Aanschaf crosstrainer

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gast hou gewoon op man wtf zijn jullie voor wijven man me vrouw zeikt nog minder als ze ongesteld is...ga naar huis en haal je ballen uit je nachtkastje daar heb je ze vanmorgen laten liggen.
    Als irl iemand toch zo door liep te janken kreeg hij een roei voor ze kanis.

Ik heb het al lang uitgepraat kom jij weer uit het niets..ik ben fel en akd ik te ver ga zeg ik srry.
    Dus stop met dat gejank......srry

Comment

• Toon Ballen bedoel je. Ach ja het is maar een forum , ik vindt het veel belangrijk dat ajax wint Zondag.
      Originally posted by quibus View Post
      Gast hou gewoon op man wtf zijn jullie voor wijven man me vrouw zeikt nog minder als ze ongesteld is...ga naar huis en haal je ballen uit je nachtkastje daar heb je ze vanmorgen laten liggen.
      Als irl iemand toch zo door liep te janken kreeg hij een roei voor ze kanis.

Ik heb het al lang uitgepraat kom jij weer uit het niets..ik ben fel en akd ik te ver ga zeg ik srry.
      Dus stop met dat gejank......srry

Comment

• Ach, Ajax? dan heb je zondag een klote dag gehad denk ik.Zware afgang zeg, dit elftal is behoorlijk ingekakt.Lekker op de bank met chips en cola en dan zien dat ze zwaar verloren hebben.CHips en cola zit er niet in als het goed is met je dieet.Gesprek gaar er behoorlijk heftig aan toe omtrent de ana B zeg.Ieder heeft zijn mening en daar is een forum voor om die te kunnen zeggen.Vergeet niet dat er heel veel dingen slecht zijn.Als je Ana B gebruikt,dan moet je alleen niet doorslaan naar mijn mening.HEt is beter dan je kapot zuipen en harddrugs gebruiken.Berend, wel klote trouwens dat je iemand bent verloren.Voor die mensen is het niet goed in iedergeval.Het moet wel mentaal goed in het koppie zitten.
        Originally posted by Van Wijk View Post
        Toon Ballen bedoel je. Ach ja het is maar een forum , ik vindt het veel belangrijk dat ajax wint Zondag.

Comment

• Originally posted by Van Wijk View Post
          Toon Ballen bedoel je. Ach ja het is maar een forum , ik vindt het veel belangrijk dat ajax wint Zondag.
          Ik heb me nog niet gemengd in deze discussie maar ik wil dat wel even doen. Ik heb namelijk de volgende vraag: Waarom schrijf je steeds ik vindt? Ooit op de basisschool gezeten?
          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Ik Vindt

Omdat ik mijn mening zeg en als ik die zeg dan kan het zijn dat een ander iemand er anders over denkt.Ik benadruk mijn mening maar laat het open .
            Originally posted by Gus View Post
            Ik heb me nog niet gemengd in deze discussie maar ik wil dat wel even doen. Ik heb namelijk de volgende vraag: Waarom schrijf je steeds ik vindt? Ooit op de basisschool gezeten?

Comment

• Originally posted by Van Wijk View Post
              Omdat ik mijn mening zeg en als ik die zeg dan kan het zijn dat een ander iemand er anders over denkt.Ik benadruk mijn mening maar laat het open .
              Je snapt het niet he. Ik heb het over werkwoordspelling. Eerste persoonsvorm enkelvoud is stam en niet stam+t. Ik vind. Niet: Ik vindt

Comment

• ''Omdat ik mijn mening zeg'' ''als ik die zeg''. Mooie laatste zin ook. Maw, goeie post.
                "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Ja de nederlandse taal wordt er niet echt beter op in dit gesprek.
                  Ik denk dat mensen snel schrijven en dan fouten maken.
                  Het is niet dat er een brief geschreven wordt
                  Originally posted by Nocerino View Post
                  ''Omdat ik mijn mening zeg'' ''als ik die zeg''. Mooie laatste zin ook. Maw, goeie post.

Comment

• HE Berend, heb jij geen foto van jezelf?
                    Als je 105 kg weegt en 8% vet, dan kan je beter je foto van jezelf neerzetten dan van zo'n clownkop.Dan kan je het verschil zien met gebruik van hormonen en geen hormonen.

Heb je gezien wie de Mr Olympia 2013 heeft gewonnen?
                    Trainen zeker ook allemaal naturel

Originally posted by berend p View Post
                    Ja de nederlandse taal wordt er niet echt beter op in dit gesprek.
                    Ik denk dat mensen snel schrijven en dan fouten maken.
                    Het is niet dat er een brief geschreven wordt

Comment

• Heb zat foto's maar dat ga ik niet op het forum zetten.IK vindt dat prive.
                      Als iemand dat wilt doen, dan moet ie dat zelf weten maar ik begin daar niet aan.

Je hebt zelf ook helemaal geen foto's op het forum staan, je ka er beter eerst elf mee beginnen voordat je met deze onzin vragen komt.

Ik heb toch een foto erop, dit i mij gezicht misschien wel, dat kan jij niet weten.

Je kijkt teveel back to the future blijkbaar, je leeft niet in de realiteit en daarom kraam je dit soort onzin uit.

Originally posted by Mc Fly View Post
                      HE Berend, heb jij geen foto van jezelf?
                      Als je 105 kg weegt en 8% vet, dan kan je beter je foto van jezelf neerzetten dan van zo'n clownkop.Dan kan je het verschil zien met gebruik van hormonen en geen hormonen.

Heb je gezien wie de Mr Olympia 2013 heeft gewonnen?
                      Trainen zeker ook allemaal naturel

Comment

• Blijft het beste topic van Bodynet!
                        Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

• Berend ik weet heel zeker dat jij dat niet echt bent

Comment

• Als dat jouw hoofd is ben je echt niet naturel

Comment

• gus iedereen aanspreken op taalfouten en zet je zelf geen . neer, dit is de tweede keer in korte tijd dat ik je moet controleren, volgende keer report ik het.

Comment

• The Whispers - And The Beat Goes On (1979) - YouTube
                                Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X