Ik weet niks van AS, maar de uitwisseling van ervaringen tussen Snuff, Snipke en Knulletje is erg interessant om te lezen. Ik volg dit log dagelijks met veel interesse en plezier.
Snuff-sann's second
Collapse
X
-
Originally posted by niet_hier View PostIk weet niks van AS, maar de uitwisseling van ervaringen tussen Snuff, Snipke en Knulletje is erg interessant om te lezen. Ik volg dit log dagelijks met veel interesse en plezier.
Moet wel zeggen dat ik enorm veel geleerd heb en nog steeds lerende ben.
Als een hongerige computer snak ik naar meer input.
Comment
-
Updaatje.
Zoals al eerder gezegd verhoog ik mijn intake met 240 kcal.
Dit omdat ik 1,4 kilo afgelopen week ben aangekomen en niet dezelfde fout wil maken als in mijn eerste kuur waar ik dus niet meeging in verhogong van voedsel-intake naarmate mijn gewicht omhoog ging.
Ik zit nu op een inname van 6140 kcal.
KEV = 538,0/513,6/215,5
Volgende week zaterdag zal ik weer een beslissing maken in het eventueel omhooggooien van mijn intake, het hangt namelijk af van hoeveel ik aankom.
Ik ga morgen mijn vierde week kuren in en op dit moment ben ik nog zeer tevreden. Het zal nu niet lang meer duren voordat de test/tren pas echt gaat inkicken, heb namelijk het gevoel dat de gain op dit moment grotendeels op conto van de d-bol komt te staan. Ook ben ik zeer benieuwd of ik nog enige bijwerkingen van het kuren ga ervaren, hoop het niet natuurlijk.
Laterzzzzz.
Comment
-
Originally posted by Posseltje View Postsnufke heb je ergens je voedingsschema staan? ben gewoon benieuwd ernaarLast edited by Snuff-Sann; 24-01-2010, 17:34.
Comment
-
Goedenavond allen.
Voordat ik mijn schema van vandaag post ff wat anders, want ik ben weer een ervaring rijker.
Zojuist mijn zevende test/tren shot gezet.
Zoals altijd op bijna dezelfde plek van mijn rechter bil, donderdags is altijd mijn linker bil aan de beurt.
En met dit bericht wil ik iedereen er maar ff op attenderen hoe belangrijk aspireren is. Ik ken iemand van dit forum die zegt dat hij dat nooit doet want hij zit toch altijd op de juiste plek met injecteren, dit gaat een keer fout, tis niet een vraag of het fout gaat maar meer wanneer.
Allright, spuit klaargemaakt met 250mg test en 200mg tren.
Sta in mijn blote reet voor de spiegel van de badkamer en kijk naar mijn rechterbil om het moedervlekje dat ik heb te zien. Dit moedervlekje is zo goed als de juiste plek om te zetten.
Oke, ik de naald net boven het moedervlekje gezet en duwen maar.
Naald glijd er altijd lekker in, no probs.
Om te aspireren heb ik een speciale methode.
Met mijn linkerhand ga ik achterom langs mijn rug heen en houd de spuit vast.
M'n rechterhand gebruik ik dan om te aspireren.
Toen ik dat deed voelde ik een klein steekje in mijn bil en dacht dat ik de naald wat bewoog.
Eenmaal aspirerende zag ik dat er dit keer geen vacuum was maar bloed.
Ik trok dus bloed, dit betekent dat ik dus in of een bloedvat zat of een adertje. Nou ga ik er niet van uit dat ik in een slagader zat want die zitten daar helemaal niet maar wat ik op dat moment wel wist was dat ik de naald eruit moest halen. Dit heb ik dus ook gedaan. Ik heb enkel en alleen maar getrokken (aspireren), dus niet geduwd, en daarna de naald eruit gehaald.
Er kwam wat bloed uit het prikgaatje wat ik heb laten stoppen.
Nu zat er dus bloed in de spuit met test en tren.
Hardstikke zonde om het weg te gooien.
Aangezien het bloed bij de naald zat besloot ik om rustigjes aan het bloed eruit te drukken. Dit ging helemaal goed op een heel klein balletje na.
Ik denk niet dat het injecteren van een heel klein beetje bloed problemen gaat opleveren.
Heb m'n bil weer met een alcoholdoekje ingesmeerd en ongeveer 2cm onder het eerste prikgaatje gezet.
Geaspireerd en nu was er wel een vacuum. Alles geinjecteerd en naald er weer uit gehaald. Kwam weer wat bloed uit het nieuwe prikgaatje wat ik dus ook heb laten stoppen.
Het enigste nu is dat ik dus 2 keer heb geprikt op ongeveer dezelfde plek. Misschien dat ik dit morgen wel ga voelen, we zullen zien.
Begrijp er eigenlijk geen hout van dat ik nu bloed trok, heb dit nog niet eerder mogen ervaren. Ik weet gewoon zeker dat het de juiste plek is om te zetten. Ik zal nu wel heel erg close bij een adertje gezeten hebben.
Hoop dat ik juist heb gehandeld en dat ze me morgen niet naast het bed vinden,,,,,,dood.
Zo zie je maar, altijd aspireren, ook al denk je dat je de goede plek hebt, zekerheid boven alles. Je speelt met je gezondheid en die wil je gewoonweg niet verliezen.
En natuurlijk heb ik erna die ow zo belangrijke HCG gezet.
Want je bent een rund als je met je ballen stunt!!!!Last edited by Snuff-Sann; 25-01-2010, 19:21.
Comment
-
Originally posted by onderhandelen View PostBloed prikken is altijd ff schrikken
Ben het met je eens dat op (ongeveer) dezelfde plek prikken de 1ne x wel bloed trekt en de ander x niet, weird science
Ik had er al over gelezen wat te doen mocht het voorkomen dus was voorbereid en toch ook wel vrij relaxed.
Heb je dat zelf ook wel eens ervaren dan?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
Kanaal: Algemeen
15 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
2 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
21 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
17 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
21 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment