havermout/brinta

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• oke gaan we dat proberen
    bedankt

Comment

• Brinta kan je ook makkelijk weg drinken. Gewoon in een kom melk erbij en gelijk opdrinken, vraag maar eens aan Punani hoe ik dat doe (zonder lepel).

Neem sinds een week of 3, havermout. Vind het gewoon lekker, Zeker ten opzichte van brinta. Blijft niet zo plakken aan je kom, scheelt weer tijd met afwassen. En is veel goedkoper, haal bij de hoogvliet 1 of ander merk havermout, 50 cent voor 500 gram. en brinta is toch al snel dacht 1.19 per 500 gram. Dus.......dit wilde ik effe kwijt.

Comment

• Heb zelf havermout van de euroshopper. Kost ook zoiets, geweldig spul, en gewoon lekker.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Heb het zelf nog nooit ervaren dat Brinta een stuk beton wordt als je het even laat staan. Al eet/drink ik het ook wel binnen 10 minuten op na het shaken..

Comment

• Ik eet havermout van Quaker, die kost ongeveer een euro per pak van 500 gram.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

• oke
              Ik denk dat ik is ga kijke voor havermout bij de aldi, schijnt ook lekker te zijn en goedkoop

Het is niet dat brinta echt zo super dik wordt, maar ik probeerde het vanochtend, en bij verhouding 40gr/250ml werd het toch al aardig dik dat ik eerst moest kauwen voor het pas naar binnen ging. Werd op een gegeven moment niet zo lekker meer.

Maarja we gaan gewoon door joh.

Comment

• Havermout is veel beter... gebruik zelf geen brinta meer. Bij mij wordt het trouwens wel te dik, en brinta is gewoon niet zo lekker vind ik. Harvermout daarintegen... mmm.

Comment

• Ik doe zelf altijd 60 gram havermout, 60 gram brinta, banaantje, whey vanile en 4 ijsblokjes in de blender en genieten maar.

Daarnaast nog 2 boterhammetjes en mijn dag kan beginnen .

Comment

• Originally posted by gais_der_german View Post
                    Ik doe zelf altijd 60 gram havermout, 60 gram brinta, banaantje, whey vanile en 4 ijsblokjes in de blender en genieten maar.

Daarnaast nog 2 boterhammetjes en mijn dag kan beginnen .
                    Havermout, brinta plus 30 gram whey met 4 ijsblokjes kun je het dan drinken of moet je het kauwen

Ik heb het geprobeerd het werd door de banaan één grote droge meelbal, ben wel even bezig geweest om mijn blender schoon te krijgen. Dus zoals je begrijpt was het weinig genieten.

Comment

• hey fanatic je geeft me daar een idee

een grote meelbal...en dan in de oven rosteren of lekker bakken mmmm
                      ga het eens proberen

Comment

• Wat is nu eigenlijk het verschil tussen brinta en havermout?
                        En wat is beter voor je?

Gebruik nu brinta maar havermout ziet er zo goor uit

Doen jullie warme of koude melk bij de brinta? Zelf gebruik ik warme
                        18 jaar, 85~87,5 kg @ 14 bf (1.92m)

Comment

• Melk? Alleen maar water! Ik ben van het kamp 'melk is niet goed voor je'

Echter water met brinta is idd niet lekker, water met havermout daarentegen wel. Het voordeel van havermout is dat er iets meer gezonde vetten in zitten.

Comment

• Koude magere melk, heerlijk!

Comment

• Brinta bevat iets minder goede vetten, en is wat duurder. Mijn havermout koop ik voor 39ct/500gr. Geweldig spul toch.
                              Gooi er zelf overigens koude halfvolle melk bij.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                                Brinta bevat iets minder goede vetten, en is wat duurder. Mijn havermout koop ik voor 39ct/500gr. Geweldig spul toch.
                                Gooi er zelf overigens koude halfvolle melk bij.
                                € 0.78 per kilo waar haal je dat.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X