kuur gestart vanaf gister.
Collapse
X
-
Originally posted by martin27 View Postnetjes hoor haha
erg goed gedaan respect voor je vooruitgang
en volgende keer test-e erbij enzo of nog niks overwogen haha
Als er een volgende keer komt.. Dan weet ik zeker dat ik naar injects over stap..
En waarom?...lol....
Alleen om te voelen hoe het is om nog harder te knallen. ( Maar dboll zal zeker in mijn achterhoofd blijven voor erbij, want dit spul van EPL is klasse !!.
Laterzz
Comment
-
Ongelofelijke vooruitgang. Ogen rollen zowat uit mijn kop. Je maakt er duidelijk wel werk van, en dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht. Kan dus alleen maar zeggen: ga zo voort, en ook tijdens en na de nakuur blijven slepen."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Vanavond was heavy...
Ik moest ook echt naar mijn lichaam luisteren, en de schouders naar morgen vroeg verschuiven,,want tering wat een pomp,,ik hoef me arm maar ontspannen te buigen, en me bicep is ,,keihard. Steen hard...dus ff relaxed doen.
Dus alleen mijn rugje gedaan vandaag..
Optrekken 4 sets zo vaak ik kon: 12, 10, 10, 8x
Schuin zitten small grip naar borst trekken: 65kg 4 sets zelfde gewicht 10 reps.
Bent over row 1 armig 42.5 kg per arm 4 sets zelfde gewicht 10 reps.
Grtz...
Comment
-
Heftig zo,,inderdaad ja...
Zometeen ff de schouders doen,, want die had ik gister-avond over geslagen.
Even nedrukken 4 setjes 10 reps.
Dumbell voorw,,en zijw. ...beide 4 sets 10 reps.
En de up right row...4 sets 10 reps. ..(alles zelfde gewicht.)
Dalijk ff schrijven wat voor gewichten ik gebruikt heb.
Grtz...
Comment
-
Originally posted by haRdStEeL View PostHeftig zo,,inderdaad ja...
Zometeen ff de schouders doen,, want die had ik gister-avond over geslagen.
Even nedrukken 4 setjes 10 reps.
Dumbell voorw,,en zijw. ...beide 4 sets 10 reps.
En de up right row...4 sets 10 reps. ..(alles zelfde gewicht.)
Dalijk ff schrijven wat voor gewichten ik gebruikt heb.
Grtz...
Comment
-
Originally posted by bong bong View Posten de achterkant dan??
Achterkant?
Kijk...op woensdag heb ik ook de schouders,,daar pak ik de achterkant ook erbij, en dan 4/5 oefeningen voor de schouders pyramide.
Donderdag gebruik ik mijn schouders ook met bankdrukken etc ( maar vanaf Donderdag is het ook hardcore training,,...
Vrijdag is ook hardcore training..dus 2/3 oefeningen voor alle spiergroepen.
Als ik dan de achter kant er ook bij pak ( terwijl ik ervoor de rug heb gedaan met de 1 armige bent over row,,dan denk ik niet, dat je de achterkant schouders er nog hardcore bij kunt pakken zo lekker. Daarom overbelast ik niet. Want ik gebruik mijn schouders al errug veel in dit schema..Dus zolang ik de achterkant mee pak, als ik pyramide training heb,,is het oke..
Grtz....
Comment
-
Originally posted by haRdStEeL View PostAchterkant?
Kijk...op woensdag heb ik ook de schouders,,daar pak ik de achterkant ook erbij, en dan 4/5 oefeningen voor de schouders pyramide.
Donderdag gebruik ik mijn schouders ook met bankdrukken etc ( maar vanaf Donderdag is het ook hardcore training,,...
Vrijdag is ook hardcore training..dus 2/3 oefeningen voor alle spiergroepen.
Als ik dan de achter kant er ook bij pak ( terwijl ik ervoor de rug heb gedaan met de 1 armige bent over row,,dan denk ik niet, dat je de achterkant schouders er nog hardcore bij kunt pakken zo lekker. Daarom overbelast ik niet. Want ik gebruik mijn schouders al errug veel in dit schema..Dus zolang ik de achterkant mee pak, als ik pyramide training heb,,is het oke..
Grtz....
Comment
-
Originally posted by bong bong View Posthaha elke training moet hardcore hardcore zijn. en vooral nu je aan het snoepen bent. maar dan zou je er voor kunnen kiezen om achterkant met je rug te doen. ik zou hem niet verwaarlozen want het is al een kut spiergroep
Geloof me..verwaarlozen,,doe ik echt niet..
En zeker nu ik aan het snoepen ben?..Daarom heb ik gezegd al eens : juist omdat ik nu aan het snoepen ben,,en extra zwaar kan gaan,,doe ik voorzichtig,,overdrijven is snel gedaan..Als mijn lichaam aangeeft , dat ik beter kan stoppen of whatever,,dan doe ik dat..
Ik gebruik in dit schema,,heel erg vaak mijn schouders...dus ik gun ze ook zeer zeker genoeg rust,, en train wat ik aankan,,niet wat ik zou ''moeten kunnen'' omdat ik snoep...
Laterzzz....
Comment
-
Originally posted by haRdStEeL View PostGeloof me..verwaarlozen,,doe ik echt niet..
En zeker nu ik aan het snoepen ben?..Daarom heb ik gezegd al eens : juist omdat ik nu aan het snoepen ben,,en extra zwaar kan gaan,,doe ik voorzichtig,,overdrijven is snel gedaan..Als mijn lichaam aangeeft , dat ik beter kan stoppen of whatever,,dan doe ik dat..
Ik gebruik in dit schema,,heel erg vaak mijn schouders...dus ik gun ze ook zeer zeker genoeg rust,, en train wat ik aankan,,niet wat ik zou ''moeten kunnen'' omdat ik snoep...
Laterzzz....
Comment
-
Originally posted by bong bong View Postja de voorkant gebruik je zeker vaak! en vaker dan de achterkant. maar is helemaal jou keus he was alleen een tip!!
Is okay....
Maar, nee,, niet alleen de voorkant......ook de achterkant van je schouders als je de : bent over row doet. Maar om eerlijk te zijn ,,,zie ik net in,,dat je toch wel gelijk hebt...Weet je,,ik pak de achterkant er vanaf nu, gewoon bij.
Grtz...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 hour ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
7 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
2 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...2 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment