Aanschaf crosstrainer

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik vraag me echt af hoe oud je bent berend, srs. En je moet niet alles te serieus nemen hier af en toe

Comment

• Iemand nog interesse in een 3de hands crosstrainer en heb ook nog een roeiapparaat of is dit topic alleen voor crosstrainers bestemd ?
      Goed gejat is het halve werk!

Comment

• Originally posted by berend p View Post
        Kijk eens naar zijn reactie eerder.
        Waarom lees je niet eerst wat ie geschreven heeft over mij, noem je dat niet pesten?
        Het was een reactie op zijn opmerking wat niet bepaald aardig was van hem.
        Ach ja, dat maakt niet uit blijkbaar.
        Iedereen moet toch zijn mening kunnen zeggen !!
        Of vindt je van niet?
        Als hij zelf met onzin komt, ja dan kan ie het natuurlijk ook terug verwachten.
        Quitters never win !

Comment

• Wtf doen jullie nou?

Het is toch nog geen woensdag? Fuckers!
          Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
          Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Jij elke keer met je crosstrainer, alsof elke topic niet een draai van een onderwerp kan krijgen.
            Dus als je met je partner praat over iets dan wijkt het nooit uit op iets anders.

Originally posted by east1977 View Post
            Iemand nog interesse in een 3de hands crosstrainer en heb ook nog een roeiapparaat of is dit topic alleen voor crosstrainers bestemd ?

Comment

• Wat zijn we weer serieus zeg

zo dat was mijn draai er weer aan
              Last edited by east1977; 20-11-2013, 12:43.
              Goed gejat is het halve werk!

Comment

• Berend ik heb alles even teruggelezen maar kan eigenlijk niet anders concluderen dat je toch een behoorlijke pestkop ben das niet lief man.

Comment

• Maar dan rest de vraag. Van Wijk, heb je al een crosstrainer gevonden?
                  BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Haha,30 pagina's onzin.

Als je thuis traint, ben je dan een hometrainer?
                    DIVIDE ET IMPERA

Comment

• En jij een ruggeprikker die graag vragen stelt en dan gaat steken om mensen achter je te scharen.
                      Originally posted by quibus View Post
                      Berend ik heb alles even teruggelezen maar kan eigenlijk niet anders concluderen dat je toch een behoorlijke pestkop ben das niet lief man.

Comment

• Als je je biceps maar goed aanspant !
                        Originally posted by rainman View Post
                        Haha,30 pagina's onzin.

Als je thuis traint, ben je dan een hometrainer?

Comment

En jij een ruggeprikker die graag vragen stelt en dan gaat steken om mensen achter je te scharen.
                          Originally posted by berend p View Post
                          Als je je biceps maar goed aanspant !
                          Wat een laag niveau van reacties heb jij..
                          Hopelijk weerspiegelt jou persoonlijkheid niet de berichten die je plaatst op dit forum.

Comment

• We zijn niet allemaal zo'n goede presentator als jij.
                            Leg eens uit wat er dan laag van niveau is van mijn opmerkingen en van andere hier niet.Je bent niet echt neutraal voor een verslaggever.
                            Originally posted by NickP View Post
                            Wat een laag niveau van reacties heb jij..
                            Hopelijk weerspiegelt jou persoonlijkheid niet de berichten die je plaatst op dit forum.

Comment

We zijn niet allemaal zo'n goede presentator als jij.
                              Leg eens uit wat er dan laag van niveau is van mijn opmerkingen en van andere hier niet.Je bent niet echt neutraal voor een verslaggever.
                              Volgens mij heb ik niet gezegd dat andere mensen hun opmerkingen niet van laag niveau zijn.
                              Als jij je dan genoodzaakt vind om mij te veroordelen, lees dan eerst even goed door wat ik werkelijk zeg. Dat betekend dus dat je niet dingen overhaast hoeft te concluderen.

Quibus ruggenprikker noemen, of de opmerking naar rainman die totaal niet gerelateerd is aan zijn opmerking.
                              Wat jij doet is mensen persoonlijk aanvallen zonder dat er gereageerd wordt op hun opmerking. Nou is dit topic al zover dat er niet meer normaal wordt gepraat over het oorspronkelijke onderwerp.

Zelfs niet na de enigszins sarcastische opmerking van east

Dank voor je compliment.

Comment

• Pestkop

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X