wat de fok een reps. taim to die fzo?
Snuff-sann's second
Collapse
X
-
Originally posted by bruce View Postwat de fok een reps. taim to die fzo?
Misschien veel reps maar je kunt in ieder geval niet zeggen dat ik mijn benen niet heb getraint, hehehe.
Tis alleen maar bij de squats, omdat ik rustigjes wil opbouwen en niet meteen zwaar wil gaan, ook ter bescherming van mijn kostbare beentjes.
Heb ze toen ik jong was een keer of tig gebroken dus is voor mij het belangrijkste ze heel te houden.
Comment
-
Beetje laat, maar beter laat dan nooit, hehehe.
Vandaag schouders en abs gedaan.
Begonnen met dumbbell schoulder press.
Ging wel goed.
Wilde toen op de smith machine de shoulder press behind neck gaan doen echter was de smith bezet, dus dacht ik laat ik maar cable upright rows doen.
Toen ik naar de kabelmachine liep voelde mijn arm niet goed aan.
Had hier al enige tijd wat last van en ik weet dat het een pees is tussen biceps en elleboog aan de voorkant van mijn linkerarm.
Het zeurde teveel, normaal zeurde het ook wel maar nu was het toch wel vrij extreem.
Ik ben natuurlijk geen pussy en ben met mijn oefening gestart.
Nou, ik weet niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen maar heb die hele oefening dus een enorme pijn gehad, twas gewoon bijna niet te houden.
Na die oefening geprobeerd face-pulls te starten maar het ging niet.
Uit narigheid overgestapt op de reverse flyes wat gelukkig niet teveel pijn met zich meebracht.
Ook shoulder press behind neck was te doen.
Wat was ik blij dat ik met mijn abs verder kon en zo dus mijn arm kon ontwijken.
Ik ben hier niet blij mee.
Heb toen ik thuiskwam meteen een pijnstillergel en een tijgerbalsem erop gesmeerd en ingepakt met een zwachtsel.
Gelukkig heb ik morgen een rustdag dus hoop ik dat het heelt.
Wil vrijdag toch echt mijn rug en biceps doen want ik vertik het om thuis te gaan zitten niksen. Ben wat dat betreft heel erg koppig en eigenwijs.
Nou ja, laten we hopen dat ik op vrijdag kan trainen en dan in het weekend weer flink rusten. Ik heb echt een schurfthekel aan blessures.
Op zich ging het trainen goed ware het niet met pijn maar toch is mijn kracht weer vooruit gegaan.
Hier mijn schema:
Shoulders
Dumbbell Shoulder Press 5x10:
22, 24, 26x7reps, 28x4reps, 22x8reps kg PR
Cable Upright Rows 5x10:
50, 60, 70x8reps, 80x4reps, 50x15 kg PR
Smith Machine Shoulder Press Behind Neck 6x10:
30, 40, 50x7reps, 60x4reps, 40x8reps kg PR
Reverse Flyes 4x10:
10, 12, 14, 16x8reps kg PR
Abs
Barbell Waist Twist:
4x100
Machine Abdominal Crunch 4x25:
65x30reps, 65x20reps, 65x15reps, 65x15reps kg PR
Lying Crunches:
4x50
Laterzzzz.
Comment
-
Zo, net mijn 6e Test/Tren shot gezet.
Helemaal toppie.
Snap niet dat sommigen beweren dat het zetten met een dunnere naald klote gaat want uit ervaring kan ik meedelen dat dit echt een fabeltje is.
Ik zet met 0,6x40mm en dat gaat fantastisch. Ik zet 2ml 2x per week.
De naald glijd er vloeiend in zonder enig pijntje, en heb op dit moment maar 1x een klein beetje naweeen (1dag) gehad, voor de rest helemaal niets.
Persoonlijk denk ik dat hoe dikker de naald deste meer last met zetten en deste meer naweeen je zult ondervinden.
Ik trek met de 0,8 dikte maar zal er nooit mee gaan injecteren.
Het gaat gewoon heel erg goed met de 0,6 dus waarom dikker???
Dus is het puur wat je voorkeur is en waar je je lekker bij voelt.
Ik ben nu bijna 3 weken ver en tot op heden ben ik nog geen bijwerkingen tegengekomen. Misschien dat ze nog aantreden omdat de test/tren nog moet inkicken maar tot op heden nog nergens last van.
Ook van de pramipexole geen nare bijwerkingen.
Er bestaat een kans, maar weet het nog niet zeker, dat wanneer deze kuur voor mij vlekkeloos verloopt, zonder bijwerkingen, ik tijdens mijn cutkuur in augustus een hogere dosis test zal gaan nemen.
Hoe hoger de dosis, deste meer bijwerkingen, dat is meestal de reden die ik hoor wanneer men praat over een hoge dosis AS.
Maar wat als een persoon daar nou niet zo gevoelig voor is, wat dan?
Dan zou het op zich makkelijk kunnen toch?
Weet natuurlijk niet in hoeverre dit meer resultaat opleverd, maar ben wel benieuwd en bereid om het uit te proberen.
Het uitproberen brengt zoveel meer ervaring met zich mee dan het horen en lezen van anderen.
Mocht ik het besluit maken na een geslaagde 2e kuur dan zal ik 1000mg/w gaan zetten. Dit betekent 2x 2ml per week.
Maar dit is op dit moment slechts een gedachte, een herzenspinsel, maar het speelt wel, hehehe.
Laterzzzz.Last edited by Pinada; 21-01-2010, 13:36.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostBijwerkingen duurt paar weken...als je ze al uberhaupt krijgt. Zo heb ik laatste weken pas last van een "bold" dick en loop al een week lang rond met stijve tepels. Best vaag :P
Zo, dus je hebt nu een kale lul en iedereen die jou ziet met je harde tepels denkt dat je opgewonden door hun bent?
Comment
-
Bold Dick is einde van vorige kuur. Ben van de ene meteen door naar de andere gegaan zonder rust. Die lul trekt wel bij over een weekje ofzo als de bold uit me systeem is. Maar die tepels kan ik echt neit verklaren. Wel grappig op zich hehe.
Merkte zo wie zo dat ze vanwege de test gevoeliger werden. als ik langs het tepelhof ging per ongeluk leek het net alsof er een paper cut ofzo zat. Heb je dat ook gehad vanaf 5-6 weken er in?
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostBold Dick is einde van vorige kuur. Ben van de ene meteen door naar de andere gegaan zonder rust. Die lul trekt wel bij over een weekje ofzo als de bold uit me systeem is. Maar die tepels kan ik echt neit verklaren. Wel grappig op zich hehe.
Merkte zo wie zo dat ze vanwege de test gevoeliger werden. als ik langs het tepelhof ging per ongeluk leek het net alsof er een paper cut ofzo zat. Heb je dat ook gehad vanaf 5-6 weken er in?
Maar wat ik dus vroeg, mochten er bijwerkingen optreden, is dat aan het begin van een kuur?
Ik weet het namelijk niet omdat ik nog geen bijwerking heb gehad.
Comment
-
goeie vraag. Verschilt per persoon I guess.
-sommige krijgen puistjes. heb ik geen last van gehad
-je hebt de krimpende ballen. zette op week 3 en 6 1000IU hcg. vanaf dat moment begonnen met hgh en heb de hcg niet meer hoeven te zetten sindsdien.
-Deca/Bold lul...dat hij dus half stok hangt of impotantie faked tijdens de sex. Fucking irritant. Heb daar sinds week 7 last van. In de ochtend is het nog erger dan een gemiddelde ODOL, maar de rest van de dag heb je er geen reet aan.
-Gevoeligere tepels. Heb dat in lichte mate sinds week 4 ofzo gehad. Niet echt super lastig ofzo
-Gyno...geen last van
-Eerste paar weken voelde ik lichte steken in me hart vanwege me erfelijke aandoening. Heb ze wel vaker, maar vermoed dat vanwege de AS het nu aanhield die weken. Nadat de DBol weg ging waren de steken ook weg en nergens meer last van gehad.
meer bijwerkingen kan ik me niet verzinnen. Maar de meeste beginnen ergens halverwege denk ik.
Psychologische bijwerkingen. Heb minder remmingen. Zeg tegenwoordig echt wat ik denk ipv me in te houden om tere zieltjes te moeten sparen. Voelt fucking bevrijdend aan hehe..misschien dat ik me daarom stuk relaxter en vrolijker voel. Andere voelen zich super goed en onverslaanbaar en hebben meer vertrouwen in zichzelf tot aan het arrogante aan toe. Nu heb ik dat vertrouwen en arrogantie van nature al. En dat onverslaanbare gevoel had ik alleen de eerste paar weken met de DBol als kick-start. Nu voel ik me meestal een brak wrak met allerlei pijntjes overal.
Meer kan ik zo niet verzinnen als feed-back/vergelijking.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Postgoeie vraag. Verschilt per persoon I guess.
-sommige krijgen puistjes. heb ik geen last van gehad
-je hebt de krimpende ballen. zette op week 3 en 6 1000IU hcg. vanaf dat moment begonnen met hgh en heb de hcg niet meer hoeven te zetten sindsdien.
-Deca/Bold lul...dat hij dus half stok hangt of impotantie faked tijdens de sex. Fucking irritant. Heb daar sinds week 7 last van. In de ochtend is het nog erger dan een gemiddelde ODOL, maar de rest van de dag heb je er geen reet aan.
-Gevoeligere tepels. Heb dat in lichte mate sinds week 4 ofzo gehad. Niet echt super lastig ofzo
-Gyno...geen last van
-Eerste paar weken voelde ik lichte steken in me hart vanwege me erfelijke aandoening. Heb ze wel vaker, maar vermoed dat vanwege de AS het nu aanhield die weken. Nadat de DBol weg ging waren de steken ook weg en nergens meer last van gehad.
meer bijwerkingen kan ik me niet verzinnen. Maar de meeste beginnen ergens halverwege denk ik.
Psychologische bijwerkingen. Heb minder remmingen. Zeg tegenwoordig echt wat ik denk ipv me in te houden om tere zieltjes te moeten sparen. Voelt fucking bevrijdend aan hehe..misschien dat ik me daarom stuk relaxter en vrolijker voel. Andere voelen zich super goed en onverslaanbaar en hebben meer vertrouwen in zichzelf tot aan het arrogante aan toe. Nu heb ik dat vertrouwen en arrogantie van nature al. En dat onverslaanbare gevoel had ik alleen de eerste paar weken met de DBol als kick-start. Nu voel ik me meestal een brak wrak met allerlei pijntjes overal.
Meer kan ik zo niet verzinnen als feed-back/vergelijking.
Ik denk dat wanneer je van binnen een rustig en relaxed persoon bent, AS dit versterkt. Dus zullen zulke mensen die agressieviteit niet krijgen maar juist het tegenovergestelde.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostDacht ik ook. Maar schijnt dat dit ook afhankelijk is van wat je neemt en hoe je er op reageert. Dus kan best zijn dat we in de toekomst iets anders nemen waardoor heel het dorp wordt gesloopt :P
Ze zullen me hier waarschijnlijk lynchen, hehehe.
Comment
-
Is het niet zo dat 1000mg test geen extra waarde heeft? Niet gekeken naar of er bijwerkingen optreden of niet maar gewoon om het feit dat "meer" niet altijd "beter" is. Tenminste dat hoor ik vaak. Merk je eigenlijk dat je minder gevoelig word voor dezelfde dosis test? Is het niet beter om dan de meest effectieve hoeveelheid aan te houden ipv bijwerkingen uit te gaan lokken door steeds een stapje verder te gaan? Heb geen ervaring met test maar dat ik wat ik een beetje kan opmaken uit wat ik hoor en lees.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment