Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Brinta kan je ook makkelijk weg drinken. Gewoon in een kom melk erbij en gelijk opdrinken, vraag maar eens aan Punani hoe ik dat doe (zonder lepel).
Neem sinds een week of 3, havermout. Vind het gewoon lekker, Zeker ten opzichte van brinta. Blijft niet zo plakken aan je kom, scheelt weer tijd met afwassen. En is veel goedkoper, haal bij de hoogvliet 1 of ander merk havermout, 50 cent voor 500 gram. en brinta is toch al snel dacht 1.19 per 500 gram. Dus.......dit wilde ik effe kwijt.
Heb het zelf nog nooit ervaren dat Brinta een stuk beton wordt als je het even laat staan. Al eet/drink ik het ook wel binnen 10 minuten op na het shaken..
oke
Ik denk dat ik is ga kijke voor havermout bij de aldi, schijnt ook lekker te zijn en goedkoop
Het is niet dat brinta echt zo super dik wordt, maar ik probeerde het vanochtend, en bij verhouding 40gr/250ml werd het toch al aardig dik dat ik eerst moest kauwen voor het pas naar binnen ging. Werd op een gegeven moment niet zo lekker meer.
Havermout is veel beter... gebruik zelf geen brinta meer. Bij mij wordt het trouwens wel te dik, en brinta is gewoon niet zo lekker vind ik. Harvermout daarintegen... mmm.
Melk? Alleen maar water! Ik ben van het kamp 'melk is niet goed voor je'
Echter water met brinta is idd niet lekker, water met havermout daarentegen wel. Het voordeel van havermout is dat er iets meer gezonde vetten in zitten.
Brinta bevat iets minder goede vetten, en is wat duurder. Mijn havermout koop ik voor 39ct/500gr. Geweldig spul toch.
Gooi er zelf overigens koude halfvolle melk bij.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Brinta bevat iets minder goede vetten, en is wat duurder. Mijn havermout koop ik voor 39ct/500gr. Geweldig spul toch.
Gooi er zelf overigens koude halfvolle melk bij.
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment