Te vaak pissen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Kevster View Post
    Drink je dan echt puur 6 liter water of tel je de melk uit je brinta, het tomatensap van je spaghetti en de melk uit je shake ook mee?
    Enkel maar water, al het andere uitgezonderd. Als je dat ook nog meetelt kom ik wel dicht in de buurt van de 10 liter.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
      Enkel maar water, al het andere uitgezonderd. Als je dat ook nog meetelt kom ik wel dicht in de buurt van de 10 liter.
      Sowdeknetter. Why eigelijk? Gewoon veel dorst?
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by Kevster View Post
        Sowdeknetter. Why eigelijk? Gewoon veel dorst?
        Ik drink enkel water, dus geen koffie, thee, melk, limonade, sterke drank or whatever.
        Ook dien je puur water te drinken om je systeem te doorspoelen. Het helpt tegen hongergevoel, het helpt de stofwisseling, en zo kan ik nog wel ff doorgaan met posi bijwerkingen. Als het werkelijk zo slecht zou zijn, had ik nu toch zo onderhand wel in het ziekenhuis moeten liggen, niet dan?
        Doe dit nu al 2,5 jaar en het bevalt me prima. Het houd me jong, niet alleen van binnen maar zeker ook van buiten.

Comment

Ik drink enkel water, dus geen koffie, thee, melk, limonade, sterke drank or whatever.
          Ook dien je puur water te drinken om je systeem te doorspoelen. Het helpt tegen hongergevoel, het helpt de stofwisseling, en zo kan ik nog wel ff doorgaan met posi bijwerkingen. Als het werkelijk zo slecht zou zijn, had ik nu toch zo onderhand wel in het ziekenhuis moeten liggen, niet dan?
          Doe dit nu al 2,5 jaar en het bevalt me prima. Het houd me jong, niet alleen van binnen maar zeker ook van buiten.

drink zelf ook ongeveer 6liter aleen water als ik derest nog bij tel tik ook de 10l wel aan nooit last van gehad aleen in de nacht veel pissen 3x nu
          Lost all i got

Comment

• Originally posted by karwan2 View Post

drink zelf ook ongeveer 6liter aleen water als ik derest nog bij tel tik ook de 10l wel aan nooit last van gehad aleen in de nacht veel pissen 3x nu
            Je bent niet de enige kerel, het went.

Comment

Het houd me jong, niet alleen van binnen maar zeker ook van buiten.

Originally posted by karwan2 View Post

u

Ach, het houdt jou ook jong? .........................
              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Originally posted by Beaudien View Post
                Ach, het houdt jou ook jong? .........................
                Hehehe, moet niet jonger gaan worden anders dient het water vervangen te worden voor moedermelk.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X