Aanschaf crosstrainer

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn vrouw heeft trouwens een crosstrainer, die ze nooit gebruikt.
    IK zit te denken om cardio meer te gaan doen omdat ik smorgens veel moe ben.
    Ik lees dat als je weet wanneer je moet bent, vaak je stofwisseling naar beneden gaat waardoor je moe wordt,als je dan cardio doet op dat moment, dan activeer je je lichaam extra.

Hierdoor zou je extra snel je conditie kunnen verbeteren.

Of ik dit moet geloven, tja, ik heb hier geen ervaring mee,ik begrijp dat ze dit op muizen getest hebben.
    Alsof wij te vergelijken zijn met muizen?

Een crosstrainer is neits voor mij, ik heb liever een loopband.
    Wilt iemand een crosstrainer ruilen voor en loopband?

Comment

• Beetje on topic graag het gaat hier over berend de pestkop niet over crosstrainers

Comment

• Originally posted by quibus View Post
        Beetje on topic graag het gaat hier over berend de pestkop niet over crosstrainers
        Goed gejat is het halve werk!

Comment

• Dit is toch een geweldige topic man.

Iedereen kan zich uiten hoe die wilt en wat die vindt.

Geweldige topic .Je moet ook zo'n topic erin hebben.
          Sommig dingen omtrent Van Wijk en zijn vragen vindt ik trouwens niet verkeerd.

Mooie leerzame topic. Iemand interesse in mijn crosstrainer. Ik wil graag een loopband hebben .

Heb een mooie crosstrainer met een soepele beweging en is zeer stabiel.Merk is me even ontschoten.

Originally posted by quibus View Post
          Beetje on topic graag het gaat hier over Berend P de pestkop niet over crosstrainers

Comment

• Van welk forum zijn jullie?
            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Originally posted by Big P View Post
              Dit is toch een geweldige topic man.

Iedereen kan zich uiten hoe die wilt en wat die vindt.

Geweldige topic .Je moet ook zo'n topic erin hebben.
              Sommig dingen omtrent Van Wijk en zijn vragen vindt ik trouwens niet verkeerd.

Mooie leerzame topic. Iemand interesse in mijn crosstrainer. Ik wil graag een loopband hebben .

Heb een mooie crosstrainer met een soepele beweging en is zeer stabiel.Merk is me even ontschoten.
              Maak ff een nieuw topic aan met "aanschaf loopband" mss wordt die dan ook zo hilarisch

maar nee sorry ff srs ik zou ook wel een loopband willen, is wel relaxed
              Goed gejat is het halve werk!

Comment

• Originally posted by Nocerino View Post
                Van welk forum zijn jullie?
                Idd...

"Straight outta gym"

Comment

• SeniorenNet.nl - de startpagina voor Nederlandse senioren: de actieve 50-plussers seniorentrollen...new age.
                  Last edited by rain; 22-11-2013, 14:14.
                  DIVIDE ET IMPERA

Comment

• IK snap niet wat je bedoeld !QUOTE=rainman;1169495]SeniorenNet.nl - de startpagina voor Nederlandse senioren: de actieve 50-plussers seniorentrollen...new age.[/QUOTE]

Comment

• Dat berend een pestkop is....

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                        Dat berend een pestkop is....
                        Daar heeft deze mr/mvr wel een boodschap (waarom schreef ik doodschop?) voor.

Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                        Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Nou geen stress kinders zit nu op 257,7 gramvet nu. Me pik blijft nu vijf uren lang stijf! Pak aan berend, zo in je poepgat!
                          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Ohjee berend

Comment

• Ik neuk jullie allemaal de moeder....

Comment

• JA dat dacht ik al dat je zo was, je hebt zeker ook de hele dag een spiegel in je hand zoals op de foto.
                                Zielige gast man.Ik breke je met vingers pik
                                Originally posted by Nocerino View Post
                                Nou geen stress kinders zit nu op 257,7 gramvet nu. Me pik blijft nu vijf uren lang stijf! Pak aan berend, zo in je poepgat!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X