Snuff-sann's second

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Knulletje View Post
    Snuff ik heb n vraagje.. In de kuur je natuurlijke testosteron levels verhogen? Zo ja.. Met welk nut als je 500mg zet?
    Dat ben ik nog aan het uitzoeken.
    Waarschijnlijk heb je dan meer dan 500mg Test in je lichaam.
    500mg + natuurlijke test.

Comment

• Maar het menselijk lichaam maakt toch iets van 50-75 zelf aan? Op 500 merk je dat niet eens.
      Dat zou betekenen dat die positieve resultaten volgens je onderzoek verwaarloosbaar zijn qua daadwerkelijk effect. Net zoals dat men WEL op natuurlijke wijze plaatselijk vet kan verbranden, maar dat dit zo ontzettend weinig is dat het niet eens waard is om te vermelden als zodanig.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
        Dat ben ik nog aan het uitzoeken.
        Waarschijnlijk heb je dan meer dan 500mg Test in je lichaam.
        500mg + natuurlijke test.
        OK, ik hoor het graag van je... Ik weet wel dat het de aanmaak van nieuwe zaadcellen kan bevorderen, maar dan moet je het 3mnd gebruiken......
        Had ik van Medisch, van a tot z.....
        Om de aanmaak van nieuwe zaadcellen te stimuleren, gebruikt u gedurende minimaal drie maanden injecties HCG. Het duurt ongeveer twee en een halve maand voor de zaadcellen zijn volgroeid. Dus vanaf dan heeft u bij geslachtsgemeenschap kans op een bevruchting. Bij een op de twee paren lukt dit als de onvruchtbaarheid alleen lag aan het sperma van de man. Pubertas praecox (te vroege puberteit)
        Geen of te late start van de puberteit

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
          Maar het menselijk lichaam maakt toch iets van 50-75 zelf aan? Op 500 merk je dat niet eens.
          Dat zou betekenen dat die positieve resultaten volgens je onderzoek verwaarloosbaar zijn qua daadwerkelijk effect. Net zoals dat men WEL op natuurlijke wijze plaatselijk vet kan verbranden, maar dat dit zo ontzettend weinig is dat het niet eens waard is om te vermelden als zodanig.
          Hoe kan je dat nou verwaarlozen man.
          500mg of 575mg maakt wel degelijk een verschil.
          Misschien is het verschil niet zo groot maar wel daadwerkelijk aanwezig.
          Dus kan HCG het totale pakket testosteron in je lichaam verhogen en het maakt geen reet uit of het slechts op kleine schaal is.

Comment

• Dat is nog eens een uitgebreid antwoord op mijn vraag....dank je wel Snuff
            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

OK, ik hoor het graag van je... Ik weet wel dat het de aanmaak van nieuwe zaadcellen kan bevorderen, maar dan moet je het 3mnd gebruiken......
              Had ik van Medisch, van a tot z.....
              Om de aanmaak van nieuwe zaadcellen te stimuleren, gebruikt u gedurende minimaal drie maanden injecties HCG. Het duurt ongeveer twee en een halve maand voor de zaadcellen zijn volgroeid. Dus vanaf dan heeft u bij geslachtsgemeenschap kans op een bevruchting. Bij een op de twee paren lukt dit als de onvruchtbaarheid alleen lag aan het sperma van de man. Pubertas praecox (te vroege puberteit)
              Geen of te late start van de puberteit
              Nou?
              Dan is HCG daartoe toch in staat?
              Dacht je dat er alleen maar 6-14 weken kuren bestonden?
              Dat zou jij toch moeten weten Ruud, jij hebt dacht ik zelf ook een enorme lange kuur gedaan. Dus ja, HCG kan de aanmaak van nieuwe zaadcellen stimuleren.

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
                Dat is nog eens een uitgebreid antwoord op mijn vraag....dank je wel Snuff
                You're welcome buddy.

Comment

Dus kan HCG het totale pakket testosteron in je lichaam verhogen en het maakt geen reet uit of het slechts op kleine schaal is.
                  Het kan hem niet schelen omdat hij n HGH gebruiker is Snuff.... Dan heb je dat voordeel al...... Maar is dat ook zo buiten dat je iets gebruikt , of was je nog niet zo ver met zoeken? Ik ben wel nieuwsgierig hoor.... Hehehe wat moet ik met zaadcellen? Vlokken van n pond?
                  Last edited by Knulletje; 10-01-2010, 15:30.

Comment

Het kan hem niet schelen omdat hij n HGH gebruiker is Snuff.... Dan heb je dat voordeel al...... Maar is dat ook zo buiten dat je iets gebruikt , of was je nog niet zo ver met zoeken? Ik ben wel nieuwsgierig hoor.... Hehehe wat moet ik met zaadcellen? Vlokken van n pond?
                    Bedoel je HCG-only?

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
                      Zijn er ook minpunten mbt het gebruik van HCG?
                      vergeet deze niet
                      - Verhoogt groei lichaamsbeharing.
                      en dat is lichtelijk kut

Originally posted by Falstyr View Post
                      Nah research kost tijd. als iemand zegt spuit x dan spuit ik x. meedenken doe ik minimaal op dit gebied heb het al te druk om op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelinge met voeding en power training. Ik blijf HCG alleen zetten als me ballen te veel gekrompen zijn zodat ze weer normaal formaat krijgen. Nog meer lichaamsbeharing zit ik niet op te wachten hehe

Enige minpunt wat ik me kan herinneren van HCG is in een oud topic hier op Bnet waarin wetenschappelijk aangetoond werd dat het zaaddodend was en kleine kans om misvormde kinderen te baren. Aangezien ik geen kinderen wil maakt dat niks uit.

maar dus wat me niet helemala duidelijk is. als je ene jaar na je kuur kinderen wilt maken je hebt hcg gebruikt om je ballen te beschermen. is je zaad dan weer enigzins genormaliseerd of blijft deze dan die afwijking van 28% houden?

Comment

• En laten we even niet vergeten.
                        De reden voor mijn research was om te kijken of HCG spiermassa-groei belemmert tijdens een kuur.
                        En het antwoord is NEE!

Comment

• Originally posted by Posseltje View Post
                          vergeet deze niet
                          - Verhoogt groei lichaamsbeharing.
                          en dat is lichtelijk kut

maar dus wat me niet helemala duidelijk is. als je ene jaar na je kuur kinderen wilt maken je hebt hcg gebruikt om je ballen te beschermen. is je zaad dan weer enigzins genormaliseerd of blijft deze dan die afwijking van 28% houden?
                          Jah, kan ook kut zijn maar ook als voordeel werken natuurlijk, je zal maar last hebben van dun haar op je kop.

Er worden weer gezonde zaadcellen aangemaakt kerel.
                          Maar zoals ik al zei is er niets aan de hand wanneer je lage dosissen zet.

Comment

• @ Posseltje
                            Hoezo draagt HCG gebruik bij tot meer lichaamsbeharing?
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Dit klopt niet he bro, die 50-75 mg die je normaal natuurlijk aanmaakt (wat veel is, dacht dat het minder was) maak je dan niet meer aan, maar er is wel een groot verschil tussen testosteron en vrije testosteron

Grtz
                              stil growing

Comment

• maar omdat jij nu de HCG expert bent krijg je alle vragen

Normaliter maakt een man 49mg test per week aan. Hoeveel winst zou je qua massa krijgen gedurende dezelfde periode op een kuur. Een 10 weekse kuur zou dan een 0.5kg extra massa kunnen leveren in die periode schat ik..minder naar gelang je trainingsjaren toeneemt. Qua herstel e.d. zal het weinig toevoegen lijkt het. Normaal zou ik persoonlijk 0.5kg massa winst zien als veel, maar als je kuurt valt zoiets niet eens meer op. Zeker niet in de toekomst. Maar dat is puur theoretisch en kun je niet echt aantonen of het echt iets toevoegt of niet.

Het enige waar ik dusver wel mee eens ben is dat HCG een belangrijke rol speelt met het kick starten van je ballen en natuurlijke test produktie. En dat het gains benadeeld alleen als je een te hoge dosering gebruikt vanwege de oestrogene effecten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X