten ging zijn, tot als bleek dat dat gewoon platte kaas heet in BelgiĆ«! Geweldig lekker toch, zelfs zonder toevoegingen Die in de Delhaize heeft wel maar 8g/100g eiwitten...
                        Getting stronger to fend off potential zombie attacks.

Comment

• Dat is 40gr per pot. Niet slecht toch
                          The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

• true
                            Getting stronger to fend off potential zombie attacks.

Comment

• Originally posted by Flexer View Post
                              Ik wissel wel eens af met kwark, ene keer van de aldi en andere keer van melkan magere kwark, de een is 10,5 g eiwit, de ander 9,5. Schepje whey bij je kwark doet wonderen, heb het nu dik een maand naturel gegeten maar dat kwam echt mn strot uit. Nu met wat whey erbij in welke smaak je wilt en het is heerlijk.
                              Waar heb je die gekocht? En wat is de prijs?

Ik gooi trouwens altijd muesli erdoorheen: 4 noten
                              "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

• Die van 10,5/100 gram bij de Aldi, Jogging heet die volgens mij.
                                Die van 9,5/100 gram bij ons in de supermarkt, is van Melkan die is volgens mij wel bij meerdere supermarkten te koop.

Doe ik er zelf nog een schep whey bij ca 12,5 gram en met die van de aldi het je dan een eiwit bom van 65 gram eiwit voor het slapen gaan, of je verdeelt je bak in twee, wat je wilt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X