Originally posted by Shredmaster
View Post
Clenbuterol/ Ephedrine/ Winstrol
Collapse
X
-
@DSO klopt, plus mijn eigen record van 170
Vandaag maar weer eens iets anders proberen nu ik aan de ephedrine zit wordt de honger redelijk onderdrukt, dat is de reden dat ik eens IF ga proberen. Ten eerste om al dat gestress met maaltijden te ontwijken en daarnaast om eens te kijken hoeveel droger ik ervan ga worden.
Vanmorgen 60 mg ephedrine en 600 mg caffeine genomen, ten tijde van het ontbijt(wat nu dus een bak koffie is ... ) voelde ik me alsof ik een brute kater had en moest ook echt niet aan eten denken.
Nu redelijk bijgekomen en aan het genieten van een kopje groene thee. Kan niet wachten tot het drie uur is ....Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
Go heavy or go home!
Comment
-
Ik ook
Moet zeggen dat vandaag redelijk meevalt, had het het zwaarst toen mijn collega tosti's aan het maken was en de geur van gesmolten kaas mijn neus in kwam.
Voor de rest weinig last gehad van honger, net 5 boterhammen en een appel gegeten(om 15.00) en straks avond maaltijd en daarbij als extra een homp koolvis. Vanavond borst/schouders/rug en 20 min HIIT.Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
Go heavy or go home!
Comment
-
Incline db press 10x26 8x28 6x30
Ging prima
Bench press 10x70 7x80 6x80
Bij de tweede set lag ik met de stang op mijn borst en kreeg hem niet meer omhoog dus met moeite eronder vandaan gekropen.
Incline Bench press 10x50 8x60 6x65
Ging wel redelijk
Cable crossover 10x23 8x28 6x28
Bij de laatste set werd het zwaar...
Military press 10x40 8x50 6x50
Als een brute lopen zweten na de tweede set
Bent over raise 10x9 8x12 6x14
tweede set zou met 10 moeten maar was bezet, toen de derde ook zwaarder gedaan, dit ging goed dus alleen maar beter dat hij bezet was
Side raise 10x9 8x10 6x12
Nette herhalingen zonder te gooien met gewicht en vanuit rug te tillen
Db shrugs 10x28 8x30 6x30
ging goed niet al te zwaar gedaan met oog op de bb shrugs eind vd training
Chins 3 sets van 10 herhalingen zonder assist, ging perfect
Bent over row 10x90 8x100 6x110
lekkerrrrrrrrrrrrrrr superoefening
Smal pulley 10x78 8x82 6x82
Twee D-shape handvaten moeten pakken ivm een bezette horizontal row, ging niet echt soepeltjes
BB shrugs 10x110 8x120 en toen gestopt was te brak om verder te gaan
en toen was ik echt maar dan ook echt verrot, zou nog 20 min HIIT doen maar daar had ik geen zin in. Had echt het gevoel dan mij eten steeds dichterbij de uitgang kwam.
Vanavond armen dagje en nu dus wel HIIT fietsen erachteraan.Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
Go heavy or go home!
Comment
-
net weer lekker alleen armen gedaan
Ez curl 10x40 8x50 6x55
Rope curl 10x61 8x65 6x70
Db curl 10x16 8x18 6x22
Preacher db curl 10x14 8x16 6x18 ( te licht...)
Skullcrushers 10x40 8x50 4x55( ging niet meer...)
Pushdown 10x80 8x110 6x120
1 arm db extention 10x14 8x16 6x18
dips tussen 2 bankjes 18 x 18 x 20 bodyweight om leeg te maken
en toen klaar, onderarmen vergeten... whoops, morgen benen en deadlifts dus onderarmen genoeg. Straks genieten van een berg cashews en bak kwark en dan slapen Adios.Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
Go heavy or go home!
Comment
-
Vandaag geen zin om te trainen, pak morgen wel een squattabata na de Borst/triceps training. Zometeen lekker onder de zonnebank nu een bakje thee
Dit is de tweede week van de Ephedrine/caffeine zit nu op 3 dosissen van 60 mh eph en 600 mg caffeine per dag. In combinatie met IF word je dan wel een beetje misselijk in het uur na de inname maar daarna gaat het goed en geen hongergevoel over de dag.
Volgende weken(week 5 en 6) alleen winny denk dan naar 50 mg per dag te gaan. In de nakuur dan clen en nolva 2 weken. En daarna kijken wat het in totaal heeft opgeleverd. Blijf zoals het nu gaat wel met IF aan de gang
Tot op heden nog steeds geen last van bijwerkingen van de winny, enkel een beetje last met skullcrushers in het onderste gedeelte van de beweging. Maar dat is vaak na de 2e hh ook minder. Heb veel minder spierpijn dan voorheen terwijl ik meer gewicht pak en oefeningen beter kan uitvoeren. Voor de zekerheid ga ik nu naar 3 glucosamine per dag en 12 omega caps misschien helpt het.
Nu de "zon" in.Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
Go heavy or go home!
Comment
-
ja, ik merk dat ik zeker droger word ook door de verminderde kcal inname natuurlijk. Ik heb de wheyshake er helemaal uitgegooid op het moment, voor en na de training amino's. Enige waar ik last van heb is een stukje misselijkheid op bepaalde momenten. Ga in het weekend denk ik even normaal eten en dan maandag weer beginnen met IF. Wat zal het ontbijt dan lekker smaken zegBest: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
Go heavy or go home!
Comment
-
Originally posted by Shredmaster View Postja, ik merk dat ik zeker droger word ook door de verminderde kcal inname natuurlijk. Ik heb de wheyshake er helemaal uitgegooid op het moment, voor en na de training amino's. Enige waar ik last van heb is een stukje misselijkheid op bepaalde momenten. Ga in het weekend denk ik even normaal eten en dan maandag weer beginnen met IF. Wat zal het ontbijt dan lekker smaken zeg
Misselijkheid? In je vastperiode?
En even een ontbijt introduceren en dat er na twee dagen weer uitknikkeren... Heb ik niet zo'n goede ervaring mee"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
Kanaal: Trainingslogjes
18 uur geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...3 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
5 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
1 week geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...1 week geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment