Snuff-sann's second

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
    Hahaha, weet je wat jij moet worden Ruud?
    Een mental coach.
    +1. Dat is iets waar Knulletje erg goed in zou zijn volgens mij.
    Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

• Ik zou Knulletje wel als mental coach willen, dus bij deze knul
      Jammer dat je een Rotterdam woont en ik in Eindhoven, kan niet alles hebben he:P

Comment

• Knulletje als mental coach die de hele tijd rond me heen hangt...ik zou bang worden zodra we met de gewichten zouden beginnen. Heb vernomen dat hij dan in een beest veranderd die niet te stoppen is hehe.

Maar ja LV... Dat is net zoals squat vertalen naar Kniebuigen. Dat klinkt gewoon niet en maakt de oefening meteen gay. Sommige dingen kunnen beter niet vertaald worden :P

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
          Knulletje als mental coach die de hele tijd rond me heen hangt...ik zou bang worden zodra we met de gewichten zouden beginnen. Heb vernomen dat hij dan in een beest veranderd die niet te stoppen is hehe.

Maar ja LV... Dat is net zoals squat vertalen naar Kniebuigen. Dat klinkt gewoon niet en maakt de oefening meteen gay. Sommige dingen kunnen beter niet vertaald worden :P
          LV = gay.
          Hm, vreemde vergelijking, maar goed.

Comment

• Je weet dat gay ook in andere contexten dan alleen homo gebruikt wordt? Anders gaan mensen weer lopen janken dat ik discriminerend bezig ben en zo. Dat ben ik nu dus even niet.

Comment

• Normaal ben ik elke dag van het weekend bij m'n vriendin maar omdat ik nu dagelijks HCG zet en zij niet wil dat ik spuitjes en naalden meeneem moet ik elke dag ff terug naar mijn huis om te prikken.
              Dat deed ik vandaag dus ook.
              Maar ik ben ook zo'n lekkere lulhannes he.
              Aangezien ik normaal gesproken op bed ga zitten, met m'n benen in het geheel relaxed en onspannen zodat prikken enorm gemakkelijk gaat, besloot ik nu om het eens op mijn leren bureaustoel te proberen.
              De reden hiervoor was dat ik gewoonweg mijn dekbed niet weer netjes wilde leggen, ben namelijk nogal mieterig netjes, bij mij is het dan ook zeer proper en georganiseerd.
              Afijn, ik dus m'n broek van mijn reet, vial ontsmet, prikplek ontsmet, 10 units HCG met slin uit de vial getrokken, klein luchtbelletje eruit getikt, beetje over de naald laten rollen, en geheel klaar om te zetten.
              Ik zit daar dus en net als altijd prik ik de naald net als een dartpijl m'n been in.
              Maar wat bleek, op de manier zoals ik het wilde doen zijn je spieren in je been helemaal niet ontspannen, dus toen ik de naald er snel in zette voelde ik mijn beenspier enorm, bloody hell.
              Op dat moment kwam er een gevoel bij me op dat ik weleens in het ziekenhuis gehad heb toen ik een tetanusspuit kreeg. Als jong mannetje scheit je natuurlijk in je broek wanneer men in je been gaat injecteren en wat doe je dan ongemerkt, je spant je spieren aan en dat gevoel had ik nu ook. En we praten slechts over een 12mm fibernaald.
              Deze methode is natuurlijk taboe nu, de volgende keer gaat deze jongen gewoon op bed liggen/zitten en maakt keurig erna zijn bed op.
              Hoe zou het wel niet aanvoelen wanneer je een 4cm lange naald in je reet zet en je spier is helemaal aangespannen?
              Brrrrrr, wil er niet aan denken, moet namelijk morgen weer prikken, hehehe.
              Laterzzzz.

Comment

• the feeling of the needle going trough the muscle sucks

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                  Normaal ben ik elke dag van het weekend bij m'n vriendin maar omdat ik nu dagelijks HCG zet en zij niet wil dat ik spuitjes en naalden meeneem moet ik elke dag ff terug naar mijn huis om te prikken.
                  Dat deed ik vandaag dus ook.
                  Maar ik ben ook zo'n lekkere lulhannes he.
                  Aangezien ik normaal gesproken op bed ga zitten, met m'n benen in het geheel relaxed en onspannen zodat prikken enorm gemakkelijk gaat, besloot ik nu om het eens op mijn leren bureaustoel te proberen.
                  De reden hiervoor was dat ik gewoonweg mijn dekbed niet weer netjes wilde leggen, ben namelijk nogal mieterig netjes, bij mij is het dan ook zeer proper en georganiseerd.
                  Afijn, ik dus m'n broek van mijn reet, vial ontsmet, prikplek ontsmet, 10 units HCG met slin uit de vial getrokken, klein luchtbelletje eruit getikt, beetje over de naald laten rollen, en geheel klaar om te zetten.
                  Ik zit daar dus en net als altijd prik ik de naald net als een dartpijl m'n been in.
                  Maar wat bleek, op de manier zoals ik het wilde doen zijn je spieren in je been helemaal niet ontspannen, dus toen ik de naald er snel in zette voelde ik mijn beenspier enorm, bloody hell.
                  Op dat moment kwam er een gevoel bij me op dat ik weleens in het ziekenhuis gehad heb toen ik een tetanusspuit kreeg. Als jong mannetje scheit je natuurlijk in je broek wanneer men in je been gaat injecteren en wat doe je dan ongemerkt, je spant je spieren aan en dat gevoel had ik nu ook. En we praten slechts over een 12mm fibernaald.
                  Deze methode is natuurlijk taboe nu, de volgende keer gaat deze jongen gewoon op bed liggen/zitten en maakt keurig erna zijn bed op.
                  Hoe zou het wel niet aanvoelen wanneer je een 4cm lange naald in je reet zet en je spier is helemaal aangespannen?
                  Brrrrrr, wil er niet aan denken, moet namelijk morgen weer prikken, hehehe.
                  Laterzzzz.

Ai das minder, volgende keer toch maar je bedje in

Comment

• Originally posted by Posseltje View Post
                    the feeling of the needle going trough the muscle sucks
                    You can say that again buddy.
                    But it's not going through matey, it's going in.
                    Well, I know one thing for sure now.
                    I'm really able to reach my legmuscle with a slin-syringe 12mm.
                    I allready thought I did but now it's official,hehehe.

Comment

• Originally posted by lukiha View Post
                      Ai das minder, volgende keer toch maar je bedje in
                      Lijkt me een strak plan.

Comment

• Snuff ik denk dat je gewoon n zenuwtje hebt aangetikt.. Ook gespannen voel ik ze normaal niet hoor, je hebt wel kans om dat je hem dubbel drukt.. Ja joh, even de tijd nemen is altijd beter... Klote en jammer dat je vriendin je niet begrijpt.. Maar ja je kunt niet alles hebben...

Comment

• o.O vaag ik vind er geen zak aan. Zit vaak te twijfelen of ie uberhaupt wel in de spier zit. Soms wel wat steken later. Maar dan weet ik tenminste dat het goed gezet is

Ader raken vind ik knap. Heb zo'n beetje heel me quads nu gehad en nog geen 1x iets geraakt. Ontsmet me hele bovenbeen a la "prik de staart aan de ezel" blindelings die spuit in het been.
                          Last edited by Falstyr; 17-01-2010, 17:21.

Comment

• Originally posted by Knulletje View Post
                            Snuff ik denk dat je gewoon n zenuwtje hebt aangetikt.. Ook gespannen voel ik ze normaal niet hoor, je hebt wel kans om dat je hem dubbel drukt.. Ja joh, even de tijd nemen is altijd beter... Klote en jammer dat je vriendin je niet begrijpt.. Maar ja je kunt niet alles hebben...
                            Zenuw? Nee dat geloof ik niet, voel er nu namelijk niks meer van.
                            En waarom begrijpt mijn vriendin mij niet als ik vragen mag?

Comment

• Je moet je been ook recht houden en niet gebogen.Teminste dat is wel dokters advies

Comment

• Originally posted by LittleMofo View Post
                                Je moet je been ook recht houden en niet gebogen.Teminste dat is wel dokters advies
                                Yep, daar ben ik nu ook achter.
                                Wanneer je je been gestrekt hebt en ligt in z'n geheel dan is hij het meest ontspannen.
                                Denk dat bij een gebogen been je spieren voor een gedeelte aangespannen zijn waardoor het injecteren wat stroever gaat omdat de spier harder is.
                                En dat voel je.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X